Palaa kohteeseen Ilmoitukset

YLE Puoli seitsemän

Foorumit Ilmoitukset YLE Puoli seitsemän

Tämä aihe sisältää 25 vastaukset, 14 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi tallipoika avatar tallipoika 1 vuosi, 9 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 26)
  • Julkaisija
    Nimetön

:thumbup: :clap: :clap:

0
    Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

Taitaa muuten olla Kekäläisellä taas farkkumalliset nahkahousut.

0
    Nimetön

tänään puoli seitsemässä vieraana tarja närhi jalassa mustat kiiltävät kenties nahkahousut ja susannalla tosi tiukat mustat nahkahousut ja korkeat korot.

0
    Nimetön

"jkr" wrote: tänään puoli seitsemässä vieraana tarja närhi jalassa mustat kiiltävät kenties nahkahousut ja susannalla tosi tiukat mustat nahkahousut ja korkeat korot.

Olihan ne susannan pöksyt toki ihanan tiukat ja kiiltävät, mutta tuskinpa olivat aitoa nahkaa. Ja Tarja Närhellä vielä vähemmän.

0
    Nimetön

Anteeksi kun vaivauduin viestittää näkemästäni täytyy varmaan lopettaa tämänkin kun ei nyt jonkun mielestä ollut aitoa nahkaa.

0
    Shinyboy avatar
    Shinyboy
    Ylläpitäjä
    Nimetön

"jkr" wrote: Anteeksi kun vaivauduin viestittää näkemästäni täytyy varmaan lopettaa tämänkin kun ei nyt jonkun mielestä ollut aitoa nahkaa.

Mua on kanssa harmittanut tämän palstan meininki jo jonkin aikaa. Jos/ kun joku uskaltaa tänne laittaa jotain niin tiettyjen henkilöiden tarvii tulla heti kommentoimaan ettei noi oo sitä tai tätä. Mulle valitettiin aikanaan kuvien laadusta ja enkä sen jälkeen oo tänne mitään laittanutkaan. Luulis että tärkeintä on silmän ilo ja sen takia vähän voi joustaa eikä tarviis vaan rutkuttaa täällä.

Mä oon nyt jokusen päivän esim. ihmetellyt ettei kukaan oo laittanut tänne prinsessa Madden uusia kuvia nahkahousuissa, mutta en laita minäkään kun noi jotkut tulee kuitenkin kohta sanomaan ettei ne oo nahkaa tai kuvan laatu on liian heikkoa.

Eipä mulla muuta. Toivottavasti meininki tällä palstalla vähän reipastuisi!

0
    Nimetön

Jesh. Ilohan tään pitää olla -itketään muualla?? :))

0
    Nimetön

No anteeksi nyt kamalasti jos aiheutin pahaa mieltä. Ei ollut todellakaan tarkoitus. Minua ei vähääkään vaivaa, vaikka mielestänne molempien naisten päällä olisi aitoa nahkaa, mistä kuitenkin itse edelleenkin olen eri mieltä. Kerroin vain oman mielipiteeni, en esittänyt minkäänlaista arvostelua ketään tai mitään kohtaan. Sille ei kuitenkaan voi mitään, että kiiltäväkään kangas tai muovi ei muutu nahaksi, vaikka sen sanominen jonkun mielen pahoittaisikin.

0
    Nimetön

Ghana kiitos viestistä piristit mun päivää, viestejä laitan tänne siksi et muutkin näkisivät näitä ohjelmia jos ovat sen meinanneet.

0
    Muul1 avatar
    Muul1
    Osallistuja

"kumicompo" wrote: No anteeksi nyt kamalasti jos aiheutin pahaa mieltä. Ei ollut todellakaan tarkoitus. Minua ei vähääkään vaivaa, vaikka mielestänne molempien naisten päällä olisi aitoa nahkaa, mistä kuitenkin itse edelleenkin olen eri mieltä. Kerroin vain oman mielipiteeni, en esittänyt minkäänlaista arvostelua ketään tai mitään kohtaan. Sille ei kuitenkaan voi mitään, että kiiltäväkään kangas tai muovi ei muutu nahaksi, vaikka sen sanominen jonkun mielen pahoittaisikin.

Samoilla linjoilla. Ei täällä varmaan ole tarkoitus ketään sörkkiä, eikä pidä ottaa kaikkea henkilökohtaisesti. Tulee vaan välillä tunne, että tietyt kirjoittajat saavat suurta tyydytystä pelkästään siitä, että saavat mainita täällä sanan NAHKAHOUSUT. Sen verran harjaantuneella silmällä varustettuja me kaikki "friikit" täällä varmaan ollaan, että erotetaan kangas ja keinomuovi nahasta.
    Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä…sanoo vanha saivartelija 😀

0
    Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

"Ghana" wrote:
    Mä oon nyt jokusen päivän esim. ihmetellyt ettei kukaan oo laittanut tänne prinsessa Madden uusia kuvia nahkahousuissa…

Missäs semosia on näkyny?
    Olis kiva tsekata.

0
    Nimetön

"Admirer" wrote: [quote="Ghana"]
    Mä oon nyt jokusen päivän esim. ihmetellyt ettei kukaan oo laittanut tänne prinsessa Madden uusia kuvia nahkahousuissa…

Missäs semosia on näkyny?
    Olis kiva tsekata.

Tässä ois tälläset.. ja kukaan ei sit tuu sanomaan että mitä noi ei oo!

http://3.bp.blogspot.com/-Jnf5mkWn7bM/V … eine-3.jpg

http://1.bp.blogspot.com/-DwMqwxgNAGw/V … eine-1.jpg

0
    Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

"Ghana" wrote: Tässä ois tälläset.. ja kukaan ei sit tuu sanomaan että mitä noi ei oo!

Kiitos! Ei ollenkaan hullumpi prinsessa.
    Paljon miellyttävämpi, kuin perinteiset satujen röyhelö-prinsessat. 😉

0
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 26)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.