↑ Palaa kohteeseen Mies etsii naista

Vaippapoika etsii seuraa

Info Foorumit Fetissi – Deitti Mies etsii naista Vaippapoika etsii seuraa

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 187 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  vaippapoika 1 vuosi, 5 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

vaippapoika
    Jäsen

Moi, en ole kauhean uusi jäsen, mutta kauhean aktiivisesti en täällä vielä ole ollut. Siksi päätin esittäytyä täällä teille kaikille 🙂

Olen 28-vuotias poika Helsinkistä. Olen korkeakoulutuksen saanut herrasmies joka on tällä hetkellä töissä pankkisektorissa. Vapaa-aikaa vietän golfkentällä tai pelaillen tennistä tai jääkiekkoa.

Muihin "harrastuksiini" kuuluu vaipat, ageplay ja muut kinkymmät fetissit.

Kinkkeilyn suhteen olen sekä alistuva että alistava. Vielä olen aika kokematon ja en ole päässyt kenenkään kanssa toteuttamaan fantasioitani niin en vielä tiedä kumpi mieltymys on minulle luonnollisempi.

Yksin ollessani käytän melkein aina vaippoja. Pidän siitä pehmeästä, turvallisesta mutta kielletystä tunteesta. Tuttikin minulla yleensä on mukana jos vaipat on jalassa. Haluaisin jakaa tätä fetissiä jonkun naispuolisen henkilön kanssa joka joko pitäisi minua vaippapoikanaan tai olisi itse vaippatyttönä.

Vaikka ageplay ja vaipat yleensä mielletään siihen että käyttäjän rooli olisi vauvaikäinen, Itse en siihen kuulu. Fantasioissani olen jo vähän vanhempi poika joka ei enään ole niin avuton kuin pikkuvauva. Henkiseltä iältäni vaipoissa olen noin 6-10 vuotias, jo vähän liian vanha vaipoille ja tuteille. Mutta mahdollisten vahinkojen takia on parempi pitää vaippoja. Vaipat jalassa niitä vahinkojakin sattuu milloin missäkin 🙂

Jos täältä löytyy muita samanlaisilla kiinnostuksenkohteilla niin ottakaa rohkeasti yhteyttä. Mielelläni keskustelen täällä samanhenkisten ihmisten kanssa, ties vaikka ajatuksen ja persoonallisuudet kolahtaisi yhteen ja joskus päästäisiin toteuttamaan yhteisiä fantasioita 🙂

Terveisin,
    Vaippapoika

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin