Palaa kohteeseen Kuvia

Suomalainen prätkänainen (vanhamoto.net)

Info Foorumit Fetissi / Kinky – kuvia- videoita ja novelleja Kuvia Suomalainen prätkänainen (vanhamoto.net)

Merkitty: 

Tämä aihe sisältää 186 vastaukset, 47 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  nahkahousu58 1 viikko, 5 päivää sitten.

Esillä 7 viestiä, 181 - 187 (kaikkiaan 187)
  • Julkaisija

Oma Aika
    Osallistuja (Participant)

Nyt alkaa näyttää kyllä huonolta… jos edes yhden reissun vielä saisi, mutta ihan ajelutkin ovat olleet nyt vähissä.

nahkassa

Hei vaan. Vanhamoto-sivusto kuvineen ja jopa teksteineen on kuulunut jo vuosien ajan suosikeihini. Harmittavan vähän täällä Pirkanmaalla pyörii nahkamotoristeja, onneksi edes netissä saamme ihailla muutakin kuin omaa peilikuvaa  B-)  Varsinkin Viivin nahkahousu-kuvat saavat tietynlaisia reaktioita aina aikaan  :heart:

Tältä kaudelta taitaa ajot olla siinä että pyörän vien talvisäilöön, pitkä talvi on alussa, mutta ehtiihän sitten rasvata nykyiset ja ehkä ommella jotain uutta ajonahkaa kevääksi  :whistle:

sukeltaja

Mielestäni nahka on ainoa mika sopii moottoripyöräilyyn mutta minä en ajakkaan BMW.llä vaikka kyllä Pirkanmaalla 🙂

Admirer

Merkistä ja tyylilajista viis. Nahka sopii kaiken tyyliseen moottoripyöräilyyn. Noo, ehkä krossihenkilöille sallitaan muutakin.

Oma Aika

Minä ajan Hondalla, mutta sekin meni talvitalliin… jos kelejä tulee, voi sitten vielä ehkä ajaa. On minulla gore-asukin ja sadetakki nahkavaatteiden lisäksi…

– Viivi

Admirer

Rohkenen linkittää uuden kuvan tähän Viivin ketjuun. Kesää odotellessa…..

nahkahousu58

Ok,,,,,,,,,,,,kakkonen. :mail:

Esillä 7 viestiä, 181 - 187 (kaikkiaan 187)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin