↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Sivut näkyy rekkautumatta?

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Sivut näkyy rekkautumatta?

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 446 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  puttis 4 vuotta sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

Kumikarhu
    Osallistuja (Participant)

Moi. Tulin tähän äsken, ja totesin, että sivuston miltei kaikki osiot näkyvät, vaikka et ole kirjautunut sisään. Viestejä pystyy lueskelemaan. Onko tämä vahinko, vai onko asetuksia tarkoituksella muutettu?

Divided

Ja minun automaattinen sisäänkirjaus ei toimi ollenkaan… 🙁

Shinyboy
    Jäsen

Joo, eli foorumissa näkyy nyt kaikki muut osiot paitsi "kuvat" ja "videot" ilman rekisteröitymistä, eli myös vierailijat pääsevät lukemaan / kirjoittamaan viestejä foorumiin. Tämä siis ihan kokeilu, niin nähdään vaikuttaako foorumin aktiivisuuteen mitenkään?

puttis

"Shinyboy" wrote: Joo, eli foorumissa näkyy nyt kaikki muut osiot paitsi "kuvat" ja "videot" ilman rekisteröitymistä, eli myös vierailijat pääsevät lukemaan / kirjoittamaan viestejä foorumiin. Tämä siis ihan kokeilu, niin nähdään vaikuttaako foorumin aktiivisuuteen mitenkään?

Itse olen tehnyt huomion, että tällä sivustolla on paljon porukkaa, jotka eivät ole kirjoittaneet yhtään viestiä. Vaikka ovat rekisteröityneet jo vuosia sitten. Joten registeröitymisen vaikeus ei taida olla syynä sivuston hiljaisuuteen vaan suomalainen uteliaisuus toisten tekemisestä. Tosin siksihän minäkin tänne alunperin tulin 😀

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin