Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Uusi foorumi.

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Uusi foorumi.

Tämä aihe sisältää 88 vastaukset, 21 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Taika 18 tuntia, 16 minuuttia sitten.

Esillä 14 viestiä, 76 - 89 (kaikkiaan 89)
  • Julkaisija

Jatimatic 2.0
    Osallistuja (Participant)

Fetissivirrassa näkyy myös suljettujen ryhmien sisäinen toiminta tyyliin:

Käyttäjä P  commented on a Photo in the group (suljettu ryhmä) tunti sitten
    Tässäpä kuva, ja lisääkin piisaa

Sillä vaan, että fetissivirran lukija ei ole kyseisen ryhmän jäsen, niin a) keskustelut näkyvät (ei kuvat), b) jos aktiivista keskustelua, saattaa raskauttaa fetissivirran havainnointia?

Muuten viime aikaiset muutokset ovat hyvään suuntaan ja foorumin toiminta tuntuu nopealta. Keep up the good work, Shinyboy!

Shinyboy
    Avainmestari (Keymaster)

Fetissivirrassa näkyy myös suljettujen ryhmien sisäinen toiminta tyyliin:
    Käyttäjä P  commented on a Photo in the group (suljettu ryhmä) tunti sitten Tässäpä kuva, ja lisääkin piisaa“

Onkos näiden ryhmien toiminta aiemmin näkynyt tuossa fetissivirrassa vaikka ei olisi jäsen kyseiseen ryhmään vai nyt vasta alkanut näkymään?

Vähän kahden vaiheilla muutenkin noi ryhmät aktiivisuuden kanssa, et voi olla, että poistuu kaikki ryhmät ja keskitytään pelkästään yhteen fetissivirtaan / foorumeihin ja koitetaan saada aktivoitua sitä enemmän. Nyt on vähän kieltämättä turhan hajallaan kaikki tällä hetkellä.

Shinyboy
    Avainmestari (Keymaster)

Nahkafoorumi otti tänään käyttöön koemielessä päivitetyn teeman! Ulkoasu hieman muuttui ja sitä muutetaan tässä myös värien osalta seuraavaksi. Tässä uudessa teemassa on myös tuki mobiililaitteille eli nahkafoorumin käyttö kännykällä pitäisi olla huomattavasti helmpomaa mitä aiemmin, koska sivusto skaalautuu pienelle ruudulle nyt paremmin :good:

Niin, nyt saa antaa ihan vapaasti risuja ja ruusuja tästä päivitetystä teemasta. Vanha teema on tallessa ja sen saa takaisin, mikäli tämä uusi teema ei kunnolla toimi tai on muuten vaan surkea :whistle:

T: Shinyboy
    Nahkafoorumin ylläpito

Muul1

Päivitetty teema näyttää huomattavasti mukavammalta ja selkeämmältä ainakin minun silmään.

Tigrita

Teema on tosiaan mukavan selkeä, ja kissanainen on vallan minun makuuni  :good:

Shinyboy
    Avainmestari (Keymaster)

Teema on tosiaan mukavan selkeä, ja kissanainen on vallan minun makuuni :good:

Joo, mä nyt äkkiä tein tommosen “väliaikaisen” bannerin, ku se aiempi alkoi olemaan aika kökkö ja kulahtanut, jotta olisi sopinut tähän uuteen sivustoon. Kiitoksia positiivisesta palautteesta Tigrita   🙂

nahkahousu58

Mulle ylläri, kun tulin tänne,että nyt se mitä oon odottanut on toteutunut,uudistus on hyvä,ja työtä varmasti sen eteen tehty paljon,että Kiitos tekiöille. :good:   :good:

fetsu

Uudet sivut vaikuttaa selkeämmältä kuin edellinen, mutta saa tässä taas hetken selailla ennekuin selkenee. 😉

rubbrr

Hyvältä vaikuttaa tämä uudistus, ainakin tuntuis olevan nopeampi käyttää.

Tomi

Luulin ensin että selaimessani on jotain vikaa, kun tämä näkyi valkoisena. En osaa sanoa vielä onko nyt parempi. no ehkä jotenkin keskeneräiseltä näyttää tämä ulkoasu.

Admirer

Luulin ensin että selaimessani on jotain vikaa, kun tämä näkyi valkoisena. En osaa sanoa vielä onko nyt parempi. no ehkä jotenkin keskeneräiseltä näyttää tämä ulkoasu.

Nahkaverhoilu puuttuu vielä,  :yes:

Ja pientä hienosäätöä: lainattu teksti näkyy turhan isona, kuten tästäkin postauksesta huomaa.

Shinyboy
    Avainmestari (Keymaster)

Juu..Pientä hienosäätöä ja bugikorjauksia on kyllä tulossa heti kun kerkeän  :whistle:

Shinyboy
    Avainmestari (Keymaster)

Ryhmät “Fetissit pintaa syvemmältä” ja “Nahkatakki” poistettu alhaisen aktiivisuuden takia ja lisäksi nykyinen fetissivirta vastaa jo molempia aihealueita.

Tänään myös sivusto siirretty palvelimen juurihakemistoon tulevia päivityksiä / lisäosia silmälläpitäen. Päivällä saattoi olla katkoksia sivuston käytettävyydessä, mutta nyt kaikki pitäisi toimia taas normaalisti. Mikäli jotain ongelmia on ilmaantunut niin ilmoittakaa siitä mulle  :mail:

T: Shinyboy

Nahkafoorumin ylläpito

Taika

Jaahans. Meni kesä ja syksykin ihan muissa ympyröissä, ennenkuin muistin taas käydä kurkkaamassa että mitenkäs täällä menee.

Ja olihan tämä sivusto sitten viimekäynnin jälkeen muuttunutkin, ensialkuun vähän hakemista että missä mikäkin osio on vanhaan verrattuna. Mutta nyt vähän aikaa kun on selaillut, niin hyvältähän tämä tuntuu vaikuttavan !

Avatar oli vaan näköjään kadonnut jonnekin tällä välin…

Esillä 14 viestiä, 76 - 89 (kaikkiaan 89)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin