↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Wicked Toys?

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Wicked Toys?

Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 542 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Vilho 5 vuotta, 6 kuukautta sitten.

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija

Vilho
    Osallistuja (Participant)

Aikoinaan tuli tuolta tilattua jotain kumikamaa…ja hinta/laatu suhde oli mun mielestä ihan passeli…Firma tais muuttaa kun myi varastoaan pois ja halvalla sai:)

No, joitain aikoja sitten kattelin et firmalla ainakin sivut aukeaa…ajattelin koittaa toimisko ne vanhat tunnukset sinne…No ihmettä toimihan ne!
    Mutta se varsinainen ongelma…Mulla on siellä omissa tiedoissa vanha osoite…uutta en onnistu päivittämään eikä asiakaspalveluun lähetetty s-posti aiheesta tuota tulosta vaikka pariin kertaan oon useamman kuukauden aikana koittanut…
    Enpä tohdi tilata mitään jos ei osoitettakaan saa vaihdettua oikeaksi!
    Onneksi kauppoja on toki muitakin!

Onkos muut huomannut tälläistä? Kuvittelelnko vain vai olisko vähän filunkipelin käryä?
    En toki tuomitse aiheetta mutta ihmettelen suuresti…

Vilho
    Osallistuja (Participant)

Eipä ihme jos putiikin asiakaspalvelu on hiljainen…firmanpyörittäjä/omistaja pitää myös "tavallista" vaatekauppaa…Kyseistä henkilöä/firmaa kohtaan on nostettu käsitääkseni useitakin rikosilmotuksia…

Sääli sinänsä koska juurikin tällähetkellä tuolla wicked toys:lla olis edukkaita kamoja ja pikkusälää…
    Saa nähdä mistä nettikirpparilta tai huutonetistä aikanaan löytyvät?

Olisi kiintoisa tietää voisko vaikka koko wickedin kumi/latex varaston ostaa köntässä…:)

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin