Palaa kohteeseen Videoita

ulkosalla kumi- ja/tai sadevaatteissa

Info Foorumit Fetissi / Kinky – kuvia- videoita ja novelleja Videoita ulkosalla kumi- ja/tai sadevaatteissa

Tämä aihe sisältää 6 vastaukset, 6 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Nimetön 2 kuukautta, 1 viikko sitten.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija

kumipete
    Osallistuja (Participant)

Itse tykkään näyttäytyä julkisesti kumi- ja sadeasusteissa, onko muilla vastaavia taipumuksia…?

Murunda

Sun videoita on ihasteltu että miten voi? Aina katson heti uuden videon kun huomaan sen tulleen. Sitä olen ihmetellyt miten vähän muut ihmiset videoissa huomaa sinut 😮 Itse jäisin tuijottamaan pelkästä uteliaisuudesta 😉

Yhden kerran olen sadevaatteissa mennyt baariin. Siihen liittyi pieni väittely voiko sadeasussa päästä ravintolaan illalla. Pääsihän sitä ja tuli istuttua sadeasussa baaritiskillä ilman mitään kommenttia muista. Tämä tapahtui lomareissulla kotimaassa aika monta vuotta sitten. Muuta vastaavaa ei tule mieleen. Sadeasua käytän mutta tarpeeseen 😉

rokkijusa

Äijä talsii meikäläisen kotikulmilla 😀

Admirer

Se minuakin ihmetyttää, että ihmiset ei näytä reagoivan mitenkään.

Jännä juttu ja vastoin ennakko-odotuksia.

PVC-essu

Jos tarkasti katselee ihmisiä, muutama huomaa selvästi kulkijan ja salaa tirkistelee. Luulisin että kotona on opetettu olemaan tuijottamatta, ilmeisen hyvin sitä noudatetaan. Tuo metron vanhemman rouvan ilme on juuri tuota erittäin hyvin peiteltyä, mutta ei kuitenkaan paljasta, paitsi vastapäisen penkin matkustajan katsekontaktia yrittää hakea. Hymyn kare on kuitenkin peitelty hyvin. Vaikuttakohan kuvaajan läsnäolo jotenkin asiaan?

PVC-essu

Tässä hyvä esimerkki pokan pitämisestä siihen asti kunnes, tarjoilija rohkenee kysyä. https://youtu.be/u_Xa0FFUsEc

Nimetön

Moi.

Huippu juttu Pete. Itse harrastan samaa pääasiassa ulkomaan reissuilla.

Jatka samaa rataa

latex

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin