↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

tampereen nahkavaatteet

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut tampereen nahkavaatteet

Tämä aihe sisältää 10 vastaukset, 1,766 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  hsk 5 vuotta, 5 kuukautta sitten.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija

kokkonen3
    Jäsen

mistä kaupoista tampereelta löytys hyviä & hyvännäkösiä nahkatakkeja/housuja

Divided
    Osallistuja (Participant)

Leather Heaven ja Juunappahan sielläpäin pitäis olla ainankin…

Shinyboy
    Jäsen

Leg1
    Jäsen

Valikoimaa on kyllä hyvin Mettisellä,mutta toiminta täysin ammattitaidotonta ja asiakaspalvelu ala-arvoista.Sovituista aikatauluista ja hinnoista ei pidetä kiinni ym.ym.Tästä voisi jatkaa enemmänkin.

Juunapasta ja Leather Heavenista saa ainakin kunnollista palvelua.

megadeth

"Leg1" wrote: Valikoimaa on kyllä hyvin Mettisellä,mutta toiminta täysin ammattitaidotonta ja asiakaspalvelu ala-arvoista.Sovituista aikatauluista ja hinnoista ei pidetä kiinni ym.ym.Tästä voisi jatkaa enemmänkin.

Juunapasta ja Leather Heavenista saa ainakin kunnollista palvelua.

Tämä pitää valitettavasti paikkansa nykyään. Itsellä on ollut ko.firman kanssa vääntöä kun kahdet housut, ja yksi takki (eri kerroilla ostetut)i oli mitoitettu ja tehty
    päin helv..iä vaikka vein housuille mallin, ja takkia varten otettiin mitat. Korjasivat kyllä virheensä maksutta, mutta aikaa meni melkoisesti joka kerralla.
    Myyjä syyllisti minua osittain kun reklamoin asiasta kun viimeksi ostin sieltä housut, jotka oli tehty 2-3 cm liian leveiksi reisien kohdalta. Aika alhaista syyllistää asiakasta heidän omista virheistä. 😈
    Tosin Mettiseltä saa housuja ja takkeja (sitten kun onnistuvat tekemään sopivat) todella ylellisestä ja näyttävästä lammasnapasta.

Leg1
    Jäsen

Joo,kyllä heillä on melko erikoinen tapa kohdella maksavia asiakkaita.Vanhempi äijä siellä on sangen tökerö tapaus (ilm.omistaja) ja ikääntyneempi nainen kitisee ja valittaa yksityis asioitaan ja kiireitään asiakkaille.Ensin otetaan työ vastaan,sitten ei pystytä kuitenkaan tekemään edes lähelle luvattua ajankohtaa valmiiksi.Sovittu hinta tuplaantuu,vaikka mitään ei tehty enempää mitä piti.Tosin lisähintaa ei maksettu ja siitähän se riemu sitten nousi 😕 Ei tarvitse heillä enää teettää mitään koskaan,näin tämä käpy huusi kurkku suorana.No,sitä ei tarvitse kohdallani epäillä,että astuisin Mettisen kynnyksen yli enää missään merkeissä.Heillä kuulemma riittää asiakkaita,kun vihjasin,että saattaa alkaa puskaradio tästä eteenpäin toimimaan.Omituinen lausahdus tuokin,että asiakkaita riittää…melko itsevarmaa tekstiä yrittäjältä ❗ Onneksi muitakin tekijöitä löytyy vielä Treelta,jos tarpeita tulee.

Mettisen ongelma on se,että soppaa hämmentää liian monta ihmistä.Äijä itse lupailee maat ja mannut,toinen ottaa mittoja ja valittaa,kuin rasvaamaton ovensarana.Kolmas leikkaa nahat ja neljäs henkilö sitten ompelee.Eivät tiedä keskenään aikatauluistaan ja töistään,eivätkä ilmeisesti paljon kommunikoi ja sitten tulee näitä katteettomia lupauksia työn valmistumisesta.

Loppu kaneettina totean ja varmasti oikeutetusti,että en suosittele tätä puljua kellekkään missään muodossa.Jos tuolla jotain aikoo teettää,on luvassa varmasti sellainen projekti ja farssi,että ei saa kuin ikävän mielen ja vitu…sen.

nahkafani
    Jäsen

Itselläni on vain positiivista sanottaavaa edellä mainitusta liikkeestä. Teetin pari vuotta sitten housut harmaasta lammasnapasta, paksuuksia ja sävyivaihtoehtoja löytyi. Olen ollut erittäin tyytyväinen työn laatuun! Aikataulu ja hinta pitivät, kaiken lisäksi kahden minua palvelleen henkilön toiminta oli kiittettävää, -eikä tämä ollut mainos.

Leg1
    Jäsen

No joo,mainos tai ei,enemmän olen kuullut tuttava piiristä negaa tästä liikkeestä ja voihan sitä lukea tästäkin ketjusta.Vaikka nahkoja löytyy joka lähtöön ja työn laatu on ookoo,ei se korvaa tietynlaista ylimielisyyttä,asiakkaan halveeraamista nostamalla työn hintaa noudettaessa 150:llä eurolla ilman syytä ja työn valmistumisen venymistä viikoilla asiakkaasta johtumattomista syistä!

Ehkä joillakin on onnistunutkin asiointi Mettisellä,ehkä täydellisestikin.Minulla meni kaikki täydellisesti pieleen tämän sakin kanssa.Olisiko sitten eri ihmisiä tiskin takana ja mittoja ottamassa välillä?

jepe
    Jäsen

Niin Mettiset ja Nahka-albertit ym samaa rihkamaa ,Jos haluaa näyttäviä nahka-asuja ei kannata vaivautua.

tuutsoni
    Jäsen

Hommasin muutama vuosi sitten mammalle hameen ko. liikkeestä. Valmista hametta piti hieman muokata ja ainakin sillä kerralla kaikki meni putkeen ja palvelukin oli ihan OK. No ajat muuttuu 😉
    Ps. Ihan hyvä tietää, että mikä on liikkeen meininki nykyään.

hsk

Minulla on ollut ilmeisesti hyvää tuuria sillä minulle on palvelu pelannut hyvin ja työnjälki ollut moitteetonta ja hinnat on pitänyt. Olen muokkauttanut hametta, korsettia ja prätkä ajoasua sekä takkia että housuja.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin