↑ Palaa kohteeseen Muut Fetissit

Sukkahousu miehiä.

Info Foorumit Fetissit Muut Fetissit Sukkahousu miehiä.

Tämä aihe sisältää 32 vastaukset, 4,120 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  tumppu 3 vuotta, 2 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija

garkoir
    Osallistuja (Participant)

Löytyykö muita sukkahousuista kiinnostuneita miehiä?
    Itse tykkään varsinkin kiiltävistä.
    Haluaisin kokeilla itseni päälle…
    Miten ne koot menee? Mistä tietää mitkä on liukkaan tuntuiset?
    Entä onko ne kertakäyttöisiä? Mitä sen jälkeen kun mälli on lentänyt lahkeeseen. Voiko ne pestä? Harmi ettei muijan sukkikset sovi, eikä vielä tiedä onko paljastamisen arvoiset kiksit.

Ps. Hieno foorumi.

Pss.
    Kiitos etukäteen vastauksista ja kommenteista.

boyman1
    Jäsen

On paketissa koko, oon 52 itse niin 46 on kivan tiukka…
    Voi käyttää useasti… Minusta aika kivan tuntuiset päällä…

tv masa
    Jäsen

joo pakkauksen päällä yleensä koko.Den kertoo sukan paksuude. Itse pidän aina sukkahousuja jalassa.Käytön jälkeen peset käsipesussa ja saipuuaa ja annat kuivua(ei patterilla).Mukavia hetkia sukkahousuissa.

mha
    Jäsen

Kyllä on kokeilemisen arvoista! Käytän aina kun on mahdollista sukkiksia. Kiiltävät ovat minunkin suosikit, kokoja ei vaan välttämättä aina löydy. Netistä yleensä tilaan, ja kun en ole aivan pienimmästä päästä, koko täytyisi olla vähintään XL, eli 52/54, tai 5. Yleisesti koot loppuvat 48:an, ja nei käy, sillä vähänkin liian pienet sukkikset ovat mielestäni kamalat. Isoja löytyy Klingeliltä, Ferillolta, Lindexiltä, ja tuota minun suosikkiani, Ninaa 40DEN, esim Lingerie Isabelle:ltä.
    Pestä kannattaa, kuten täällä onkin tiedetty, käsin, haaleassa vedessä. Ja neuvoksi vielä, jos käytät ohuita, alle 30DEN:in, kostuta ne ja pue ensimmäisen kerran siis kosteana, kestävät useamman käyttökerran

blackP
    Jäsen

garkoir

Juu. Ei helppo läytää kokoja… Mut muuten on kyllävalikoimaa vähintäänkin tarpeeks..
    Pitää varmaan itekki tilailla netistä..

Kiitti vinkeistä. Lähenki tästä runkkaa. Moro.

mha
    Jäsen

Tänään posti toi taas sukkiksia, kahdestakin eri paikasta, tilasin netistä ja kokoja löytyi. Eipä taida kannattaa mennä liikkeisiin, kun netistä saa rauhassa tilata haluamansa.

garkoir

Mistä tilasit?

mha
    Jäsen

http://www.calzessa.com ja Lindex. kummassakin on kokoja 52/54 asti

olis tosi kiva pitää miesten kesken sukkahousubileet…

garkoir

Miesten sukkahousu bileet kuullostaa niin kinkyltä että vois vaikka toimiakkin…

mha
    Jäsen

No, kieltämättä kuulostaa….
    Mitenkähän nuo bileet olis käytännössä toteutettavissa ja mitä ne sisältäisivät?

sastfm
    Jäsen

Mihinkähän kaikki sukkismiehet ovat kadonneet? Olis mukava vaihtaa ajatuksia aiheesta. Pidän tämän foorumin muistakin alueista, kuten nahka, Latex ja PVC.

blackP
    Jäsen

tights1964
    Jäsen

Olen vasta hiljakkoin tutustunut lycra-sukkiksiin. Tuli ostettua epähuomiossa, mutta tuntuvatkin tosi hyviltä. Amarilla on tarjolla iso koko 20 den vahvuuksissa, 48-52. Käyttömukavuutta lisää huomattavasti kun pesee sukkikset ns. kissa-saippualla (Le Chat Marseille) ennen ensimmäistä käyttöä.

Itse olen vannoutunut sukkahousujen ystävä ollut jo kauan. Viileämmillä keleillä sukkikset kuuluvat asiaan pitkien housujen alla. Ja toimivat erittäinkin hyvin kaikkina vuodenaikoina iltaisin kotiasuna kylpytakin kanssa. Mites teillä muilla tyttöystävät/vaimot suhtautuu miehensä sukkisten käyttöön? Itelläni on asiat sillai hyvin ettei mitään ongelmia, vaimo hyväksyy juttuni ja milläpä sitä piilottaisinkaan. 🙂

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 33)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin