↑ Palaa kohteeseen Novelleja

Sokkotreffit

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1,101 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Anonymous 4 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

Anonymous
    Jäsen

Sokkotreffit

Katson itseäni peilistä, olen valmis lähtemään sokkotreffeille. Tiedän vain miehestä sen verran että meillä molemmilla on yhteinen fetissimi, kumiin pukeutuminen. Olemmekin sopineet että puemme tapaamiselle jotain kumia normaaleiden vaatteiden alle. Minä pukeuduin kumisiin haarahalkiohousuihin, korsettiin ja pitkiin sukkiin jotka kiinnitin sukkanauhoihin. Laitoin vielä tätä tapaamista varten hankkimani naisten kondomin valmiiksi paikoilleen, toivon että saan heittää sen pois käytettynä. Päälyvaatteiksi halusin jotain seksikästä, valitsin asuksi peittävät ja kiiltäväpintaiset sukkahousut, lyhyen PVC hameen, ihonmyötäisen poolokaulus neulepaidan, jalkaan piikkikorko nilkkurit ja polviin ylettyvän takin. Joudun odottamaan hetken ennen kuin minun kannattaa lähteä bussipysäkille, jännitys tuntuu sietämättömältä, odotus ikuisuudelta.

Viimeinkin tulee aika lähteä, kävelen jännittyneenä kohti pysäkkiä. Bussiin päästyäni sama kihelmöivä jännitys jatkuu, tuttu matka tuntuu kestävän paljon tavallista pitempään. Minusta tuntuu että ihmiset tuijottavat minua, tiedän olevani hyvännäköinen mutta nyt katseet nostattavat jännitystä. Jään pois bussista, samalla näen sopimiimme tuntomerkkeihin sopivan miehen seisovan jo tapaamispaikalla, pysähdyn kuin seinään. Tuijotan miestä, hänen täytyy olla Rubberboy. Vapisen jännityksestä mutta lähden hitaasti kävelemään miestä kohti, tervehdin häntä varovasti. Rubberboy vastaa tervehdykseen, katsoo minua ja hymyilee hieman. Keskustelemme hetken, huokaisen helpotuksesta, mies vaikuttaa ihan tavalliselta hyvin käyttäytyvältä ja siististi pukeutuvalta herrasmieheltä. Mistään ei huomaa että miehellä olisi vaatteiden alla jotain tavallista poikkeavaa, uskon kuitenkin että jotain jännittävää hän on pukenut vaatteidensa alle mutta mitä?

Siirrymme läheiseen kahvilaan, ostamme kahvit ja pullat, siirrymme pöytään keskustelemaan mutta vielä emme halua puhua kumiin pukeutumisesta varsinkaan muiden kuullen, olemme kuin vanhoja tuttuja. Minua kiinnostaa mitä Rubberboy on pukenut omien vaatteidensa alle, otan itseltäni kengän jalasta, alan ujuttamaan kumisen sukan ja sukkahousujen verhoamia varpaitani hänen farkkujen lahkeesta sisään. Rubberboyn lause jää kesken ja hän katsoo minua yllättyneen näköisenä, säikähdän että mitä olen ajattelemattani tekemässä, pyydän anteeksi. Rubberboy hymyilee ja pyytää jatkamaan, riisun toisenkin kengän ja jatkan hänen jalkojensa tunnustelua. Tuijotamme toisiamme sanaakaan sanomatta, minä nousen tunnustelussa hitaasti ylöspäin saamatta asusta mitään selville. Huomaan että Rubberboy nauttii silminnähden minun jalkojen koskettelusta, päätän nousta haarojen väliin saakka. Tunnen helposti kovettuneen kalun jalkapohjaani vasten vaatteiden lävitsekkin, liikutan varovasti jalkaani kalun päällä kunnes Rubberboy ottaa minua jalasta kiinni ja huokaisee syvään. Mietin mahtoiko hän laueta vai halusiko lopettaa juuri ennen laukeamistaan. Rubberboy ottaa kenkäni lattialta ja laittaa ne jalkaani tunnustellen samalla minua jalkateristä ja sääristä. Jalkojeni tunnustelu saa minut kiihottumaan entisestään. Päätämme että nyt on aika lähteä jonnekin, nousemme pöydästä ja lähdemme ulos.

Ulkona Rubberboy ehdottaa että menisimme hotelliin, hän haluaa nähdä pian miten olen pukeutunut, tunne on molemminpuolinen, otamme taksin. Taksissa tutkimme hieman toistemme pukeutumista, Rubberboy tunnustelee minua neulepaidan alta, minä avaan hieman Rubberboyn farkkupaitaa ja tunnustelen hänen kumiin verhottua rintaansa, tuskin maltan odottaa mitä välillemme syntyy. Pääsemme perille, Rubberboy varaa meille huoneen yöksi. Minua hieman hävettää, meistä taitaa huomata liian selvästi mitä olemme menossa tekemään, eihän meillä ole yöpymistä varten mitään matkatavaroitakaan, myöhäistä katua. Siirrymme hissiin, Rubberboy pitää minua tiukasti vyötäröltä kiinni, kunnes hissimme pysähtyy viidenteen kerrokseen. Kävelemme huoneemme ovelle, Rubberboy työntää avainkortin sille kuuluvaan loveen ja kuin avaimen orgasmin äänenä se rasahtaa ja vihreä valo syttyy merkiksi, että tie on vapaa. Olemme vihdoinkin kahden.

Rubberboy alkaa riisumaan ylimääräisiä vaatteita, seuraan välittömästi perässä, pian olemme molemmat pelkässä kumiasussa. Hengitykseni melkein huohottaa, Rubberboy on pukeutunut kokovartalon peittävään läpikuultavaan kumiasuun. Tuijotan hänen haarojen väliin, asun päälle on puettu läpikuultavaa kumia olevat pikkuhousut joiden alla kalu seisoo vahvassa erektiossa kohti napaa. Rubberboy ottaa minut tiukkaan halausotteeseen, kaatuu selälleen sängylle vieden minut mennessään. Rubberboy puristelee minua takamuksesta, minä hieron itseäni hänen kaluaan vasten, epäilen että hän on jo lauennut housuihinsa koska hänen asunsa tuntuu olevan sisäpuolelta etumuksen kohdalta niin liukkaan tuntuinen. Rubberboy kertoo kuitenkin sen johtuvan liukasteesta jonka hän on laittanut housujensa sisään jo kotonaan. Samalla Rubberboy kaataa minut hellästi selälleen, vapauttaa kalunsa riisumalla pikkuhousut. Minun on aika paljastaa pieni salaisuuteni, levitän jalkojani että Rubberboy pääsee näkemään läpikuultavan naisten kondomin lävitse pimppini.

Rubberboy levittää hieman jalkojani lisää ja tulee hitaasti sisääni, tunnen kuinka suuri kalu täyttää pimppini. Hetken katsomme toisiamme silmiin liikkumatta ennen kuin Rubberboy aloittaa rauhallisen liikkeen, kumin natinan säestämänä vauhti kiihtyy kunnes saan orgasmin, Rubberboy laukeaa melkein heti perääni sykkivän pimppini puristuksiin.

Jäämme makaamaan sängylle keskustellen. Aika vierähtää nopeasti, on aika suunnitella illalle jatkoa. Rubberboy kysyy mielipidettäni Kinky bileistä, olen edelleen hieman epävarma asian suhteen. Rubberboy kertoo että hän on varannut minulle asunkin. Asu on hänen ystävillään jotka aikoivat majoittua tähän samaan hotelliin. Olen ainakin halukas sovittamaan asua.

Rubberboy soittaa ystävilleen, he ovat jo valmiita bileisiin ja lupaavat tulla huoneeseemme. Käyn hakemassa vessasta kylpytakin ylleni, en ole tottunut esiintymään kumiin pukeutuneena muiden nähden. Hetken kuluttua oveemme koputetaan, sisään tulee mies ja nainen pitkissä takeissaan, miehellä on kädessään matkalaukku. Molemmat riisuutuvat välittömästi takeistaan, alta paljastuu upeat kokovartalon peittävät kumiasut, huomaan että olen joutunut todelliseen fetisti seuraan.

Mies esittäytyy Harriksi, nainen Sariksi. Nautimme hieman minibaarin antimia ja keskustelemme tulevasta illasta, minä vain lähinnä kuuntelen muita. Huomaan olevani innostunut lähtemään bileisiin, onhan minulla kokenutta seuraa matkassa. Sari esittelee minulle mahdollisia asuvaihtoehtoja. Teen valinnan, läpikuultavaa kumia oleva kokovartalohaalari jossa mukana myös sukat, pitkät käsineet myös läpikuultavaa kumia, musta pitkä kumihame, musta nyöritettävä kumikorsetti ja musta kumihuppu. Hupun alla olen turvassa tunnistamiselta jos bileisiin sattuu jokin tuttava.

Totean että taidan olla suihkun tarpeessa ennen asun vaihtoa. Miehet onnekseni siirtyvät Sarin ja Harrin huoneeseen odottelemaan valmistautumistani. Riisun oman hiestä märän asuni ja käyn pikaisesti suihkussa. Pesen jo hieman levinneen meikkini kokonaan pois, meikkiä en naamarin vuoksi tarvitse. Kuivaan itseni huolellisesti ja jännittyneenä siirryn Sarin luo pukeutumaan. Sari levittää ensimmäiseksi kumikäsineiden verhoamilla käsillään talkkia iholleni, huomaan hieman kiihottuvani. Ensimmäiseksi laitan päälleni pitkät käsineet, sitten pukeudun Sarin avustuksella kokovartalohaalariin, vetoketju kulkee navan alta haarojen välistä taakse niskaan. Asu on todella tiukka ja vetoketjua en saa avattua itse, haalarin hihat tulevat tiukasti käsineiden päälle joten niitäkään en saa riisuttua ilman apua. Seuraavaksi Sari avustaa takaa nyöritettävän korsetin ylleni, olen kuin vankina tiukassa kumiasussa. Viimeistään nyt riisuutuminen ilman apua on mahdotonta ja ajatus siitä että joudun pyytämään apua riisuutumiseen tuntuu jotenkin kiihottavalta. Lopuksi puen pitkän hameen ja Sari laittaa minulle vielä hupun päähän kokeillakseen miltä näytän valmiissa asussa. Sari ihailee lopputulosta ja silittelee käsillään vartaloani. Olen niin kiihottunut että pieni kosketus pimppiini saisi minut laukeamaan.

Sari ottaa laukusta kaasunaamarin ja kysyy haluaisinko kokeilla sellaista, nyökkään merkiksi myöntymisestä. Sari asettaa kasvot kokonaan peittävän naamarin päähäni ja alkaa kiristämään hihnoja. Sydämeni jyskyttää vimmatusti, hengitys huohottaa naamarin venttiileissä samalla kun remmit kiristyvät yksi toisensa jälkeen. Sari toteaa että taidan pitää asusta, sitten hän vielä kysyy että haluanko geishapallot, nyökkään jälleen hieman, olen niin kiihottunut että kaikki estoni ovat kadonneet. Siirryn sängylle, Sari menee hameeni alle ja kuulen aukeavan vetoketjun äänen haarojeni välistä. Sari levittää hieman häpyhuuliani ja alkaa painamaan hitaasti ensimmäistä palloa jo valmiiksi märkään pimppiini, tuskin pallo on kokonaan sisälläni kun saan jo voimakkaan orgasmin. Sari painaa sykkivään pimppiini toisenkin pallon samalla hyväillen minua glitoriksesta kunnes vetoketju jälleen sulkeutuu. Raukeana jään makaamaan sängylle, en jaksa liikkua.

Kun pääsen istumaan Sari ottaa naamarin kasvoiltani ja hupun päästäni. Hupun hän laittaa takkini taskuun valmiiksi, naamaria en halua ottaa matkaan. Pukeudumme uloslähtöä varten. Vilkaisen itseäni peilistä ja huomaan että epätavallisen pukeutumisen voi huomata vain hameesta jos pidän käsiäni taskussa. Sari kuitenkin toteaa että mitä väliä sillä on jos joku huomaa kumihameen tai käsineet, heitä kiihottaa sellainen kuitenkin ja siksi tuijottavat jos huomaavat. Lähdemme miesten luo.

Päästyämme miesten luo Rubberboy riisuu takin päältäni, ottaa minut lujaan halaukseen ja kehuu asuani näyttäväksi. Tunnen jälleen asun lävitse Rubberboyn housuissa hieman jäykistyneen kalun, totean että housuissa taitaa olla jälleen liukastetta. Kuiskaan Rubberboylle että joudut vielä laukeamaan housuihisi tänään, siitä pidän huolen ja samalla tunnustelen jäykistyvää kalua kädellä. Rubberboy hymyilee ja toteaa kuiskaten että tuskin maltan odottaa. Pukeudumme kaikki neljä pitkiin takkeihin, kuitenkin siten että jokaisella on hieman kumia näkyvissä. Lähdemme kohti määränpäätämme, jännitän jo ulkona kävelyä saatikka millaiset bileet meitä odottaa.

Käveltyämme lyhyen matkaa saavumme perille. Sari toteaa että on aika pukea huput, Harri laittaa Sarille samanlaisen hupun joka minulla on taskussa. Ojennan oman huppuni Rubberboylle ja hän auttaa sen päähäni. Kinkybileet saavat alkaa…

Kirjoittanut KumiKati

Lähde: http://www.seksimaa.com/tarinat/3924.html#.Ub9JtujyXDc

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin