↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

Suosikki nahkahousut tai nahkatakki.

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Suosikki nahkahousut tai nahkatakki.

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 2,110 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  WetLeather 6 vuotta, 6 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija

Leatherdragon
    Osallistuja (Participant)

Omistatko nahkahousut tai nahkatakin joka on ehdoton suosikkisi? Vai onko niin että päässäsi itää unelma siitä minkälaiset upeat nahkahousut tai nahkatakin haluaisit jos raha ja mielikuvitus ei olisi esteenä? Olisi mukava kuulla kyseisen vaatteen väri, minkälaista nahkaa se on(minkä eläimen nahkaa, pehmeää/kovaa jne.). Yksityiskohdat ovat mukavia ja voivat inspiroida meitä muita uusiin ajatuksiin. Omat suosikkini ovat kolmet nahkahousuni joista tykkään kaikista yhtä paljon ja joita pidän päällä vuorotellen tilanteen ja mielialan mukaan. Ne ovat väreiltään mustat, ruskeat ja violetit. Ne on tehty pehmeästä lampaannahasta, ne ovat taskuttomat ja mukavan tyköistuvat. Suosikkitakkini ovat lyhyt ruskea prätkärotsi ja teettämäni polvipituinen musta nahkatakki joka on yhdistelmä länkkäri ja gestapotyyliä:) Ja kuten huomasitte niin itsekin mainitsin useamman suosikkini koska monesta niin hyvästä on vaikea valita paras joten muutkin saavat tehdä samoin.

claude
    Jäsen

Morjens…
    tää menee hieman vierestä,mutta..
    Minun suosikkini on tavallisessa katukuvassa nainen jolla on sopivan tiukat nahkahousut,lyhyt takki tms.että pääsee näkee pyllyn piirteet riittävän hyvin.Sellaiset leveämpilahkeiset ei ehkä parhaimmasta päästä,mutta farkkumalliset ja takataskuttomat . Nahan pitäisi olla mustaa,kiiltävää,lahkeiden myös suhteellisen tiukat.Ennen kaikkea housujen pitää istua hyvin!
    Näitä PVC,ja latex housuja ei juurikaan ole katsottavissa,muuten kuin käymällä virkistäytymässä jonkun sopivan dominan luona 😀

nahkahomo
    Jäsen

itse suosin saksalaisia bundeswehrin KÄYTETTYJÄ nahkahousuja.mmm… minua kiihottaa ajatus, että saksalainen, viiksekäs ja lihaksikas urho on hikoillut ne päällään.

inkkari76
    Jäsen

Mun suosikki olisi punainen kissapuku.

Anonymous
    Jäsen

Oma suosikkini naisen päällä on lyhyt ja kapea tyköistuva musta nahkatakki. Mallilla ei ole sinänsä väliä, pääasia, että on naisellinen ja mahdollisimman istuva. Housuina kapeat, matalalantioiset nahkahousut, joissa aavistuksen levenevä lahje.

WetLeather
    Osallistuja (Participant)

Omat suosikkihousuni ovat Vanuccin mustat nyörinahkahousut. Nahka on paksua pehmeää naudan nappanahkaa ja kiiltoa on.
    Kesäisin tulee pidettyä aina moottoripyöräillessä.
    Housuissa on korkea vyötärö ja polvisuojat. Istuvuus on todella hyvä.

-WL-

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin