↑ Palaa kohteeseen Kuvia

Timpan kuvat :) :)

Tämä aihe sisältää 9 vastaukset, 1,866 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Timppa 4 vuotta, 8 kuukautta sitten.

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija

Timppa
    Osallistuja (Participant)

Kauan siinä meni mutta tässä olisi timpan ekat kuvat. Kuvista näkee että oon vasta-alkaja, mutta palautetta ruusuja ja risuja otetaan vastaan. 🙂

latex1

Siitä se lähtee

Wantrubber

"latex1" wrote: Siitä se lähtee

Noi samat sanat olivat itselläni kans. Näyttää aika lailla samanlaisilta kuin itse ottamani ekoilla pv taikka eilenä 🙂

Timppa

Joo kyllä huomaa että oon vasta-alkaja näissä mutta pikku hiljaa kokeemusta karttuu 🙂

LaFetisse

Onko mukavan tuntuinen huppu?

Murunda

Ei minusta yhtään vasta-alkajan näköistä. Tommosta kuvaa voi ottaa kokeneempikin. Huikeen näköinen huppu, tulee mieleen että saako tuo päässä hengitettyä kunnolla?

Timppa

la fetisse kyllä se on ihan mukava tosin kun sen päähän vetää niin pikkasen tuottaa vaikeuksia kun ei oo mitään liukastetta ja kyllä sillä ihan hyvin saa hengitettyä tosin näkö tuottaa pikkasen hakaluuksia kun ei pysty ton kanssa laseja käyttämään mutta kyllä mää suosittelen tota huppua myös muillekkin ja kiitoksia palautteesta ja lisää saa toki lähettää 🙂 🙂

Timppa

Tuli tossa vuodenvaihteessa tollaset latex käsineet hommattua ajattelin myös laittaa kyseisestä hankinnasta kuvan tänne muiden arvosteltavaksi kommentteja saa myös antaa:)

m.u.i
    Jäsen

mistäs hommasit käsineet ???
    hyvää settiä ovat kuvat 😀

Timppa

tuolta antishopista tilasin eikä hintakaan ollut paha vaan 23€+ kulut päälle. Joo olen kanssa ihan tykännyt niistä vähän tahtoo olla ongelmaa kun on käsivarret vähän paksut ja hanskat on isointa kokoa mitä saa niin vähän aikaa menee että saa käteen.

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin