Palaa kohteeseen Muut Fetissit

Villa

Foorumit Fetissit Muut Fetissit Villa

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 1,123 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Muul1 avatar Muul1 3 vuotta, 7 kuukautta sitten.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Nimetön

Hei foorumilaiset!

Itselläni on voimakas villavaatteisin kohdistuva fetissi. Onko täällä ketään muita joilla olisi samaa "vikaa" 😉

0
    Muul1 avatar
    Muul1
    Osallistuja

Taitaa olla vähän harvinaisempi fetissi. Minulle ainakin täysi turn off esim. jotkut villasukat 😕 Sinulla pitäisi riittää ainakin silmän ruokaa. Suomalaiset kun ovat niin vaatimattomia tuon pukeutumisen ja itseensä panostamisen suhteen, niin villaa näkee joka puolella. Ja kotona tykätään kyhjöttää sohvan nurkassa viltin alla villasukat jalassa :mrgreen:

0
    Nimetön

Vikaa taitaa olla, sillä itse olen vinksahtanut paksuihin villapuseroihin, mutta myös toppa-asuihin. Villapuseroista sexyimmät ovat paksu islantilaiset neuleet ja erityisesti korkealla kauluksella. Itsellänikin niitä on muutama. Siitä helppo fetissi, että kukaan ei katso kovin kieroon, vaikka kulkee sellainen päällä kadulla.

0

Ilmoittaudun samaa sarjaan kun aloittaja.

Mitä tohon villasukat jalassa ja villaa näkee joka puolella ny oikein sit sanois. Ei se nyt ainakaan mun kohdalla ihan noinkaan mene et kaikki villa-asut pistää hormoonit hyrräämään ja jokainen vastaantuleva nainen villapaidassa aiheuttaa jotain tunteita. Vähän ku vertais et ku olet nahkafettari ni kadulla ny näkee joka päivä nahkatakkeja, -saappaita ja hansikkaita ni ainakin katselemista riittää ja jokaisesta pitäis olla kauheen innostunut. Jonkin verran nahka-asuistakin innostuvana en ainakaan itse saa kovinkaan monesta kadulla vastaantulevasta nahkatakkiin tai -saappaisiin pukeutuvasta (naisesta) minkäänlaisia kiksejä. On tässäkin kiinnostuksessa monta "alalajia" niin kuin monessa muussakin fetississä. Jollekin esim. pelkät villatakit on se juttu, toiselle taas paksut villapaidat ja kolmannelle turtleneckit eli korkeakauluksiset villapidat on se juttu. Juu ja minä en saa kovin suuria kiksejä peiton alla villasukat jalassa kyhjöttävästä naisesta. Kyl siihen tarvitaan hiukan muutakin ku ne pelkät sukat tai villapipo :).

Ja mitä tohon "harvinaisuteen" tulee niin kun hiukan tutkii asiaa niin sivustoja (keskustelupalstoja, kuvakokoelmia jne.) löytyy asiaan vihkiytyneelle useampikin ja monet näistä sivustoista on hyvinkin aktiiviisiakin. Tiedä sitten mitenkä paljon Suomesta löytyy asiasta kiinnostuneita mutta maailmalta löytyy paljonkin asiasta kiinnostuneita.

Juu ja ei hernettä nenään vaikka kerroinkin oman mielipiteeni tosta villasukka-vertauksesta 🙂 .

0
    Muul1 avatar
    Muul1
    Osallistuja

No, sen voin sanoa ainakin, että nahkafettarille ei riitä katsomista joka päivä, harvoin edes joka kuukausi. Ja tähän vaikuttaa tietysti luonnollisesti asuin paikkakunta ja kuinka paljon naamaansa ovesta ulos pistää.

Kyllä minulle ainakin nainen esim. nahkahousuissa tai nahkahameessa on kuin karamelli kauniissa paperissa. Huomattavasti houkuttelevampi, kuin villaan verhottuna 😀 Hyvät evääthän sielläkin voi olla, mutta kaikkia se ei sytytä…tai voi jopa latistaa kaiken tunnelman.
    Vähemmän kauniimpikin nainen voi olla houkutteleva…oikein kuorrutettuna 😉

Ja kyllä varmaan netistä villapaita sivustojakin löytyy, en epäile ollenkaan. Harvemmin on vaan tällaiseen törmännyt…ainakaan tällä foorumilla. Sinänsä ihan ookoo, jokaisella meillä on omat mieltymyksemme.

0
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.