Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Tuska festarit

Foorumit Vapaa keskustelu Tuska festarit

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 760 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 3 vuotta, 4 kuukautta sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    jaketheman avatar
    jaketheman
    Osallistuja

Viikonloppuna on taas se aika, kun on hyvää musaa tiedossa. kaiken hyvän lisäksi silmänruokaakin löytyy. Kuinkas moni on tulossa festareille?

Jos ei viitsi ostaa lippua, niin pussikaljaa mukaan ja ulkopuolelle istuskelee. kuulee sinnekkin ja bongauksia varmasti tekee 😀

0
    jaketheman avatar
    jaketheman
    Osallistuja

Ai kukaan ei käynyt ?

0
    Shinyboy avatar
    Shinyboy
    Ylläpitäjä

Jotain kuvia löytyy jo Tuska festareista 🙂

0
    Nimetön

Tänä vuonna ei ollu kovin ihmeellinen Tuska esiintyjien puolesta. Mä kävin vaan lauantaina. Bloodbathia oli tarkoitus käydä kattomassa mutta myöhästyin. Ne Obliviscaris oli yllättävän hyvä vaikka en progeilusta yleensä pidäkkään. In Flames oli taas niin keskinkertainen kuin siltä voi odottaa. Vanha tuotanto jees mutta uusi aika kuraa. 😀

Ainakaan lauantaina ei ollu mitään ihmeellisempiä bongauksia. Tai ehkä se on se ku oon joskus aiemmin Tuskassa Ja PRKL:ssä nähny goottiprinsessoja pvc-hameissa, -korseteissa, -takeissa ja korkeavartisissa saappaissa niin wetlook-leggnissit ja joku bändihuppari ei kauheesti säväytä. Itseasiassa oon joskus bongannu Tuskassa väkeä tältäkin foorumilta ja erityisesti BDSM-baarin puolelta. 😛

0
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.