↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Tullut sitten uusi banneri.

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Tullut sitten uusi banneri.

Tämä aihe sisältää 12 vastaukset, 522 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  johnfinnish 8 vuotta, 1 kuukausi sitten.

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija

Divided
    Osallistuja (Participant)

Mielipiteitä?

Omiani en kehtaa julkaista, siitä taas syntyy vaan sanasotaa.

Kumijari

Hieno on :thumbup: Tuo vasemmanpuoleisin tyttö tuossa oranssissa muoviasussa on oikein hyvä 😛

Shinyboy
    Jäsen

Jeps, eli kuten huomaatte foorumin banneria on hieman nykyaikaistettu, vastaa mielestäni enemmän nyt foorumin sisältöön. Tässä vielä on vähän hienosäätöä luvassa joten älkää ihmetelkö jos foorumi näyttää välillä vähän oudolta.

T: Shinyboy

Nimetön

Minun mielipiteeni shinyboy jo tiedätkin mutta kuten kumijari sanoi niin oranssi asu on upea. 🙂

Divided

"Shinyboy" wrote: Jeps, eli kuten huomaatte foorumin banneria on hieman nykyaikaistettu, vastaa mielestäni enemmän nyt foorumin sisältöön. Tässä vielä on vähän hienosäätöä luvassa joten älkää ihmetelkö jos foorumi näyttää välillä vähän oudolta.

T: Shinyboy

Joo. Nimenkin voisi muuttaa kumifoorumiksi.

Murunda

Oranssi tyttö on kieltämättä hyvä. Äkikseltään vaikuttaa vähän "olen hukassa". Mutta luultavasti kun tähän tottuu niin alkaa taas vaikuttaa hyvälle. Nimeä ei mielestäni kannata vaihtaa, kun osoite on tuo nahkafoorumi.com.

Matxi
    Jäsen

Mistä kuvasta tuo oikeanpuoleinen nahkanainen on?
    Ois kiva saada se originaali.. makee asu. 🙂

Gaudi
    Jäsen

Hyvä yleisasu, missä nahka-asut? Ruudullani ei sivu näy kokonaisena. Esim teksti päättyy kohtaan "…pvc-a" ja sitten tulee reuna vastaan. Miten korjaan tilanteen?
    Gaudi

Sammakko

Suuri ulkoasu-keskustelu kuohuu foorumilla! Banneri on hieno, mutta muutamaan muuhun foorumilaiseen samalla näkemyksellisesti yhtyen toivon nahan natinaa tuohon banneriin, tuskin vielä liian myöhäistä? Se eka banneri oli mun mielestä oikein mainio. Lähinnä nahkaan jos mihin kuuluu tyylikkyys ja ajattomuus, joten bannerille toivoisi pitkää ikää ja ajatonta tyylikästä ulkoasua. Aihehan on tietysti täysin triviaali, kyse on "vain" harrastefoorumin ulkoasusta, mutta mielipiteiden määrä kertoo kivasti sen että tämä on meille useimmille hyvn tärkeä harrastus/elämäntapa, joten ymmärrän nurinan asian tiimoilta. Olipas muuten kummallisen ympäripyöreästi muotoiltua jorinaa meikäläiseltä, pitäis näköjään osallistua paljon enemmän näihin keskusteluihin, no joo, kohta joudun taas pari viikkoo olemaan poissa….Nahkaa näkyvämmin banneriin!!!

Kyllähän tuolla pariskunnalla ruudun oikeassa laidassa taitaa kuitenkin olla ihan nahkaa päällä? On vaan niin kiiltävää!

Itse olen kuitenkin niin kalkkeutunut että vaihdoin teeman/värit heti siihen vanhaan,tuttuun ja turvalliseen!

Divided

"Sammakko" wrote: Itse olen kuitenkin niin kalkkeutunut että vaihdoin teeman/värit heti siihen vanhaan,tuttuun ja turvalliseen!

Sama täällä. Oli se mustanpuhuva vähän liian rasittavaa silmille. Ei ollut visuaalisesti helppolukuista.

Leatherpants

Osaisikohan joku laittaa tänne gallupin pystyyn:
    Kirjautuneet käyttäjät voisivat ilmaista mielipiteensä, mitä ensisijaisesti odottavat foorumilta; nahkaa, lateksia, pvc, kumia …..

Voisi vaikka antaa pisteitä 5-1, mieluisammalle 5 pinnaa.

LaFetisse

"Gaudi" wrote: Hyvä yleisasu, missä nahka-asut? Ruudullani ei sivu näy kokonaisena. Esim teksti päättyy kohtaan "…pvc-a" ja sitten tulee reuna vastaan. Miten korjaan tilanteen?
    Gaudi

Voitko ottaa kuvankaappauksen selainikkunastasi, jotta ongelman aiheuttaja voidaan paremmin määrittää?

johnfinnish

Minä tykkään mustasta foorumista, asuista jne! Keep on good work!

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin