Värit hävisi catsuitista

Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 1,137 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 11 vuotta, 9 kuukautta sitten.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Nimetön

Minulla on punainen Latexan catsuit, joka oli päälläni koko yön. Kun aamulla siitä kuoriuduin, oli se mennyt sisäpuolelta aivan vaaleaksi tai vaaleanpunaiseksi. Mitä pitäisi tehdä, jotta värin saisi takaisin?

0
    rubberfin avatar
    rubberfin
    Osallistuja

Yleensä tuo kumi tuppaa hieman pidemmässä käytössä sisäpuolelta haalistumaan kostumisen tms myötä. Normaalisti kun asuste kuivuu, niin väri on palannut normaaliksi.

0
    Nimetön

Kyllähän kumivaatteet muuttavat näköään jokaisen käytön yhteydessä. sisäpuolella vaikuttaa ihon rasvat ja hiki. päälipuoleen kaikenlainen maailmallinen tavara ja roska. Kumivaatteita ostettaessa yleensä niitä ei voi sovittaa juuri sen takia, että se ei ole yhden sovituksen jälkeen enää entisensä.

MiaQ

0

"MiaQ" wrote: Kumivaatteita ostettaessa yleensä niitä ei voi sovittaa juuri sen takia, että se ei ole yhden sovituksen jälkeen enää entisensä.

MiaQ

Joskus olen kuullut että jossakin ulkomailla on päässyt sovittamaan kumiasuja (ellen väärin muista niin kyse oli Saksalaisesta kaupasta mutta en muista nimeä). Tää oli jostakin chatista tai keskustelusta niin mahtaakohan tieto pitää paikkansa.

0
    Nimetön

kyllähän tuolla ulkomailla sovittamaan pääsee
    sitä jopa eräissä paikoissa suositellaan ystävällisen ponnekkaasti
    tälläinen tyyli on tullut tutuksi tanskassa ja saksassa tähän mennessä

suomessa ei puhettakaan.. ;(

0
    Nimetön

Samoin Lontoossa pääsi sovittamaan catsuitteja. Olivat ystävällisiä ja avustivat päälle. niinpä kaupatkin syntyi.

0
    Nimetön

Joo, ihan ylestä että pääsee sovittamaan kumiasuja. Kireissä asusteissa myyjä kyllä vaatii että talkkia pitää käyttää reippaasti, ettei asuste repeydy ja tietysti alusvaatteet tulee olla päällä…. Itse olen kierrellyt kaupoissa mm saksassa ja hollannissa. Musta tuntuu ett suomessakin pääsisi jos olisi tosissaan ostamassa…. tiedä häntä…kumihuppua oon ainakin suomessa antishopissa päässyt kokeilemaan

0
    Nimetön

Helsingin sex shop finlandissa ainakin sai koittaa tollaista latex-bodyä, paita tosin piti olla alla.

0
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.