↑ Palaa kohteeseen Kuvia

Uuvet…

Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 1,036 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  NahkaSeba 8 vuotta, 7 kuukautta sitten.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija

nahka-arska
    Jäsen

…Highwayt. Miltäs näyttää?

Obsession
    Jäsen

Hyvältähän ne näyttävät. Saakos kehiin myös kuvaa millaiset ne on takaapäin ja miltä peppu niissä näyttää 😉

nahka-arska
    Jäsen

…heittämästä pyynnöstä johtuen…

*Kuvat muokattu näkyviin*

Lucy_Ltx
    Jäsen

Okei, okei, myönnetään TOIMII! 😈 Kumi-ihmisenä olen alkanut selvästikin arvostamaan miehiä nahkahousuissa, lie onko vaikutusta foorumin komeiden nahkapyllyjen vai mitä, mut ihan jees toimii.
    Jösses ja nams. 😳

Ehottomasti lissää vaan kuvia, jos vaan kiinnostaa laittaa, näitähän selailee harvinaisen mielellään. 🙂

Obsession
    Jäsen

Onhan ne makijat ! Kyllä on hyvän näköiset ja istuu pepustakin kuin valettu. Lisää vaan kuvia 8)

nahka-arska
    Jäsen

…vaan vähän ylitsevuotavista kehhuista. Tuo kuvaaminen muuten pakkasi naurattamaan, kun kännykällä niitä otin ja siinä on sellainen jännä naksutus siinä ajastimessa. Pitää kahtoa milloin kehtaa/viitsii laittaa kuvia lisää….

Obsession
    Jäsen

Tervetuloa kerhoon jossa leikimme ajastimen kanssa 😆

NahkaSeba
    Osallistuja (Participant)

Hyvä että olet saanut mukaan auringonvaloa noihin kuviin. Itse tykkään varsinkin keväällä katsella kun Nahka-asut loistavat auringon paisteessa. Ja itse loistan myös, oh so shiny. 8)

-NahkaSeba

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin