↑ Palaa kohteeseen Muut Ilmoitukset

Tartu mikkiin 23.10

Info Foorumit Ilmoitukset Muut Ilmoitukset Tartu mikkiin 23.10

Tämä aihe sisältää 8 vastaukset, 697 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Kumikarhu 7 vuotta, 11 kuukautta sitten.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija

shinobie
    Osallistuja (Participant)

Minna Lasasella aika jämäkät pökät jalassa 🙂 Vaikka en ko. ohjelmasta niin pidä mutta nyt on semmosta herkkua että ei voi olla katsomatta.

Kumijari

Ihan hyvä ohjelma mun mielestä. Mut sit niistä housuista, jotenkin olivat aika vaisut…vaikka ehkä jotain nahkaa/pvc:tä olivatkin, tuo beessi väritys häivyttää hyvin sen että materiaalista ei saa selvää.

Mun eräällä exällä oli viininpunaiset käärmekuvioiset pvc housut, ne oli vielä todella kiiltävät. Kauempaa kun katsoi niin ne näytti viininpunaisilta pvc housuilta ja lähempänä sitten erottui se käärmekuvio…hienot oli pöksyt…

shinobie

"Kumijari36" wrote: Mut sit niistä housuista, jotenkin olivat aika vaisut…vaikka ehkä jotain nahkaa/pvc:tä olivatkin, tuo beessi väritys häivyttää hyvin sen että materiaalista ei saa selvää.

Mulle riittää että on kireet ja kiiltää 😉 plus sit korkokengät *mums* ja muodot on kohdillaan *tuplamums*

Kumijari

"shinobie" wrote: [quote="Kumijari36"]Mut sit niistä housuista, jotenkin olivat aika vaisut…vaikka ehkä jotain nahkaa/pvc:tä olivatkin, tuo beessi väritys häivyttää hyvin sen että materiaalista ei saa selvää.

Mulle riittää että on kireet ja kiiltää 😉 plus sit korkokengät *mums* ja muodot on kohdillaan *tuplamums*

Eipä nuo paljon kiiltäny…tai sit mun uudessa töllössä on jotain vikaa.. 🙄

shinobie

"Kumijari36" wrote: Eipä nuo paljon kiiltäny…tai sit mun uudessa töllössä on jotain vikaa.. 🙄

Voipi olla että mieli teki tepposet ja näin vähän omiani 😀

Kumijari

"shinobie" wrote: [quote="Kumijari36"]Eipä nuo paljon kiiltäny…tai sit mun uudessa töllössä on jotain vikaa.. 🙄

Voipi olla että mieli teki tepposet ja näin vähän omiani 😀

Melko useinhan nuo käärmekuviohousut ovat pvc:tä mutta kuten jo aikasemmin sanoin niin tuo väritys peittää tehokkaasti sen kiillon. Jos ne olisi olleet toisenväriset niin ne kiiltäis enempi, tai siis kiilto näkyisi enempi.
    No ihan hienot oli kuitenkin pökät ja korkokengätkin, kyllä mä sitä olisin pannu :thumbup: :mrgreen:

shinobie

"Kumijari36" wrote: kyllä mä sitä olisin pannu :thumbup: :mrgreen:

Kukapa ei 😛

Nimetön

Tossa pieni videonpätkä jossa voi käydä arvioimassa pökät.
    "kysy artistilta" video

http://ohjelmat.yle.fi/tartumikkiin/jaksot/osa_97

Kumikarhu

Saappaista diggaileville oli tätä edellisessä jaksossa nähtävää, Arja Koriseva ja Kaija Lustila.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin