Tarinan alku…

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Tässä olisi pieni tarinan aloitus..
    Pahoittelen kaikista virheistä etukäteen … 😀

Heräsin pimeässä huoneessa.
    En tiedä, kuinka kauan olin ollut sidottuna jonkinlaiseen tuoliin, olisikohan ollut hammaslääkärin tuoli…?
    Minut puettiin mustaan, kiiltävään latex catsuitiin. Pyllyyni työnnettiin pumpattava, värisevä anustappi.
    Suussani oli pumpattava pallo, joka täytti koko suun ja päässäni oli latex huppu. Minulla oli myös päässäni kaasunaamari, josta meni johdot johonkin laitteeseen.
    Kaluni oli sidottuna siveysvyöllä. Käteni ja jalkani oli tiukasti kiinnitetty ranteista ja nilkoista nahkaremmeillä tuoliin.
    Olin kokonaan menettänyt ajan tajuni.
    Naisia oli kaksi. Molemmat tummia ja pitkiä!
    Molemmilla oli tiukat latex catsuitit, toisella oli musta ja toisella punainen. Molemmilla oli nahkaiset korsetit, ja he olivat kokonaan latexin peitossa! Ah!! Sitä näkyä!! Pitkävartiset saappaat piikkikoroilla…
    En tuntenut heitä, enkä myöskään muista, milloin olin suostunut tähän leikkiin… Silloin se tuntui hyvältä ajatukselta!

Pyllyssäni kävi hiljainen värinä. Yritin hieman liikkua, mutten pystynyt. Samassa kuulin korkojen kopinaa ja hiljaista jutustelua.
    He molemmat kävelivät viereeni, hetken hyväilivät minua kiusoittelevasti!
    "Mitäs meidän poju tietää?" Toinen kysyi ja naurahti päälle.
    Toinen kyykistyi viereeni ja avasi pikkuhiljaa catsuitin vetoketjua pyllyni kohtaa.
    "Pumpataas hieman suuremmaksi tappia. Lisätään myös värinän tehoa!"
    Ääntelin suukapulan takaa ja yritin kiemurrella, mutta turhaa.
    Samassa piiskan sivallus kävi vatsani päällä. Ensin kovaa ja vähän rauhallisemmin, sitten vähän pakaroille…
    "Soo soo! Orja on nyt ihan kiltisti! Lupaus oli, että olet seuraavan kuukauden Meidän orjamme. Ja Mehän teemme sinulle, mitä me itse tahdomme…" Naiset nauroivat kiusoittelevasti. Olin kauhuissani ja kiihottuneena mietin, kuinka kauan oli aikaa kulunut…
    En edelleenkään nähnyt mitään, vaikka olisin halunnutkin nähdä Heidän ihanat muotonsa…

Kuulin surinan ohi, kun he loitonivat taas pois… ja mietin, että mitähän seuraavaksi…

Jatkoa tulee …. EHKÄ

1+
    NahkaOrja-83 avatarleatherslave
    Osallistuja

hyvä tarina.jatkoa.

0
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.