Vanhemmat nahkanaiset….

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Kysellämpäs ihmisten havhaintoja ja kokemuksia vanhempien naisten nahkavaatteisen käytöstä? Onko henk koht kokemuksia esim 40+ naisista jotka käyttävät nahkavaatteita?

….kaverini äidin kanssa oli salasuhde muutamia vuosia,hän oli 50 minä alle 30. Hän pukeutui aina tavatessamme mustiin nahkahousuihin,nahkatakkiin ja pitkä vartisiin nahkasaappaisiin,alla hänellä oli yleensä joko silkki tai satiini alusasu,sukkanauhoilla 😀
    Hänen asu kokonaisuuteen kuuluivat useita nahkahousuja,mustia ja punaisia,hameita lyhyitä pitkiä,nahkatakkeja vyötärö/pitkiä,saappaita useita,käsineitä,huh,huh….kyllä meillä oli mukavaa,ajattelen sitäkin suhdetta vieläkin, mutta onneksi on muistikuvat 😀

Mulla oli suhde n.50 naisen kanssa.Joka käytti nahkahousuja,nahkajakkua ja pitkä nahkatakkikin löytyi.Minun innostamana osti myös nahka hameen suhteemme aikana.Tykkäsimme molemmat tanssimisesta ja on tosi mukavaa tuntea nahan liukkaus tanssatessa lähekkäin.meinas mennä välillä hinkkaamiseks kun en oikein malttanu nauttiessani.Kiva sitäkin aikaa on muistella.

Löytääkö kukaan hyviä kuvia tai linkkejä sivuille joissa vanhemmat matureladyt esiintyy nahka-asuisina ?

Tampereella edesmennyt antiikkikauppias Lastusen Irja käytti mustia nappanahkaisia saapashousuja. Hän kampasi kiiltävän mustan tukkansa tiukalle nutturalle ja piti näyttäviä koruja nahkahousujenkin kanssa.

Hän meikkasi melko vahvasti itsensä.

Useimmat taisi hieman pelätä hänen olemustaan, mutta he jotka oppivat hänet paremmin tuntemaan ystävystyivät pian.

Vaati melkoista rohkeutta mennä asioimaan hänen liikkeeseen.

Itselläni on kokemuksia kahdesta itseäni huomattavasti vanhemmasta nahkanaisesta…Toinen oli vajaa 50 ja toinen yli 60…Kumpikin käytti tiukkoja mustia nahkahousuja ja lyhyitä nahkatakkeja. Vanhemmalla ladylla oli myös sellaiset aukolliset leikkihousut=) Nuoremman ladyn kanssa suhteemme kestikin yli neljä vuotta…Aina tulee mieleen ne nahan narinan täyttämät kiihkeät hetket yms…

IsoPee avatarIsoPee
    Osallistuja

Huh huh…. Lucky you !!! 😀

Mistä tuollaisia vanhempia nahkanaisia oikein löytyisikään………

mulla on…ehkä hän on liian nuori kun vasta täytti 50.

Oikeasti,itkettää että tapasin hänet vasta nyt.

Kuulemma aina digannu nahkaa!"

Aagggh…..oikeasti veljet.Mimmi pukeutuu nahkaan mieluummin kuin muuhun.

Löydettin toisemme kun oltiin jättämässä parisuhteemme ja todettiin:

Mun muija ei digannu ja piti "vähä" pakosta ja hänen Äijänsä ei sietänyt….

Oikeasti,me ollaan onnellisia ja laitan kuvaa kunhan hän antaa luvan…

Hienoa!!

Onnea Sulle, Toivottaassti mulle käy joskus samoin.

LeathersuitLarry avatarLeathersuitLarry
    Osallistuja

Jees kuvia jäädään odotteleen.
    Olen myös tavannut yli kuusikymppisiäkin naisia jotka ovat olleet nahoissaan aivan älyttömän seksikkäitä.
    Asu tieytysti näyttelee tärkeää osaa, mutta kyllä sillä henkisellä puolellakin on todella suuri merkitys. Kun ne on sopivassa sopusoinnussa keskenään, niin vetovoimassa alkaa löytyä.

Itse olen 40+ ja käytän nahkavaatteita, nuorilta naisilta tulee joskus asiattomia lausuntoja, pukeudun silti nahkaan, en anna moisen häiritä itseäni.

Minulla on 50-kymppinen, erittäin seksikäs ystävätär joka pukeutuu aina nahkaan kun se vaan on mahdollista, hameisiin ja tiukkoihin housuihin. On myös kiinnostunut kumiasuista 😀

Eilen MP-messuilla ei näkynyt nahkahousuja niin paljon kuin olin odottanut, muutama hyvä kuitenkin

Yllätyin itsekin siitä, miten vähän yleisössä oli muruilla päällä nahkiksia. Ei meitä siellä lauantaina montaa ollut.

Nimenomaan 40+ naisilla tuota nahkaa tuntuu nykyisin näkevän useammin kuin nuoremmilla… valitettavaa sinänsä. Tosin kyllä hyvässä vireessä olevia Aikuisia Naisia katsastelee ihan mielikseen… tässä viitisen vuotta sitten tapailin itse 15v itteäni vanhempaa nahkanaista, jolla oli aivan järjettömän sexyt kireät nahkafarkut herkkupyllyn verhona… ja aikoinaan sinkkuaikoina tulihan noihin muutenkin törmättyä aika ajoin….
    😉

heh…törmäsin äsken huoltsikan kassalle ja mikäs se siellä… kypsä nainen jonka pitkän takin alta näkyivät nahkahousujen lahkeet… pitänee vaan saada parempi kamerakännykkä (tai vakaammat kädet)… saas nähdä onnistuuko tää kuvan lähetys ylipäänsä?

Harrastavatko muuten muut tällaista nahkabongausta? Siis kamerakännyllä erinäisissä tilanteissa?

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 33)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.