Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Tom Of Finland Amnesty hyväntekeväisyysnäytös 13.2.2017

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Tom Of Finland Amnesty hyväntekeväisyysnäytös 13.2.2017

Merkitty: 

Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Tomi 9 kuukautta sitten.

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija

Nimetön

Tänään oli tennispalatsissa suomen Amnestyn järjestämä kutsuvierasnäytös Tom Of Finland elokuvaan. Ostin lipun viime pe ja sen arvo oli vain 30 €, eli ei kohtuuttaman hintainen suhteessa siihen mitä sillä sai ja mihin tarkoitukseen osa lipun hinnasta menee. Teatteriin astuessa jokaiselle oli Finlaysonin tomppa- kangaskassi , kuplajuomaa, fazerin suklaata ja virvoitusjuoma . Nuo kassit ovat jo yksistään arvoltaan n 20 €

Näytöstä markkinoitiin molemmissa ip lehdissä näyttävästi, oli ilmeisesti suomen suurin yksittäisen elokuvan näytös koskaan. Osallistujia 2600 ja kaikki paikat olivat loppuunmyytyjä. Media oli erittäin laajasti edustettuna.

Tullessani paikalle silmäni rekisteröivät välittömästi nahkaan pukeutuneet henkilöt. Teemaa oli kunnioitettu ja varsinkin homomiehet olivat tavalla tai toisella ottaneet osaa omalla pukeutumisellaan. Olin ainut nainen koko nahoissa(jälleen).

Halusin hieman kuvaa tänne foorumille, joten ohessa materiaalia tapahtumasta. Tämä ihana nahkamiesjoukko oli erittäin kultivoitunutta ja sivistynytt sakkia, ja lupasivat tulla katsomaan otoksia ja niiden kommentointia. Kaikki antoivat luvan laittaa kasvonsa näytille. Olen ylpeä näistä miehistä. Minun kasvoni on peitetty, oman perheeni takia. Olin kuulemma myös iltauutisissa, täytyy käydä tutkimassa.

Ennen elokuvaa puheen piti Amnesty Internationalin suomen puheejohtaja(tiukassa mustassa nahkasessa helamekossa) ja sen jälkeen lavalle astelivat Dome Karukoski ja kaikki elokuvan näyttelijät. Puhe pidettiin englanniksi ja sai raikuvat aplodit.

Elokuvasta vain sen verran etten vie kenekään iloa, -Se oli todella hieno elokuva,ainakin minusta.Itkin vuolaasti muutamassa kohtauksessa, mutta olen hyvin isänmaallinen ja tunteellinen naaras.

Suosittelen lämpimästi avoimuuden ja sallivuuden nimissä. Kiitos Touko<3

Nahkamiehiä Tom Of Finland ensi-illassa

Nainen nahkahousuissa Tom Of Finland ensi-ilta

Tom Of Finland ensi-ilta

Tomi
    Osallistuja (Participant)

Hyviä kuvia.

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin