↑ Palaa kohteeseen Sekalainen seuranhaku

Transu etsii kumi,nahka miestä

Info Foorumit Fetissi – Deitti Sekalainen seuranhaku Transu etsii kumi,nahka miestä

Tämä aihe sisältää 6 vastaukset, 2,523 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  kumi1 7 vuotta, 9 kuukautta sitten.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija

latextransu
    Osallistuja (Participant)

Olen latex asuja käyttävä 180 81 49 transu ja etsin luotettavaa kaveria joka pitää samoista aiheista.hki

aina69
    Jäsen

Moi,

Tässä sinulle luotettava bim 45, 179,75 Hki jota kiinnostaa latex, kumi, nahka yms. Pistä viestiä ja katsotaan mitä tuleman pitää……..

latextransu
    Osallistuja (Participant)

Moi,kiitos vastauksestasi.Käytätkö itse asuja,välineitä ym.Minä olen varattu joten tapaamis paikka on hakusessa.Mistäpäin olet.

kumi1
    Jäsen

moi oon kans kumi pvc asuja käyttävä mies olis kiva löytää samanlainen mies ja
    hmm.

kumi1
    Jäsen

"latextransu" wrote: Olen latex asuja käyttävä 180 81 49 transu ja etsin luotettavaa kaveria joka pitää samoista aiheista.hki

mä oon kans pervo kumi pvc nahka 170/65/17 uudeltamaalta

kumi1
    Jäsen

"aina69" wrote: Moi,

Tässä sinulle luotettava bim 45, 179,75 Hki jota kiinnostaa latex, kumi, nahka yms. Pistä viestiä ja katsotaan mitä tuleman pitää……..

moi oon 47v hetero/homo uudeltamaalta jota kiihottaa mielettömästi kumi nahka pvc kumisaappaat kumihanskat voitas tehdä hyvää asut päällä toisillemme mä oon harrastanu asuja 15v ja niistä ei saa tarpeekseen sadeasut kiihottaa mielettömästi.eikä haittaa olllenkaan mitä niihin lentää ps.sadeasuihin on mahtava nussia ja runkata niihin.

kumi1
    Jäsen

soita mulle tai tekstaa 040-7726905

"aina69" wrote: Moi,

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin