↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Tarinat

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Tarinat

Tämä aihe sisältää 9 vastaukset, 1,502 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Shinyboy 4 vuotta, 4 kuukautta sitten.

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija

samppeli
    Osallistuja (Participant)

Itse olen aina pitänyt kumisia seksitarinota jopa videoita parempana viihteenä, siksi ajattelinkin jakaa tämän ilonaiheen teidänkin kanssa.
    Ilmeisesti tätäkään aihetta ei ainakaan ihan äskettäin ole sivuttu foorumilla.

Tässä parikin linkkiä:

http://www.latexstories.net/latexstories.html <- järkyttävä määrä tarinoita

http://www.latexlifestyle.blogspot.fi/ <- tuo on blogi, mutta mielenkiintoisnen silti

laittakaahan ihmiset omia linkkejänne tänne kanssa.

Shinyboy
    Jäsen

Ei hassumpia tarinoita ollenkaan 🙂 Olisikohan täällä foorumissa enempi kysyntää erililaisille fetissi- ja kinkytarinoille? Niin ihan sillä mä tota ajattelin, että voisi tehdä jopa ihan oman osion tarinoille, jonne voisi sitten niitä laittaa 🙂

masa47

Tykkään lukea tarinoita, oma osasto olis hyvä.

Kumikarhu

Kannatetaan. Itse en osaa kiinnostavia tarinoita pykätä, mutta luen mielelläni jos joku omia aikaansaannoksia viitsii tänne laittaa. Tai linkittää.

Väkisin tulee mieleen Suomi24-palstalla joitain vuosia sitten kirjoitellut Kumi-Kati, jonka kirjoitukset ovat ikuisiksi ajoiksi jääneet mieleen. Minusta ne olivat niin hyviä.

Divided

Herkku.net:in tarinoissa kun hakusanaksi laittaa nahka, niin kyllä löytyy juttua.

Murunda

Olishan se hyvä jos tarinoitakin tulisi, osasto vaan niille niin katotaan alkaako niitä ilmestyä

pvcman87

juu niitä on mukava lukea! Itse en ole vielä saanut aikaiseksi kirjoittaa omaa tarinaa…

supakit
    Jäsen

Olen jo aikaisemmin ehdottanut,että perustetaan sellaine ketju,jossaa kerrotaan(ja voihan sitä tarinoidakkin) fetissiin liityviä juttuja yksin tai kaksin seksiin liittyen. Eikö tällä foorumilla olisi mukava vähän nautiskella myös muiden kokemuksista…

fetishpari
    Jäsen

ei yhtään hassumpia tarinoita 🙂

Shinyboy
    Jäsen

Odottakaahan hetki vielä…heti ku tässä kerkeän, niin luon tarinoita varten oman osion tuonne pääsivulle 😉

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin