↑ Palaa kohteeseen Novelleja

Tea for two

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi  rubberface2 9 kuukautta, 2 viikkoa sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

rubberface2
    Osallistuja (Participant)

Olet saanut lapset mummolaan ja olemme sopineet, että tulen luoksesi illalla. Soitan ovikelloa ja sinä avaat minulle oven. Seisot ovella, katsot minua hetken kauniilla silmilläsi ennen kuin kutsut minut sisään. Astun eteiseen ja tervehdimme muodollisella ja hieman virallisella tavalla. Edellisestä tapaamisesta on vierähtänyt jo jonkin verran aikaa ja ilmassa on kenties pikkuisen ujoutta ja kainoutta. Riisun ulkovaatteeni ja seuraan sinua olohuoneeseen. Katson samalla sinun vaatetustasi, päälläsi on arkikäyttöön sopivat kauluspaita ja polviin asti ulottuva hame sekä korkokengät. Niiden osalta voisit hyvin olla siistiä sisätyötä tekevä virka- tai bisnesnainen, mutta hameen helman alta näkyvät kiiltävän mustat latexsukat eivät ihan toimistokäyttöön välttämättä sovellu. Asusi on äärettömän eroottinen, viaton mutta kuitenkin erittäin seksikäs.

Istumme olohuoneessa ja sinä olet laittanut tarjolle teetä ja keksejä. Minä istun sohvalla ja sinä tuolissa minua vastapäätä. Juttelemme niitä näitä ja tunnelma alkaa kevenemään. Olet herkullisen seksikkään näköinen, pidän kuitenkin itseni asiallisena ja annan tilanteen edetä omalla tahdillaan.Tiedän mikä on tapaamisen tarkoitus ja sen, että hosuminen voi pilata illan. Myönnettäköön, että en ole tällä saralla mikään kokenut konkari, joten itseänikin ihan pikkaisen jännittää miten homma sujuu.

Sanaton kehonkielesi kertoo minulle, että alun pieni jännitys on poistunut. Olet rentoutunut, hymyilet ja nauratkin tyhmille jutuilleni, ja poskillesi on noussut punoitusta. Keskusteluun tulee pieni tauko, ja kun katsot minua syvälle silmiin niin päätän, että tee ja keksit saa nyt riittää. Vaihe yksi on loppunut, nyt alkaa vaihe kaksi. Pyydän sinut luokseni. Sinä tulet mitään sanomatta viereeni sohvalle istumaan. Sen verran ujous iski uudelleen, että et katso minuun päin. Laitan käteni ympärillesi ja toisella kädellä nostan hameen helmaa niin, että pystyn hyväilemään latexsukan verhoamaa reittäsi. Hätkähdät hieman kosketustani, mutta et millään tavalla yritä perääntyä tai torjua minua.

Hetken hyväiltyäni sinua pyydän sinua nousemaan seisomaan. Nouset ja ohjaan sinut eteeni, selkä minuun päin. Hyväilen edelleen sääriäsi ja reisiäsi, käteni menee myös ylös hameen alle, kohtaan jossa sukka loppuu ja vähän sen ylikin. Nostan hameen helman ylös ja huomaan, että sinulla on sukkiisi sopivat latex-alushousut, mustat ja silikonilla kiillotetut. Laitan hameen helman ylös niin, että peppusi jää näkyviin. Nyt pystyn näkemään ihanan peppusi ja samalla molemmilla käsillä jatkamaan hyväilyä. Nautin ja huomaan, että se tuntuu sinustakin hyvältä.

Pyydän sinua käymään polvillesi ja asetun sohvalle niin, että pystyt asettamaan yläruumiisi minun reisieni päälle. Vedän alushoususi peppuvakoosi, ja hieron sivelen nyt paljaita pakaroitasi. Ensimmäinen läimäys yllättää sinut ja kehosi jännittyy parin sekunnin ajaksi. Sitten rentoudut ja se on merkki, että saan jatkaa. Jatkan hyväilemällä ja välillä lyön avokämmenellä vuoroin toiselle, vuoroin toiselle pakaralle. Sanoja ei tarvita kun huomaan sinun nauttivan käsittelystäni. Jonkin ajan kuluttua molemmat pakarasi punoitavat nätisti, samoin punoittaa minun kämmen. Aika siirtyä vaiheeseen kolme. Sanon sinulle kaksi sanaa: Piiska. Kaulapanta.

Nouset ylös ja kävelet kohti makuuhuonetta. Katselen ihailleen perääsi, kävelet viettelevästi seksikkäässä asussasi, paljaat punoittavat pakarat näkyvillä, näky on lähes henkeä salpaava. Palaat olohuoneeseen ja kädessäsi on leveä kaulapanta ja noin puolen metrin mittainen taipuisa piiska. Näytän kädelläni sinua polvistumaan eteeni. Annat minun laittaa sinulle kaulapannan, luotat minuun, olet tällä hetkellä minun. Taputan reisiäni ja otat aikaisemman asennon, ylävartalosi reisieni päällä ja ihana punainen peppusi juuri sopivasti oikean käteni ulottuville. Otan piiskan ja ilman ennakkovaroitusta sivallan sillä pakaroitasi. Isku tuntui selvästi enemmän kuin kämmenellä lyönnit ja taas kehosi jännittyy. Sinulta pääsee hiljainen ynähdys. Muutaman sekunnin kuluttua olet taas rentona ja odotat lisää. Sinulle tämä ei ole uutta, tiedän sinun kestävän kovempaakin käsittelyä. Iskusta on jo nousemassa ihollesi jälki. Isken uudelleen, kehon jännittyminen ja hiljainen ynähdys. Rentoudut lähes saman tien ja saat kolmannen iskun. Nyt et enää jännittynyt, mutta hengityksestäsi huomaan iskun vaikutuksen, kivun antaman nautinnon. Pakaroillasi on nyt kolme samansuuntaista juovaa.

Hyväily ja sively on nyt jäänyt vähemmälle kun rauhalliseen tahtiin jatkan peppusi juovittamista piiskalla. Välillä napautan piiskalla takareisiäsi, mutta varon etten riko latexsukkiasi. Pyydän sinua koukistamaan jalkojasi ylös niin, että saan korkokengät jalastasi. Annan muutaman iskun myös jalkapohjiisi ja sinä kipristelet varpaitasi. Ääntelet hiljaa nautinnosta ja vartalosi kiemurtelee sylissäni. Välillä kurkkaan olkasi yli jotta näen kasvosi. Silmäsi ovat kiinni ja hymyilet suu hieman auki. Kun peppusi on paksujen tummanpunaisten juovien peittämä, lasken piiskan pois kädestäni. Kokeilen pakaroitasi ja ne kuumottavat käteni alla. Hyväilen niitä varovasti ja sitten otan käteni pois. Makaat reisieni päällä vielä pari minuuttia ja nouset sitten ylös. Kävelet taas makuuhuoneeseen ja näky on edelleen yhtä kaunis kuin aikaisemminkin, sillä erotuksella että peppusi on nyt punaisen raidallinen käsittelyni jäljiltä. Palaat hetken kuluttua olohuoneeseen, alasti lukuunottamatta kaulapantaa jonka olet jättänyt kaulaasi. Kädessäsi on ihovoidepullo, jota pyydän minua levittämään pepullesi. Käyt ihovoiteen levittämistä varten eteeni ja huomaan, että takareisissäkin on punaisia piiskan jälkiä.

Levitän voidetta hellästi aristavalle pepullesi ja takareisillesi. Sen jälkeen pyydät minulta vielä yhtä asiaa, pyydät että veisin sinut makuuhuoneeseen, laittaisin sänkyyn ja peittelisin ja halailisin sinua kunnes nukahdat. Nousen ylös ja johdatan sinut kädestä makuuhuoneeseesi. Menet sänkyyn, laitan peiton päällesi ja tulen itsekin makaamaan sängylle taaksesi lusikka-asentoon. Silittelen sinua peiton läpi, silittelen myös hiuksiasi ja tunnen nenässäni ihanan tuoksusi. Mieleeni tulee asioita, helliä sanoja joita haluaisin sinulle sanoa, mutta ne olisi pitänyt sanoa jo joskus aikaisemmin. Nyt ne saattaisivat vaan aiheuttaa harmia ja mielipahaa, eikä pelkästään minulle tai sinulle, joten pidän ne sisälläni. Vajoat hiljalleen uneen minun silitellessä sinua. Kun olen varma, että nukut sikeästi, nousen varovasti ylös sängystä. Olet niin kaunis ja suloinen nukkuessasi kaulapanta kaulassasi, että minun on pakko suudella varovasti poskeasi. Sen jälkeen sammutan yövalon ja hiivin pois makuuhuoneesta. Menen eteiseen, laitan ulkovaatteet päälleni ja suljen ulko-oven hiljaa takanani.

4 users thanked author for this post.
Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin