↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

TAFF 2010

Info Foorumit Fetissit Latex-asut TAFF 2010

Tämä aihe sisältää 16 vastaukset, 1,103 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  LtxDevil 7 vuotta, 5 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija

Latexmies
    Jäsen

Onko tänä vuonna TAFF:n bileitä? Jos on voisiko joku laittaa päivämäärän tiedoksi.

Feird
    Jäsen

Ei ole :F

Kumibileet ollaan kuitenki järkkäämässä, ajankohtana keski/loppukesä 🙂

Latexmies
    Jäsen

Kiitos tiedosta. Onko paikkakuntana Tampere?

Lucy_Ltx
    Jäsen

Jos Feird puhuu samoista bileistä kun mistä vähän epäilen, eli Tampereen elokuunbileistä, niin en minä nyt sit tiedä siitäkään kuinka _kumi_bileet on kyseessä… *mutinaa* Jos DC on muuta(nahkaa,pvc:tä ym.) niin ei niitä oikein kumibileinä mainostaa voi, enkä kyllä tosiaan itse osallistu bileisiin. Vielä on kai tarkempi DC ja ohjelma auki kun noilla klubeilla on omat ongelmansa.

Mut vois olla ideaa järkätä ihan oikeatkin kumibileet, vai onkohan suomessa pakko vaan tottua ajatukseen 30 hengen kumisessioista kun ei tästä näytä tulevan lasta ei paskaa. Tiedän, et olen järjetön DC nillittäjä, mut kumibileet on kumibileet, enkä tähänkään mennessä ole lähtenyt mihin tahansa "kinky"hippoihin, enkä tule lähtemään kyllä tulevaisuudessakaan, vaikka se menis siihen, että kaikki pitää tehdä itse. Mut taas, toisaalta, itse järjestämällä ei tarvii kuunnella tai vittujakaan välittää tuleeko jengiä vai ei -saati mitä mieltä kaikenmaailman kinky-yhdistysten ei-kumifettariväki on…

HUOH. Pääsiäisavo 😈 Harmi vaan kun monen hyvän tyypin iso panos ja hyvät ideat menee usein ihan hukkaan kun täytyy koittaa haukata kakusta suurinta palaa. Tämä ei siis ole kellekään henk.koht, tietenkään, vaan ihan yleisesti vituttaa noiden ryhmittymien organisaatiot, ihmisten "osallistuminen" ja toisaalta osallistumattomuus. Kaikkee pitäs saada, kukaan ei tee mitään ja sit kerran ku jotain on tiedossa, ni kaikkien on päästävä mukaan. BULLSHIT.

Feird
    Jäsen

Joo, no itseasias Shining Ball on kyseessä, ei niinkään kumibileet, vaiks vähän jotain sinne päin ku viime vuonnaki. Tampereella pitäis pitää, todennäkösesti viel sama baariki ku viimeks.

Olishan toi itellekki kivampi et olis pelkät kumibileet, mut en sitte tiiä miten paljon jengii tulis..jollainhan se baarinki vuokra pitää mkasaa ja muut kulut 🙄
    Kyl mä silti uskon et on ihan hyvät bileet vaiks on muitaki ku kumifettareita siellä, mielellään sitä nahkaa ja pvc:täki kattelee 😛 Vois kyl enemmän olla näitä erikoisbileitä, eihän se olis ollekaa huono idea vaan pelkät kumibileetkään, se vaan et saa sitten paikan jne. järjestymään. Mä ainakin olisin mukana 😛

Tai sitte täytyy vaa lähtee ulkomaille bilettämään…joku päivä keräis kamat ja lähtis Saksaan kattelee meininkejä.

Latexmies
    Jäsen

Kiitti tiedosta. Odotan tietoa päivämäärästä ja paikasta.

LtxDevil
    Jäsen

kumibileet on tasan kumi-dc, no tolerance. pvc ja nahka on ihan eri asiaa ja lälläritouhua yhistää samoihin bileisiin. Jos ei ole sen vertaa viitsimystä panostä, et hommaa paidan ja housut, niin pysyy sit pois bileistä. Opportunistit ja poserit haalii porukkaa lieventämällä dresscodea. Se taas johtaa puristien katoon, ja sikäli bileiden lässähtämiseen tavalliseksi kinkyvammailijoiden illaksi.

Vetoaminen paikan kulujen kattamiseen on vammaista, jollei ole edes esittää laskelmia. Minä en usko, että Feirdillä on tieto kuluista, ei niitä ole esitetty millään tasolla. jos baarin saa järkättyä ugblackmetal tapahtumallekin ja kattaen kulut, on melkosta paskaa sitä pitää isoimpana asiana. Sanotaan näin, että jos on paloa tehdä asiat, ei paikan vuokran kattaminen ole temppu eikä mikään, eikä silti tarvitse kaikkia nahkatapiireja haalia paikalle varsinaista ideaa vesittämään.

On myös aiheellista miettiä, miksi porukkaa ei kiinnosta, jos säätämisen taso on tätä. Katotaanko peiliin jokainen?

ClassicGent
    Osallistuja (Participant)

Mmm, jep…arvon leidit ja gentsit kyllä nyt sivaltelevat aivan oleellisia ja keskeisiä juttuja…näin meidän kumifetissin omaavien näkökulmasta. En itsekään edes funtsaisi osallistuvani "seka-dress code" tapahtumaan. Kuitenkin, ehkä kannattaisi käyttää vähän vähemmän värikästä verbaalista havainnollisuutta, jotta ei turhaan aiheutettaisi mielipahaa esim. PVC- ja nahka-diggareille (tykkään toki nahastakin, mutta eri tavalla ja käytän usein vaan ihan arkivaatteina). Samanlainen se heidänkin fetissinsäkin on. Kuitenkin uskon siksi itse, että heidänkin intresseissään olisi samoin se "oman" alansa DC ja tapahtumat pitäisi pitää omistettuina kullekin suuntaukselle ominaan, jotta kaikki niihin osallistuvat nauttisivat niistä ilman tällaisia kuvattuja jännitteitä. Ne eivät saisi kuitenkaan olla samanaikaisesti "päällekäin" järjestettyjä, sillä monien mieltymykset jakautuvatkin useammalle alueelle senverran voimakkaasti, että ehkä haluaisivat osallistua useampaan tilaisuuteen(?).

Kustannukset ovat kuitenkin realiteetti ja kävijöiden tulisi ne peittää – eihän näitä voi ketään odottaa /pyytää "hyväntekeväisyyden ja talkoohengen" mukaisesti järkkäämään. Tiukka DC tarkoittaa kuitenkin bisnesmielessä mahdollisesti tuntuvaa sisäänpääsymaksua, sillä osallistujamäärät ovat arviolta senverran pieniä Suomessa. Hmmm? Tuota ei oikeastaan pysty järkevästi järkkäämään ilman osallistujien sitovaa etukäteis-ilmoittautumista, jolloin järjestäjien olisi mahdollista saada kannattavuuteen tarvittava osallistujamäärä riskittömästi kokoon ja "tikettihinta" kaikille kohtuulliseksi. Mielestäni ei kuitenkaan ole ihan kivaa toisaalta sellainenkaan, että pelkällä maksulla rajoitetaan sisäänpääsyä ilman DC:a (eli sisääntulija tietää mihin porukkaan on tutustumassa, vaikka tulisi farkuissa ja T-paidassa). Tätä ilmenee kuitenkin joskus ainakin esim. Englannissa. Osallistujia on silloin enemmän, mutta…eihän se nyt sitten niin antoisaakaan ole. Funtsittavaa…

ClassicGent

Feird
    Jäsen

"LtxDevil" wrote: kumibileet on tasan kumi-dc, no tolerance. pvc ja nahka on ihan eri asiaa ja lälläritouhua yhistää samoihin bileisiin. Jos ei ole sen vertaa viitsimystä panostä, et hommaa paidan ja housut, niin pysyy sit pois bileistä. Opportunistit ja poserit haalii porukkaa lieventämällä dresscodea. Se taas johtaa puristien katoon, ja sikäli bileiden lässähtämiseen tavalliseksi kinkyvammailijoiden illaksi.

Vetoaminen paikan kulujen kattamiseen on vammaista, jollei ole edes esittää laskelmia. Minä en usko, että Feirdillä on tieto kuluista, ei niitä ole esitetty millään tasolla. jos baarin saa järkättyä ugblackmetal tapahtumallekin ja kattaen kulut, on melkosta paskaa sitä pitää isoimpana asiana. Sanotaan näin, että jos on paloa tehdä asiat, ei paikan vuokran kattaminen ole temppu eikä mikään, eikä silti tarvitse kaikkia nahkatapiireja haalia paikalle varsinaista ideaa vesittämään.

On myös aiheellista miettiä, miksi porukkaa ei kiinnosta, jos säätämisen taso on tätä. Katotaanko peiliin jokainen?

Joo, ei mulla oo mitään kululaskelmia esittää, tää oli vaan mun arvelu asiasta. Alunperinkin suunniteltiin Shining Ballia, ei niinkää kumibileitä. Täähän on enemmänkin fetish-tapahtuma eikä siinä oo mun mielestä mitään vikaa. Kumibileetkin ois kivat tietysti, mutta niitten järkkäämisestä ei oo nyt mitään tietoa, että onko mahdollista edes (mähän esim. en oo minkää yhdistyksen hallituksessa tai mitään)…Mut ilmeisesti täällä näyttäis olevan halukkaita järkkäämään ja osallistumaan o_O Voidaanhan me järjestää jotkut omatki kumibileet jossain, on ainakin dc kunnossa ja idea selvä. Se vaan et miten se käytännössä toteutetaan, on eri asia. Ehdotuksia?

Shining Ballista en osaa sanoa tarkkaa päivämäärää, heinäkuusta ollut puhetta alustavasti.

Calitri
    Jäsen

Täytyy nyt itekin sanoa tähän dc-keskusteluun kanssa sitä samaa, mitä Leikkikehässäkin on tullut sanottua, että ehkä on hankala mennä sanomaan mitään kiveen hakattua toisen omasta tyylistä. En usko sen olevan mitenkään ylimyönnytystä järjestää laajemalla skaalalla bileitä, kuitenkin kaikilla on jonkinlainen fetissi pukeutumiseen siinä tapauksessa ja onhan tuo Shining Ball kuitenkin aika rajaava verrattuna "normibileisiin" ja varsinaista dresscodeahan ei ole vielä päätetty täysin. Kumibileet olisi itsellekin ne ehottomasti parhaimmat mutta me kumistit ollaan kuitenkin hyvin pieni osuus Suomen kinkyscenestä. Ulkomailla tämä asia toimii valitettavasti paljon paremmin, esim. xyz Fetish Ball Saksassa ja Briteissä on selkeästi kumifettareiden tapahtuma vaikkakin sielläkin on kohtalaisen paljon PVC:tä ja nahkaakin.

Lucy_Ltx
    Jäsen

Tämä lienee turhaa jatkaa tässä ketjussa, joten siirryn tonne kumibileet-ketjuun, josta kyseessä olevista bileistä nyt on puhekin ja jatkan siellä. Pyydän anteeksi tuota avautumista, vaikka edelleenkin olen samaa mieltä kuin yllä.

latex1

Itse haluaisin joskus osallistua vain ja ainoastaan kumibileisiin. Paikan vuokra vaan pitää jollain kattaa ellei kukaan foorumilaisista halua olla yliantelias ja järjestää bileet omassa kotona tms. Eli yks vaihtoehto olisi pistää pankkitili pystyyn, sille hoitaja ja kun tilavuokra on selvillä, jokainen bileisiin osallistuja laittaa tilille tietyn summan rahaa. Viitteeksi oma fooruminimi tai oikea kuinka nyt vain halutaankin. Siten ilmoittautuminen olisi sitova ja voisi jo ennalta saada selville pystyykö bileitä järjestään. Tosin luottamus tilinhaltijasta onkin sitten ihan eri juttu. Kenet lynkataan (ja kuinka) jos rahat lähtee ilman bileitä??

Sekabileet pvc&nahkatyyppien kanssa on sikäli helpommat järjestää, koska porukkaa varmaankin ilmaantuu enemmän paikalle ja näin ollen rahapuoli ok.
    Mutta ainahan se on riski yrittää mitään järjestää. Varsinkin kun ei ole ketään organisoimassa..
    Jahka voitan lotossa riittävästi, ostan Lielahdesta hallin ja alan järkkäämään siellä bileitä. Eli toivottakaa onnea lottoiluun..

Latexlover

Ne edelliset Tampereen kumibileet meni sitten ihan perseelleen vai? Minusta siellä oli ihan hyvin porukkaa paikalla ja hyvät oli pippalot mutta ilmeisesti semmosella väkimäärällä ei kuitenkaan kateta kuluja kuten tässä nyt vähän vihjaillaan? Itse olen ilman muuta sitä mieltä että dresscode on kumi ja se siitä. Onhan näitä kinkybileitä useita missä asu on vapaamuotosempi niin sittenhän näistä pippaloista tulisi lähes samanlaiset jos aletaan dresscodee laventamaan…

Feird
    Jäsen

Shining Ball olis 24.7.

DC olis kumi ja pvc..tarkempaa tietoa tulee myöhemmin. Ensisijaisesti suosittaisiin kumia, mutta pvc:kin käy, kun toi kumi ei nyt ole niin yleisesti kaikkien vaatekaapista löytyvä materiaali.

Latexmies
    Jäsen

Kiitos tiedosta. Tulen varmasti….

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 17)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin