Tuulipuvut!

Tämä aihe sisältää 33 vastaukset, 4,724 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Nocturnal avatar Nocturnal 6 vuotta, 8 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 34)
  • Julkaisija
    Nimetön

Minua on pikkupojasta asti kiinnostaneet kiiltäväpintaiset tuulipuvut.Erityisesti 80-luvun raidalliset nylonpuvut. 🙂 esim:Karhu yms.Nykyään sentään Adidaksella on ollut mieluisia malleja.Onko muilla samoja himoja?Vai tyydynkö yksin Fakta Homman Pirreä katselemaan? ❓

0
    Nimetön

Et ole yksin. Minuakin kiinnostaa tuulipuvut.

0
    Nimetön

Löytyyköhän netistä kuvia? ❓ Heikosti itse olen löytänyt,vaikka tuulpuvut ovat huomattavasti yleisempiä,kuin esim.nahka-asut 🙁

0
    Nimetön

Olen yrittänyt etsiä mutta todella huonosti löytyy. Ja Englanniksihan se on shell suit.

0
    Nimetön

mä pidän myös joissa ne on pepun kohdalta hieman piukat

0
    Nimetön

80-luvun alussa oli Anttilassa (missäpä muualla) myynnissä upeita kiiltäviä tuulipukuja. Kävin silloin hipelöimässä niitä. Merkiltään ne olivat Unitex Sporting. Punaisina ja sinisinä ne kiilsivät upeasti, neljä valkoista raitaa hihoissa ja housujen saumoissa. Niiden kiihottavin kohta oli kuitenkin piilohuppu kauluksen sisällä. Eräs tuttu tyttö osti juuri tällaisen punaisen kiiltävän tuulipuvun ja hän käytti sitä aika usein. Kerran kun olimme jossain ulkona, alkoi satamaan, niinpä hän otti hupun esille kauluksesta ja nosti sen päähänsä. Juoksimme suojaan ja hänen tuulipuvun housunsa kahisivat ihanasti. Ne housut olivat juuri sellaista kireää mallia haaroista ja painuivat kiihottavasti hänen haaroihinsa. Myöhemmin olen onnistunut ostamaan sekä sinisen ja punaisen tuulipuvun, joista olen nauttinut usein.

0
    Nimetön

Itselläni myös oli lapsena juuri tuollainen sportingpuku.Olen myös ruvennut keräilemään 80-luvun tuulipukuja,haastetta riittää niissä,ei helposti löydy.Jotain kumminkin on haaviin tarttunut! 😉

0
    Nimetön

Jo vain, niin oli mullakin. Viime aikoina olen yrittänyt etsiä sellasia mutta eipä ole näkynyt

0
    Nimetön

Teillä kun oli jo lapsena nämä tuulipuvut, niin aiheuttiko ne jo silloin tuntemuksia?

0
    Nimetön

Kyllä,kuten jo ketjun aloitusviestistäni voi arvata,viisarini värähti juuri liukkaista nylonpuvuista! 😀 Niitä kun oli silloin mukavasti!Tykkäsin kyllä hyväillä omaa tuulipukuani! 😉

0
    Nimetön

Itse olin sillon alle 10 vuotias ja se muistan että se kangas tuntui mukavalta. Sitten kun menin kouluun niin tuo unohtui ja tilalle tuli muut kiinnostukset. Ja nyt aikuisiällä tuo on sitten tullut takaisin.
    Löytyi tuollainen takki netistä, joka on lähellä sitä pukua joka minulla ja siskollani oli silloin lapsena, mutta silti aika paljon erilainen. Itselläni sininen jossa valkoiset raidat, siskollani punainen jossa valkoiset raidat.
    http://forevervolcom.blogspot.com/2009/ … acket.html

0
    Nimetön

Itse olin suunnilleen 17 vuotias, kun ihailin Sporting-pukuja Anttilassa. Leikkasin talteen kuvia postimyyntiluettelosta, toisessa kuvassa tyttö keimailee sinisessä tuulipuvussa ja toisessa toinen tyttö on ottanut punaisen takin hupun kauluksen sisältä ja nostaa sitä päähänsä. Omalla koneella on joitakin kuvia omista sinisestä ja punaisesta Sporting-puvusta. Pitäisi opiskella tuo kuvalinkkien laitto. Ollessani lapsi, ei vielä ollut tuulipukuja, mutta silloin puhuttiin lakkanailon-takeista. Joillakin tytöillä oli sellaisia ja muistan ensimmäisellä luokalla ollessani kuinka ihailin erästä tyttöä, jolla oli todella kiiltävä punainen toppatakki.

0
    Nimetön

Juu,eipä sporting ainut ollut,silloin oli monenmoisia nylonpukuja! 😛 Onkin huvittavaa,miten paljon tuulipukua mollataan,kun itse saa kiksejä niistäkin! :mrgreen: Oli se hienoa aikaa! :thumbup:

0
    Nimetön

huutonetissä tuollainen.
    http://www.huuto.net/kohteet/adidas-tuu … /180120523

0
    Nimetön

Parhaasta päästä,mitä nykypäivä tarjoaa!Tälläinen löytyy itseltänikin sinisenä.

0
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 34)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.