tulipa testattua

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 877 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 3 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija
    Nimetön

Tulipa oltua päivä lateksissa, tosin en omasta tahdostani. Olin koko viikonlopun mainostanut naiselleni miten mulla on vapaata alku viikko. Se kostautui koitti maanantai aamu ja vaimo oli pukeutunut seksikkäästi tuli viereeni vihjailemaan että leikitään vähän ja että hän on hankkinut sinulle asun. En voinut kuvitella mitähän tuleman piti hän haki kaapista ison säkin ja alkoi levitellä latexasuja viereeni. Hän pyysi pukemaan ne päälleni oikeassa järjestyksessä. Ensin alus housut joissa oli pumpattava anustappi. Jonka jälkeen kuminen huppu jossa reijät silmille suulle sieraimille. Tässä vaiheessa alkoi pelottaa mitä oikeasti tapahtuu hän laittoi minulle nänneihin nipistimet ja levitti haalarin eteeni jossa vetoketjut olivat selässä. Käsky kävi pue tuo päällesi niin että haaroissa olevasta vetoketjusta tulee alushousujen pumppu ulos. Puin haalarin käskystä päälleni se ei ollut ihan helppoa koska oli helle ja olin vähän nihkeä jo valmiiksi mutta sain puettua. Jonka jälkeen emäntä käski keittiöön syömään aamiaista. Aamiaisen jälkeen sain vielä pitkävartiset sukat ja käsineet käsiini. jonka jälkeen suuhuni laitettiin suuri kuminen pallo josta lähti nahkaiset remmit ympäri pään. Sain myös ranteisiini ja nilkkoihin lukittavat kahleet jotka emäntäni laittoi tiukasti kiinni napsauttaen ja sen jälkeen hän siirtyi kaulaani laittaen samanlaisen pannan myös kaulaan ja lukitsevan sen ja nilkka ja käsikahleeni pienillä munalukoilla. Sen jälkeen hän alkoi valmistautua itse töihin lähtöön ja tajusin jääväni päiväksi kokonaan lateksiin puetuksi pumpattava anustappi perseessäni johon emäntä vielä lähtiessään pumppasi melko suureksi ja otti tyhjennys venttiilin ja pumpun mukaansa niin kuin avaimet munalukkoihin. Toivotti kivaa vapaapäivää ja että koti tulee olla siivottu ja koira käytetty ulkona kun hän tulee töistä kotiin sen jälkeen arvioidaan pääsetkö tuosta asusta pois vai jatketaanko vielä?

0
Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.