↑ Palaa kohteeseen BDSM

Työtön nainen kokeili dominan ammattia päivän: Pystyisinkö tähän?

Info Foorumit Fetissit BDSM Työtön nainen kokeili dominan ammattia päivän: Pystyisinkö tähän?

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi  Shinyboy 1 vuosi sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

Shinyboy
    Avainmestari (Keymaster)

Yhdysvaltalainen Christine kertoo YourTango.com-sivustolla siitä, miten ajautui kokeilemaan työtä dominana.

Kaikki alkoi työttömyydestä. Teatteritaiteista tutkintonsa tehnyt, lähes neljäkymppinen nainen oli ollut seitsemän kuukautta työttömänä. Tilanteen toivottomuus ja taloudellinen ahdinko saivat Christinen miettimään, voisiko hän hyödyntää näyttelijänlahjojaan dominana.

– En ollut koskaan pitänyt kurveistani. Kroppani ja minä olimme kuin huonekavereita, jotka puhuivat vain ongelmatilanteissa. Kämppiksiä, jotka vihasivat viettää aikaa keskenään, Christine kertoo kirjoittamassaan jutussa.

– Siksi pohdin, pystyisikö tekemään työtä, joka perustui oman vartalon rakastamiseen – ja olinko tarpeeksi epätoivoinen kokeillakseni sitä.

Epäilyksistään huolimatta Christine päätyi tutkimaan dominan ammattia tarkemmin. Hän sai tietää, että alalla oli kysyntää pluskokoisille naisille.

– Joustavat työajat, uuden oppiminen ja yrittäjyys vaikuttivat ajatuksen tasolla mahtavilta asioita, Christine kertoo.

– Minua kuitenkin mietitytti, miten voisin oppia työhön. Niinpä aloin katsoa Youtubesta dominointiin liittyviä tutoriaalivideoita.

Christinen ensimmäinen asiakas oli mies, joka halusi tulla isokokoisten naisten piiskaamaksi. Christine hankki ennen keikkaa tekonahkaisen domina-asun Halloween-asuja myyvästä kaupasta.

– Fetissivaatteet olivat erittäin kalliita, enkä halunnut laittaa paljon rahaa työhön, josta en ollut vielä aivan varma.

Asuun ahtauduttuaan Christine katsoi itseään peilistä ja koetti nähdä itsensä seksikkäänä.

– Muistutin itseäni siitä, että olin nyt domina Christinen roolissa. Olin vahva, hallitseva nainen – pystyvä, itsenäinen ja kaunis.

Kun sessio alkoi, Christine huomasi yllätyksekseen pitävänsä roolistaan dominana ja omaksuvansa sen helposti. Piiskaaminen ei sen sijaan sujunut: Christine kyllästyi nopeasti, eikä jaksanut enää keskittyä tekemisiinsä. Lopulta harja, jolla hän piiskasi asiakastaan, irtosi hänen kädestään ja rikkoi miehen koristepatsaan.

– Lähdin niin nopeasti kuin pystyin, Christine kertoo kokemuksestaan.

Domina-kokemus antoi kuitenkin Christinelle lisää itsevarmuutta ja voimaa.

– Sen jälkeen minusta alkoi tuntua, että maailma on täynnä mahdollisuuksia. Minun piti vain alkaa tavoitella niitä, eikä ampua ideoita alas antamatta niille mahdollisuutta.

– Tajusin, että minulla on useita markkina-arvoisia kykyjä – ammattimainen piiskaaminen ei vain ollut yksi niistä.

Lähde: http://www.yourtango.com/2016284863/what-its-really-like-to-be-plus-size-dominatrix

http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2016083022240412_ir.shtml?_ga=1.141691504.374106465.1430499869

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin