↑ Palaa kohteeseen Sekalainen seuranhaku

Yli 50v. nahkamiestä Pirkanmaalta?

Info Foorumit Fetissi – Deitti Sekalainen seuranhaku Yli 50v. nahkamiestä Pirkanmaalta?

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 815 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Nimetön 1 vuosi, 1 kuukausi sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

nappaorja
    Jäsen

Valoisa aika jo pidentynyt, kevättä kohden mennään. Lähdin näin ajoissa etsimään kevääksi ja tietenkin pidemmäksikin aikaa aikuista nahkamiestä. Ihan kaveripohjalta voitaisiin jutella nahkasta, pukea nahkaa ja katsoa jos siitä muutakin kehittyy. Minulla on moottoripyörä, ajelen kesäisin tiukassa nahkahaalarissa. Tietysti siinä olisi hyvä yhteinen harrastus jos sinullakin olisi pyörä mutta ei se missään nimessä ole ehdoton vaatimus.
    Olen pienikokoinen, 168/58/43v, rauhallinen ja luotettava mies, mitään ulkonäkövaatimuksia minulla ei nahkamiehelle ole kunhan pukeutuu nahkaan ja on mielellään minua vanhempi. Voit olla Pirkanmaan ulkopuoleltakin, etusijalla kyllä tässä lähialueella asuvat tapaamisten helpottamiseksi.
    Jos kiinnostuit niin pistä viestiä, katsellaan siitä sitten tutustumista eteenpäin.

Nimetön

Moi,Nappaorja !
    Kaveria olen minäkin katselemassa Pirkanmaalta kenen kanssa käydä päristelemässä,mutkatiellä ja ehkäpä kauempanakin
    tulevana,suvena.
    Kiiltävä musta nahka on se juttu joka moottoripyöräilyn lisäksi saa vapaan ,58v. hoikan 72 kg 183cm ´´hormonihiiren´´ mahlat virtaamaan.
    Itselläni on isohko naku pärrä.
    Kirjottele yv. jos kiinnostuit.
    Ai niin ,kivan näköinen kuva oletko itse ´´mallina´´ ?

Nimetön

Laita lisää nahkakuvia jos löytyy

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin