Tekonahkahousujen peseminen

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 781 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 12 vuotta, 2 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Nimetön

Tuli tuossa viikonloppuna oltua tuskafestareilla enemmän tai vähemmän erinäisten juomien vaikutuksen alaisena ja kuinka ollakkaan tekonahkahousujen lahkeisiin tarttui ties mitä litkua ynnä muuta niin mitenkähän niitä kannattaisi pestä?

0
    Nimetön

Käsin kädenlämpöisessä vedessä tai todella hellävarainen 30 asteen pesu koneessa housut nurinpäin ja hyvin vähän pesuainetta.
    Pesuaine mieluiten nestemäistä, noin teelusikallinen koneeseen riittää.
    Ei linkousta!
    Nosta märkänä kuivumaan ja kun sisäpuoli (sisäpuoli on siis yhä ulospäin, koska pesit housut nurinpäin ;)) on kuiva, käännä housut oikeinpäin ja pyyhi kuivumisjäljet ja käsittele pinta. 🙂

0
    Nimetön

Kiitokset ohjeista Tuulia 😀
    Taidan päätyä käsinpesuun kun tuntuu olevan vähän varmempaa…

0
    Nimetön

Mitäs muuten suosittelette tuohon pinnan käsittelyyn?

0
    Nimetön

Moi. Itse huollan pvc housujen pinnan latex- spraylla, koska muuten housujen pinta on pesun jälkeen nahkea ja housujen lahkeet tarttuvat toisiinsa kiinni.

0
    Nimetön

Mä olen hangannut niillä euron maksavilla "nahkakenkien kiillotussienillä" (joita ei missään tapauksessa nahalle kannata käyttää, koska niissä on silikonia!). Hyvä kiilto ja liukkaus, niin ei housutkaan natise päällä. Ja sillä pehmeällä sienellä on helppo tosiaan hangata ainetta, vaikka olis pöksyt jalassa. 😀

0
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.