Skriptivirhe tällä sivustolla?

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Anonyymi avatarAnonyymi
    Ylläpitäjä

Onko kenellekään muulle tullut jonkinlaista skriptivirhettä tällä sivustolla liikkuessa? Minulla on muutaman kerran ollut tuollainen ponnahdusikkuna ruudulla ja kun sen kuittaa pois, menee selain jollekin ihan toiselle sivustolle…

0

No tästä kuvasta näkee hyvin mitä on nyt tänään ollut pielessä, eli noi kolme potikkaa vasemmassa alalaidassa; "Jäsenprofiili", "Privaviesti" ja" Vastaa" . Ovat olleet mulle jostain alkuillasta asti pimennossa, mutta toimivat kuitenkin vaikka kuva puuttuu.

10 min. sitten kun koitin mennä "Muut ilmoitukset"-osion uusimpaan linkkiin etusivulta niin aukesi uusi tyhjä ikkuna.
    Foorumissa kummittelee! Tarvitaan äkkiä paljon uusia postauksia!!! 😀

0
    Anonyymi avatarAnonyymi
    Ylläpitäjä

En tarkoittanut ihan tuollaista virhettä. Viimeksi taas äsken selaimen Nahkafoorumivälilehteä klikatessani tuli ruudulle skriptivirhe ja kun sen kuittasi pois, lähti selain etenemään http://my-computer-scan43.com-sivustolle, josta lähti mukamas jonkinlainen online-scanner käyntiin…

0
    Kumikarhu avatarKumikarhu
    Osallistuja

…tiedä liittyykä tämä mihinkään mitenkään, mutta aamulla yrittäessäni päästä sivustolle, tuli virusscannerilta alertti "exploit rogue scanner type 863"

0
    NahkaSeba avatarNahkaSeba
    Osallistuja

Minulla joku viikko sitten kun klikkasin tälle sivulle ohjauduin ihan jonnekin toiseen paikkaan josta tuli ruutuun ilmoitus että sinulla on virus koneellasi ja klikkaa ok puhdistusta varten. Klikkasin niiden ikkunoiden rukseja ja se meni pois enkä omalla virustarkastuksella löytänyt mitään virusta.

Sittemmin ei ole ollut mitään erityistä häikkää minulla.

-NahkaSeba

0
    Anonyymi avatarAnonyymi
    Ylläpitäjä

"NahkaSeba" wrote: Minulla joku viikko sitten kun klikkasin tälle sivulle ohjauduin ihan jonnekin toiseen paikkaan josta tuli ruutuun ilmoitus että sinulla on virus koneellasi ja klikkaa ok puhdistusta varten. Klikkasin niiden ikkunoiden rukseja ja se meni pois enkä omalla virustarkastuksella löytänyt mitään virusta.

-NahkaSeba

Juuri tällainen se oli minullakin.

0

Sama juttu minulla. Ja Opera ei meinaa päästää sivulle ollenkaan koska luokittelee sen phisihingiksi.

0

Itselle ei moista ole tullut vastaan (Firefox), mutta asia on kyllä hieman hälyttävä. Älkää toki milloinkaan uskoko jos joku nettisivu väittää että koneellasi on virus. Jos uskot, niin silloin siitä tulee totta.

Jälleen muuten samalla palvelimella sijaitsevalla Anti-Shopin sivustolla on ollut vastaavia ongelmia. Taitaa siis olla jälleen palvelinpuolen huoli kyseessä.

0

"Anonyymi" wrote: [quote="NahkaSeba"]Minulla joku viikko sitten kun klikkasin tälle sivulle ohjauduin ihan jonnekin toiseen paikkaan josta tuli ruutuun ilmoitus että sinulla on virus koneellasi ja klikkaa ok puhdistusta varten. Klikkasin niiden ikkunoiden rukseja ja se meni pois enkä omalla virustarkastuksella löytänyt mitään virusta.

-NahkaSeba

Juuri tällainen se oli minullakin.

Mulle tuli tuollainen kanssa viime viikolla.

0
Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.