↑ Palaa kohteeseen Novelleja

Tukala tilanne, osa 1

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1,377 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Anonymous 4 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

Anonymous
    Jäsen

Olen valmistellut poikaystävälleni Timolle yllätyksen, töiden jälkeen hänellä on varattu aika lääkärille joten hän joutuu hieman odottamaan ennen kuin pääsee luokseni. Olen riisuutunut alasti ja seuraavaksi vuorossa on pukeutuminen, ensimmäiseksi laitan käsiini pitkät kumista valmistetut hansikkaat jotka ylettyvät melkein kainaloihin saakka. Seuraavaksi laitan jalkoihini pitkät kumiset sukat, vyötärölle asetan kumisen sukkanauhavyön ja kiinnitän sukkanauhat. Sitten puen kumiset rintaliivit, joissa on nännien kohdalla pieniä nystyröitä jotka hierovat nännejä jokaisen liikkeen seurauksena. Katselen hymyillen itseäni peilistä, oloni on kuin sisälläni asuisi pieni kiusanhenki.

Ensimmäinen kerros on valmis, sen päälle puen kumisen kissapuvun jossa on kiinni myös sukat. Tiukan haalarin pukeminen yksin on hieman hankalaa ja varsinkin vetoketjun sulkeminen tuottaa vaikeuksia, se kulkee navan alta selkää pitkin niskaan. Vartaloni on tiukan kumin alla piilossa kaulasta alaspäin kokonaan, kissapuku paljastaa kuitenkin kaikki vartalon muodot ja estää hansikkaiden riisumisen. Ihailen itseäni jälleen peilistä, tiedän jo nyt olevani Timon silmissä järjen sekoittavan seksikäs ja haluttava.

Vielä en kuitenkaan ole valmis. Kissapuvun päälle puen paksusta kumista tehdyn tukevan korsetin ja kiristän sen niin tiukalle kun vain pystyn. Jalkaan laitan kaksinkertaisten kumisukkien päälle korkeakorkoiset kumisaappaat. Laitan lantiolleni vielä siveysvyön, lukitsen sekä korsetin että siveysvyön lukoilla. Enää en pysty perääntymään, lukkojen avaimet on Timolla matkassa hänen takin taskussa. Raskaassa kumivarustuksessa liikkuminen saa hikipisarat virtaamaan kasvoillani, olo on tukalan jännittävä.

Vuorossa on vielä pään peittäminen, kuivailen ensin hikeä kasvoiltani. Painan kännykän hands free napin korvaan ja asettelen mikrofonin suun eteen. Vedän kumisen hupun päähäni, se piilottaa alleen pienen korvanapin ja pitää sen varmasti paikoillaan. Laitan kaulaani nahkaisen kaulapannan joka sulkee viimeisenkin mahdollisuuden riisuutua kissapuvusta ja hupusta. Otan käteeni kaasunaamarin, puhdistan linssit sisä ja ulkopuolelta näkyvyyden parantamiseksi. Lopulta nostan kaasunaamarin kasvoille ja kiristän hihnat tiukalle. Otan viimeiset lukot, lukitsen kaulapannan ja kaasunaamarin päälleni. Kuulen hiljaiset naksahdukset lukkojen sulkeutumisesta, olen täysin eristetty ympäröivästä maailmasta ja mahdollisuus riisuutumiseen ilman avaimia on olematon. Hengittäminen on jännittävän raskasta tiukkojen asujen ja naamareiden ansiosta, eniten minua kiihottaa kuitenkin ajatus etten saa mitään poistettua päältäni ilman Timon taskussa olevia avaimia enkä voi aloittaa itseni hyväilyä siveysvyön ansiosta liian aikaisin. Olen siis kuitenkin Timon armoillaan vaikka itse olenkin järjestämässä hänelle yllätystä.

Kävelen peilin eteen, kytken puhelimen hands free laitteen johtoon, soitan Timolle. Käteni hieman vapisevat jännityksestä, painan puhelimen korsetin alle rintojen väliin että saan molemmat kädet vapaaksi. Raskas hengitys kuuluu varmasti puhelimen toiseen päähänkin.
    – Moi kulta
    – Moi, oletko vielä töissä? (Tahallista syvään hengitystä)
    – Joo, äänesi kuulostaa oudolle?
    – varmasti kuulostaa, näkisitpä minut nyt. Arvaa miten olen pukeutunut? (Samalla kävelen hieman ja natisutan asuani)
    – Onko päälläsi jotain kumiasuja?
    – On ja päässäni on kaasunaamari (jälleen muutama syvä hengitys)
    – uuhhh! Kuinka voit puhua noinkin selvästi?
    – Se on salaisuus.
    – Ethän aijo riisuutua ennen kuin tulen?
    – En pystyisi vaikka haluaisin. Oletko huomannut mitä sinulla on takin taskussa?
    – En, pitäiskö olla jotain?
    – Katso…
    – Täh, kumiset pyöräilyhousut ja avaimia?
    – älä hukkaa niitä avaimia tai minun riisuutuminen käy hankalaksi
    – Mitä olet tehnyt?
    – Lukinnut tämän asun ylleni, saat tulla vapauttamaan minua, tule pian mutta laita itsellesi ne housut jalkaan, saat vähän jännitystä lääkärillä käyntiin
    – Kaikkea keksitkin, taidanpa käydä pukemassa nämä jalkaan tuolla pukuhuoneen vessassa
    – Ikävää etten pysty hyväilemään itseäni siveysvyön vuoksi, saisit kuulla miten saan orgasmin
    – Mulla seisoo jo muutenkin, tekis muuten minunkin mieli hieman hyväillä itseäni samalla kun kuuntelen sun ääntä
    – Mene pukeutumaan, hei
    – Joo, hei

Nyt joudun vain odottelemaan, kestää varmasti muutaman tunnin ennen kuin Timo saapuu kotiin. Ajatuskin hänen housujen vaihdosta alkaa kiihottamaan. Kuvittelen mielessäni Timon pukemassa pyöräilyhousuja, jäykistynyt penis mahtuu juuri ja juuri sille tarkoitetusta aukosta ulos. Timo pukee tavalliset pikkuhousut pyöräilyhousujen päälle ja jäykkä penis jättää housut reilusti koholleen. Yritän hyväillä itseäni mutta siveysvyö ei anna yhtään tilaa sormille. Pitää yrittää kuluttaa aikaa lukemalla.

Aika kuluu, Timon lääkäri aika pitäisi olla juuri. Mielessäni ajattelen valkoisessa lääkärin asussa nuoren naisen kyselemässä asioita Timolta. Kun Timo saa vaivansa selvitettyä lääkäri laittaa käsiinsä ohuet kumikäsineet ja tutkii huolella Timon iholla olevaa ihottumaa. Timon kalu pullistelee housuissaan hänen katsellessa lääkärinaisen käsiä. Lisäksi Timolla muistuu mieleen että minä odotan häntä kotona kumiin pukeutuneena. Odottaminen tuntuu vain pitkälle ja hieman tukalallekkin, hyvää kuitenkin kannattaa odottaa.

Puhelimeni soi, katson näytöltä että soittaja on Timo ja vastaan.
    – Miau, täällä on pikku kissa odottamassa sua
    – Moi, tuli ongelmia
    – No? Kai olet kohta kotona?
    – Olen, mutta kun tapasin Tiinan ja Petrin niin he aikoivat tulla meille kahville. Ne ajaa tossa ihan perässäni.
    – Oisit keksinyt jotain, et voi päästää niitä sisään.
    – En vaan siinä tilanteessa voinut kieltää niitä tulemasta, keksi jotain. Aikaa ei tosin oo paljon, me ollaan parin minuutin päästä siellä

Suljen puhelimen, ryntäilen pakokauhun vallassa edestakaisin. En käsitä miten selviän tulevasta tilanteesta, yritän kiskoa kaasunaamaria irti päästäni mutta hihnat ei anna periksi ja naamari pysyy kasvoillani. Päätän piiloutua vaatehuoneeseen, se on ainoa mahdollisuuteni, Timo saa keksiä jotain miksi en oo kotona. Käperryn vaatehuoneen lattialle, kiroan mielessäni miksi järjestin itseni tällaiseen ansaan. Samalla kun oma liikkeeni pysähtyy ja asustani kuuluva narina lakkaa niin kuulen vaimeasti puhetta. En saa mitään selvää mistä puhutaan tai kenen ääni mahdollisesti on kyseessä, oman hengitykseni ääni kaasunaamarin sisällä häiritsee liikaa. Ajattelen vain että ketä tahansa siellä onkin niin menkää pois ja antakaa meidän leikkiä rauhassa. Mietin voisinko jotenkin yrittää vähentää varustustani, saappaat on ainoat jotka saisin huomiota herättämättä pois jaloistani, annan ne kuitenkin olla kun eivät paljon kummenna tätä tilannetta miksikään.

Ovi avautuu ja Timo katsoo hymyillen sisään. Yritän viittoa hänelle että menisi pois, Timo kuitenkin tulee viereeni ja hyväilee kumin peittämää vartaloani. Käsi hakeutuu jalkojeni väliin siveysvyön päälle, huulet antavat suukon kaasunaamarin silmikkoon. Katson Timoa järkyttyneenä ja yritän jo sanoakkin että häipyisi ennen kuin muut tulevat perässä. Timo ottaa puhelimen taskustaan ja soittaa minulle, koska en vastaa niin hän ottaa puhelimeni käteensä ja vastaa puolestani.

– Moi kulta, tiedätkö että osaat sitten olla kiihottavan näköinen lukkoineen kaikkineen. Tekis mieli panna sua siinä lattialla mutta kun toi siveysvyö on edessä
    – Miks paljastat meidät tahallaan (itkuisella äänellä)
    – En tietenkään paljasta, ei täällä ketään oo. Arvasin että oot jossakin piilossa ja avasin telkkarin että ehkä luulisit tänne tulleen jonku muunkin kun minut. Taisin onnistua kun olet noin peloissaan.
    – Mä pelkäsin tosissaan, oot sika
    – Anteeksi, anteeksi. Ajattelematon pila.

Katson Timoa raivoissaan, nousen ylös ja käsken Timon nousta myös. Nappaan käteeni hyllyltä jonkin mapin ja alan raivoissaan mäiskiä sillä Timoa ympäri kehoa. Timo perääntyy ja kaatuu sängylle. Mappi lentää käsistäni ja jatkan kiukkuisena paiskomalla tyynyjä päin Timoa. Pian huomaan että Timo vain nauttii minun suuttumisestani, lopetan raivoamisen ja katson vain vihaisena häntä silmiin. Timo kaappaa minut syliinsä ja puristaa tiukasti vartaloitamme vastakkain. Hengitykseni tasaantuu hiljalleen, käperryn Timon syleilyyn entistä tiukemmin. Minun tekisi hieman suukotella mutta olen itse tehnyt sen mahdottomaksi, yritänkin sanoa Timolle että vapauttaisi minut jo naamarista ja siveysvyöstä, haluaisin jo päästä rakastelemaan olenhan odottanut jo tarpeeksi kauan.

Yllättäen Timo siirtää minut syrjään, nousee sängystä ja tulee samantien takaisin paksun köyden kanssa. Hän katsoo minua virnuillen ja kertoo haluavansa sitoa minut ensin sänkyyn kiinni ennen kuin avaa ensimmäistäkään lukkoa. Minun on oikeastaan suostuttava, enhän edes tiedä missä avaimet on. Timo työntää minut selälleen, sitoo varmoin ja voimakkain ottein x-asentoon sänkyyn kiinni. Vaikka olenkin täysin kumisen asun peitossa ja pimppiäni suojaa metallinen siveysvyö, oloni on jotenkin uhkaava. Kun olen täysin liikuntakyvytön Timo hyväillee hetken vartaloani, odotan että näkisin jo avainnipun, siveysvyöni saisi väistyä ja saisin sen odottamani kiihkeän rakastelun. Merkit näyttävät lupaavalta, Timon vaatteet alkavat vähenemään nopeasti. Vaatteiden alta paljastuu kumiset pyöräilyhousut ja voimakkaassa erektiossa oleva penis.

Timo hieroo hetken reisieni sisäpintaa ennen kuin ottaa avaimet esille, avaa kiusallisen hitaasti siveysvyön ja kissapuvun vetoketjun jalkojeni välistä. Vetoketjun raosta iholle pääsevä ilma tuntuu raikkaan viileältä. Timo ottaa kaapista dildon, työntää sen hitaasti sisääni ja ottaa samantien pois. Hän tuo dildon aivan kasvojeni eteen katseltavaksi ja sanoo "pimppi on kivasti jo märkä mutta minun pitää vielä pukeutua". Timo alkaa valitsemaan kumisia asuja itselleen, käsineet, huppu, t-paita, pitkät housut penisaukolla ja sukat. Monta tuntia kestänyt odotus jatkuu ja saan vain katsella mieheni pukeutumista kumiin.

Viimein Timo on valmis, hän hieroo käsiään yhteen ikään kuin valmistuakseen suureen koitokseen. Timo hakeekin puhelinluettelon ja selailee sitä hetken mietteliään näköisenä. Minun on pakko yrittää puhua kaasunaamari päässä.

– Hei, mitä aiot?
    – Kennelle sä soittasit?
    – En kellekkään, tuu jo mun sisään ja pistä se luettelo pois
    – älä pidä kiirettä, tää numero vois olla hyvä
    – Lopeta heti
    – älä nyt, laitan sun puhelimen niin ettei tää tyyppi nää mistä numerosta puhelu tulee
    – LOPETA
    – No niin, nyt vain sopivalla hetkellä painetaan linja auki
    – EI, Sä KADUT VIELä

Timo aloittaa varovaisen hyväilyni, vaikka yritän rimpuilla vastaan kiukkuni muuttuu nopeasti nautinnoksi, orgasmin tunne lähenee. Juuri kun luulin Timon vain kiusaavan puhelimella, kuulen korvanapista puhelimen hälytysäänen. Samalla Timo tulee sisääni ja aloittaa yhdynnän. Rimpuilen vastaan minkä pystyn mutta mahdollisuuteni ovat olemattomat. Juuri kun luulin ettei kukaan vastaakkaan linja aukeaa.

Onnekseni kuulen Timon vastaaja viestin ja huokaisen helpotuksesta. Helpotuksen tunne ja kiihkeä yhdyntä antaa minulle orgasmin melkein välittömästi "piip" äänimerkin jälkeen. Vapaudun nautintoon ja jätän "viestin" pidättelemättä tunteitani….

Timo vapauttaa minut köysistä ja irroittaa kaasunaamarin kasvoiltani, voin hengittää huomattavasti helpommin. Leikki sai aivan toisenlaisen käänteen kuin osasin kuvitella, nyt otan Timolta avaimet ja riisuudun ennen kuin lisää odottamattomia hankaluuksia seuraa. Asusta riisuutumisen ja suihkun jälkeen Timo makaa edelleen sängyllä kumiin pukeutuneena, katso häntä hetken ja …..

Kirjoittanut KumiKati

Lähde: http://www.seksimaa.com/tarinat/5196.html#.Ub9NZujyXDc

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin