↑ Palaa kohteeseen Muut Fetissit

siveysvyö

Info Foorumit Fetissit Muut Fetissit siveysvyö

Tämä aihe sisältää 13 vastaukset, 2,227 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  matkamaster 7 vuotta, 11 kuukautta sitten.

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
  • Julkaisija

petemax
    Osallistuja (Participant)

Onkohan veljillä kokemusta vöistä? Mikä merkki / malli voisi olla ilta- ja päiväkäytössä paras ja tietty avaimenhaltijan näkökulmasta sopivan kiihottava.

latex1

Ei ole kokemusta mutta halua kokeiluun on. Itse olen ajatellut jotain joka olisi suora eikä käyrä. Jossain vaiheessa kuitenkin tulee seisokki enkä haluaisi käyryyden käyvän kipeää. Saati sitten sen että vyö on liian lyhyt.
    Ihan armottoman älyttömiä hintoja niistä tosin pyydetään. Itse toivoisin sellaista jossa olisi pepputapille paikka ja peenikselle sopivan kokoinen putki.
    Sillain kun on lukittuna pari viikkoa ja sopivia kiihokkeita katselee (lucy_ltx) niin alkaa ja parkua.

johnfinnish

Ei ole, mutta haaveissa olisi. En ole tutustunut enemmälti, mutta maksavat hyvät melkoisesti ja niitä kantsii vaan ilmeisesti ostella.

Mutta turha ostos itselle ilman avaimen haltijaa!

EsaNahka

Ei siihen välttämättä avaimenhaltijaa tarvitse. Itse teen usein niin, että laitan lukon paikoilleen torstaina heti työpäivän jälkeen, laitan avaimen kirjekuoreen ja lähetän sen itselleni kirjeessä postina. Se on maanantaina työpäivän jälkeen postilaatikossa odottamassa. On siis muutama päivä lukossaoloa. Ei tule surffattua netissä tms. On nimittäin muodostunut jo pienimuotoiseksi addiktioksi. Toinen avain on sellaisessa paikassa, että täytyy olla hätä ennen kuin sitä lähtee hakemaan.

Kiva leikki, ainoa miinus on "extempore- reissut", joloin ei hirveästi vastakkaista sukupuolta voi yhdenyönsuhde mielessä lähestyä…

Kiva leikki, joskin tosiaan kalliita muovinpaloja ovatkin. Vielä tietysti mukavempi olisi, josko löytäisi avaimenhaltijan…

Anonymous
    Jäsen

Itseäniki on kiinnostanut kokeilla siveysvyötä mutta yksinään siinä ei ole mitään järkeä ja kalliitakin vielä ovat.
    Mitä olen tutkiskellut esim. noita cb-sarjan erimalleja niin niitä saa erikokoisina pelivälineen mukaan.
    Käsittääkseni noitten ideaan osittain kuuluu myös se jonkinlainen kipu kun ei pääse vapaasti koveneen eli ovat
    tarkoitettu D/s suhteisiin.Malleja on loppupeleissä älyttömästi siveysvöissä.Avaimenhaltija varmasti nauttii siitä tiedosta
    että vyön pitäjä joutuu menee suihkuun ruutaan kylmää vettä jalkoväliin että seisokki rauhottuu ennenkuin lähtee järki. 🙂
    Kerran eräs subi poika kertoi pitäneensä viikon siveysvyötä kun domme oli ollut jossain menossa ja oli ollut kuulemma helvetillinen viikko.

Obsession
    Jäsen

Omana mielipiteenä tuohon siveysvyöhön.. Mun mielestä sen pitääkin olla epämukavan tuntoinen subilla/orjalla. Eihän sen tarkoitus olekaan olla mikään huvimatka/lepolassi vehkeelle. Jos alkaa seisomaan ja vielä ilman Dommen lupaa, niin siinäpähän kärsit sitten ja tiedät tehneesi väärin. Hiljaa kärsit seuraumukset ja osaat käyttäytyä sen jälkeen paremmin, tai on edessä taas epämukava olotila…

EsaNahka

Totta. Laite ei anna mahdollisuutta stondikselle ennen kuin avaimet on käytettävissä. Se tietysti kuuluu myös leikin luonteeseen, mihin niitä stondiksia tarvitsee jos ei avaimenhaltijaan. Nyt tosin kun sellaista ei ole, on se "välillä" turhauttavaa kun avain makaa viikonlopun jossain Itellan hyllyllä ja tulee jokin loistoelokuva tms. Nettiäkään ei viitsi turhaan selata, ettei vahingossakaan eksy millekään "siinä-tilanteessa-ei-toivotuille-sivuille"…

Onhan laite tuskallinen aina silloin kun vehje yrittää "herätä", mutta muuten käyttöä ei huomaa kunhan löytää oikeat säädöt. Nyt on tullut myös silikoninen malli, jota saa mm. Anti-Shopista. Googlesta/Youtubesta löytyy hakusanalla Birdlocked. Mielenkiintoinen malli, käykäähän ihmeessä katsastamassa!

Anonymous
    Jäsen

"Obsession" wrote: Omana mielipiteenä tuohon siveysvyöhön.. Mun mielestä sen pitääkin olla epämukavan tuntoinen subilla/orjalla. Eihän sen tarkoitus olekaan olla mikään huvimatka/lepolassi vehkeelle. Jos alkaa seisomaan ja vielä ilman Dommen lupaa, niin siinäpähän kärsit sitten ja tiedät tehneesi väärin. Hiljaa kärsit seuraumukset ja osaat käyttäytyä sen jälkeen paremmin, tai on edessä taas epämukava olotila…

Asia on juurikin näin. 🙂 :thumbup:

EsaNahka

Nyt Antishop on ottanut myyntiin tuon mainitsemani Birdlocked- siveysvyömallin, jossa on putken sisällä pieniä piikkinystyröitä! Mahtaa olla kutkuttava tilanne, kun on pientä stondista alkamaisillaan… Onko joku kokeillut moista? Entä muita malleja? Onko siis "kohtalotovereita"?

matkamaster

No joup.. Olinhan sitten orjan ja palvelijan roolissa (ja omasta mielestäni pitkään) siveys vyö CB- 6000 paikoillaan. Ei hetkeä, ettei se muistuttanut olemassaolostaan. (oli liian pienikin) Olen siihen suhteutettuna varustettu varsin tukevalla laitteella….

Ei voinut olla täydellisempää välinettä Naiselle, alistaa miestä!

Kyllä se vaan on niin, että kovimpia kokemuksia, pepun käytön ohella.

Mutta kaikkea täytyy kokeeilla, että tietää.

Nyt käytän mestyksellisesti samoja metodeja ja on efektiivistä…;)))

-p-

EsaNahka

Eikös sen tehtävä olekin muistuttaa olemassaolostaan? Siksi laite onkin niin kutkuttava… 🙄

matkamaster

Kyllähän se on sen tarkoitus, mutta paineen kerääminen se vasta oiken tarkoitus onkin. Jo viikonkin keskeytymätön käyttö saa pussit varsin täysiksi ja antaa session aikana pidättämiselle ihan uuden ulottuvuuden….. Ja lopuksi se räjähdys on valtaisa…

EsaNahka

Onko kokemusta muista "vöistä" kuin tuo cb-6000? Itse olen harkinnut cb6k:n kaveriksi tuota Birdlockedia, tosin illman noita Pico- piikkejä… Voi kun pääsisi edes kokeilemaan esimerkiksi Latowskin tuotosta…

matkamaster

Eipä ole muista kokemusta kertynyt, totesin tuon cb6kn hyväksi ja sellaisen myös orjallani hankitutin. Ystäväni bileissä kerran tutustuin hiukan tuohon Birdlockeriin>> hyvin samanlainen kuin cb. Jos käyttöä suunnittelee tosissaan… kannattaa muistaa 24/7 n lisäksi esim lentokentän turvatarkastukset (metallia), hygienia (pahanhajuinen orja ei ole kiva).. etc.

Metallisten versioitten suhteen sanoisin, ettei niitä voi pitää useita viikkoja, ei kokemusta, mutta jo tuollainen vähemmänkin peittävä hankaa ihan kivat jäljet.

-p-

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin