↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Taas yksi höpötys kumppanin suhtautumisesta nahkafetismiin.

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Taas yksi höpötys kumppanin suhtautumisesta nahkafetismiin.

Tämä aihe sisältää 17 vastaukset, 1,667 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  LeatherLover 6 vuotta, 2 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 18)
  • Julkaisija

Divided
    Osallistuja (Participant)

Noin 3 viikkoa sitten tutustuin itseäni 2 vuotta vanhempaan naiseen, joka hyvin nopeasti antoi itsestään vaikutelman että hän on seksin suhteen hyvinkin avoin ja liberaali.
    Jokaisella tapaamiskerralla päälläni oli aina jotain nahkaa, useimmiten rakas prätkärotsini.

Kun tapailumme alkoi huomaamattaan tihentyä ja huomasimme viihtyvämme enemmän ja enemmän toistemme seurassa tuli tietysti myös lihallisetkin himot kuvioihin mukaan. Kuitenkin heti alkumetreillä annoin hänen ymmärtää, että minulle ei riitä pelkästään "lähetyssaarnaajassa saunanjälkeen" meininki, vaan pitää olla jotain muutakin.

Kerroin hänelle sitten suoraan fetismistäni ja hän vain tuumasi hyvin neutraalisti että "OK, ei siinä ole mitään pahaa".

Olin ällikällä lyöty, kun odotin jotain vahvempaakin kommenttia puoleen tai toiseen. Tietysti rupesin peräämään tarkennuksia, että mitä hän tarkoitttaa.

Hän sitten vastasi, että jokaisella on omat jutut joista tykkää, eikä hän aio niitä estää minulta eikä itseltäänkään. Ja jos hän niitä rupeaisi kauhistelemaan tai vaatimaan niitten unohtamista, niin jossainvaiheessa siitä tulisi kuitenkin ongelma ja minä joko lähtisin kokonaan tai rupeaisin etsimään tyydytystä suhteen ulkopuolelta.

Hänen ajattelutapansa oli suoraansanottuna yllättävä – mutta samalla myös hyvin realistinen ja hyvin ajateltu.

Tuli vain mieleen, että monella entisellä kumppanillani olisi tuossa ajatustavassa oppimista.
    Eilen kävimme etsiskelemässä hänelle nahkahametta, mutta tuloksetta…

Onko kukaan saanut samantyylistä vastausta, kun olette näistä asioista jutelleet?

MaskMan

Itselläni on ollut molempien pidempiaikaisten kumppanien kanssa varmaankin vähän onnea, kun ensimmäisen kanssa tähän puoleen itsessä vasta tutustui(hänen aloitteesta) ja nykyisen kanssa kaikki on vaan voimistunut ja tullut mukaan ihan joka päiväiseen elämään. Ja lisäksi nykyisen kohdalla oli siinä mielessä jännä juttu, että näistä jutuista ei puhuttu oikeastaan juuri mitään etukäteen, vaikka itsestäni tämän puolen tiesin. Tällä halusin kai varmistua siitä, että kiinnostus S&M-maailmaan, nahka-, kumi-ja PVC-fetisseihin tulee kumppanilta luonnostaan tai niinkuin itsestään kunhan olemme tutustuneet toisiimme sänkyleikeissäkin kunnolla. Ja aika pian sen huomaa, mitä mieltä nainen on näistä jutuista…Sen myönnän, että itsevarmuus ja dominamainen luonne naisessa oli minulle ja olisi yhä ne melkeinpä tärkeimmät luonteenpiirteet kumppania etsiessä. Sellasissa naisissa löytyy enemmän potkua, jos sitä kaipaa. Ja myös kiinnostus nahka-ym. vaatteisiin on todennäköisempää kuin ns. hiljaisella hissukalla. On myös hyvä seurata, onko naisella jo ennestään nahka-ym. vaatteita käytössä, siitä saa jo osviittaa, tykkääkö nainen edes laisinkaan koko materiaalista(kaikenmaailman viherpiipertäjiä kun on nykyään joka lähtöön). Näitä juttuja kannattaa miettiä, jos ja kun kumppania etsii tositarkoituksella. 😉

pvcm

Minulla on myös onni olla parisuhteessa naisen kanssa joka osaa suhtautua fetismiin ja erilaisiin mieltymyksiin hyvin rationaalisesti. Toteutan itseäni vaate- ja jalkinevalinnoissa vapaasti, välillä vaimonkin innostuu mukaan tavalla tai toisella.

Tein myös omat mieltymykseni tiettäväksi heti suhteen alkumetreillä enkä ole katunut hetkeäkään 🙂

latex1

Exäni suhtautui minun fetisseihin hyvällä ymmärryksellä. Hän oli alusta alkaen sitä mieltä, että eihän se ole häneltä pois jos minulla on fetissejä. Eli sanoi asian olevan ok. Ei kuitenkaan itse pitänyt kumista niin kuin minä mutta pvc:stä piti. Toisinaan kun halusin crossdressailla hän jopa meikkasi minut..
    On hyvä että alusta asti tehdään selväksi omat fetissit, koska jos niitä piilottelee ja suhde on edennyt jo hyvinkin pitkälle ja vasta myöhemmin niitä yrittää tuoda esille, voi käydä huonosti. Siis jos toinen ei ymmärrä ollenkaan tai jos fetissejään yrittää pakottaa toiselle.

Leatherdragon

Ainahan niitä epäonnistuneitakin esimerkkejä on ja omat seurustelusuhteet ovat ikävä kyllä olleet vaan niitä. Kadehdin suuresti teitä onnekkaita, jotka olette löytäneet samanhenkiset ja suvaitsevaiset kumppanit. Itselläni kariutui avioliittokin siihen kun alusta astikin tyttöystävä ja myöhemmin siis vaimo ei millään voinut sulattaa miestä joka pukeutuu nahkahousuihin. Ja enpä ole vieläkään onnistunut edes juttelemaan naisen kanssa jolla ei olisi sen kanssa ongelmaa.

MaskMan

"Leatherdragon" wrote: Ja enpä ole vieläkään onnistunut edes juttelemaan naisen kanssa jolla ei olisi sen kanssa ongelmaa.

Ohhoh, itse taas muistan vain muutaman naisen, jolla oli kielteinen suhtautuminen nahkaan, oli se sitten miehen tai naisen päällä. On sulla oikeasti kyllä täytynyt olla huonoa tuuria asian suhteen. 😯

Divided

Leatherdragon: Asiassa saattaa myös olla alueellisia mielipide-eroja. Pohjois-suomessa saattaa ihmiset ajatella asiasta eri tavalla kun etelämmässä…

Minun aiemmat naisystäväni ovat olleet aika negatiivisia nahkaan/kumiin pukeutumisessa.. Viimeisin suostui kerran pukemaan saappaat jalkaan seksipuuhissa, aiemmat eivät sitäkään. Kumi- ja nahkafetissi on olennainen osa minun seksuaalisuuttani, ja seksi on olennainen osa parisuhdetta. Koska iso osa kokonaisuudesta puuttui tai piti tavallaan polkea taka-alalle, niin eipä se hyvältä tuntunut. Nykyinen naisystäväni on avoin fetissini suhteen, ja hänen kanssaan on todella upeaa toteuttaa kumi- ja nahkajuttuja. On todella ikävää elää sellaisessa suhteessa, jossa toinen osapuoli pitää sinua outona fetissin takia..

Leatherdragon

Kiitos kommenteista. Huonoa tuuria on tosiaan ollut kun en oo löytänyt naista, joka ei kohtelisi mua kuin nahkafetismi olisi sairaus. Mun ensimmäisen tyttökaverin kaverit neuvoi sitä parhaansa mukaan että sen pitäs onnistua muuttamaan mut. Ja tosiaan toisen tyttökaverin, jonka kans menin myös naimisiin väännettiin kättä 3 vuotta asiasta ja kuten sanoin siihen se liittokin kaatui kun en antanut periksi. Ja nytpä ollutkin 4 vuotta sinkkuna kun en jaksa alkaa tappelemaan uusien kanssa asiasta vaan yritän löytää samankaltaista kumppania. Ja ei se ole kiinni alueellisista eroista. On kokemusta suomalaisista, amerikkalaisista ja afrikkalaisista. Mun kohdalla ongelma on universaalitason huono tuuri:)

LeatherJ

Minulla on myös ollut vaihteleva menestys aikoinaan kun olin "vapailla markkinoilla". Yksi tyttöystävä oli vähän kielteinen mutta sain hänet melkein myöntyväiseksi ostamalla hänelle valkoisen nahka-asun 80-luvun lopulla. Suhde kuitenkin kariutui muihin asioihin. Seuraava käytti nahka-asusja ihan mielellään mutta vain normaaleina vaatteina. Ei siis tuntenut mitään fetisismiä materiaalia kohtaan. Vaimoni nykyään on käyttänyt nahkavaatteita jo ennenkuin tapasimme ja on ollut kaikkein myöntyväisin fetisismiini ja lähtenyt siihen mukaan ihan mukavalla menestyksellä. Tällähetkellä on taas suvantovaihe menossa, mutta olen oppinut että ei kannata painostaa niin se yleensä tulee takaisin. Kukaan ei voi olla kone näissä hommissa, ja olla kokoajan kiinostunut.
    Olen siis melkoisen tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen.

Divided

Tänään tämä neitonen yllätti minut tulemalla nahkaminissä, stayupeissa ja valkoisissa bootseissa. Meni pasmat ihan sekaisin eikä mihinkään oikein voinut keskittyä…

LeatherJ

"Divided" wrote: Tänään tämä neitonen yllätti minut tulemalla nahkaminissä, stayupeissa ja valkoisissa bootseissa. Meni pasmat ihan sekaisin eikä mihinkään oikein voinut keskittyä…

Sinuahan on tainnut lykästää paremman kerran.

Divided

Nooh…ei se pukeutuminen mieluisasti pelkästään riitä. Pitää se arki sujua vaikka minkälainen perunasäkki päällänsä. Jos jokapäiväinen elämä on yhtä riitelyä ja keljuilua tai muuta negatiivistä, niin siinä ei paljoa nahkavaatteetkaan auta.

LeatherJ

"Divided" wrote: Nooh…ei se pukeutuminen mieluisasti pelkästään riitä. Pitää se arki sujua vaikka minkälainen perunasäkki päällänsä. Jos jokapäiväinen elämä on yhtä riitelyä ja keljuilua tai muuta negatiivistä, niin siinä ei paljoa nahkavaatteetkaan auta.

Totta, mutta en ajatellut sitä puolta tässä nyt.

ClassicGent

"Leatherdragon" wrote: Kiitos kommenteista. Huonoa tuuria on tosiaan ollut kun en oo löytänyt naista, joka ei kohtelisi mua kuin nahkafetismi olisi sairaus. Mun ensimmäisen tyttökaverin kaverit neuvoi sitä parhaansa mukaan että sen pitäs onnistua muuttamaan mut. Ja tosiaan toisen tyttökaverin, jonka kans menin myös naimisiin väännettiin kättä 3 vuotta asiasta ja kuten sanoin siihen se liittokin kaatui kun en antanut periksi. Ja nytpä ollutkin 4 vuotta sinkkuna kun en jaksa alkaa tappelemaan uusien kanssa asiasta vaan yritän löytää samankaltaista kumppania. Ja ei se ole kiinni alueellisista eroista. On kokemusta suomalaisista, amerikkalaisista ja afrikkalaisista. Mun kohdalla ongelma on universaalitason huono tuuri:)

Niinpä – ei taida ihmisen ikä riittää, jos näitä hakisi "haulikko-räiskinnällä" vaniljaisten joukosta. Minulla vastaavia kokemuksia latex-fetissin tiimoilta, enkä minäkään aio edes yrittää enää "tavisten" joukosta. Jos ei fetissin omaavaa ladyä löydy, niin ei sitten. Muunlaisten kanssa ei seuraa pitemmän päälle muuta kuin pettymystä ja turhautumista… molemmille. En minä ainakaan halua kenellekään mitään negatiivisia fiiliksiä aiheuttaa, joten… fetisisti-ystävää haetaan, ihan rehellisesti ja hyväntahtoisesti. Kyllähän jokaisen pitäisi tajuta, että jos nuo jutut kohtaavat, niin sellaisesta suhteesta tulee ihan toisen tasoinen kuin kenenkään muun kanssa ikinä. Se on vain rehtiä ja suoraa osoittaessaan halua kantaa vastuuta ja huolta partnerinkin mielihyvästä, joten kyllä suhteelta silloin on lupa pyrkiä laadukkuuteenkin. Jatketaan siis vaan edelleen.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 18)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin