↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Simon O kokemuksia laadusta?

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Simon O kokemuksia laadusta?

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 996 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  missmary 3 vuotta, 10 kuukautta sitten.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija

Kumikarhu
    Osallistuja (Participant)

Arvon kumistit, minkälaisia kokemuksia kenelläkään Simon O:n kumiasuista? Kysyn, koska sain äskettäin tilaamani bermudat (bermuda witch cockring) ja päältäpäin housut ovat laadukkaan näköiset ja kumi hyväntuntuista materiaalia. Kuitenkin, kolmannella käyttökerralla housuja jalkaan pukiessa, kumi repesi jalkovälistä niitin kohdalta, jonka tarkoitus on olla vahvikkeena.

Murunda

Ei omaa kokemusta mutta mitä oon firmasta lukenut niin tuntuu saavan palautetta puolesta ja vastaan. Muistelen että juuri valmistus on vähän heikkoa arvosanaa saanut mutta käytetyt materiaalit olisivat laadukkaita.

Kumikarhu

Sähköpostikirjeenvaihtoa vähän valmistajan kanssa.

Tämä Manuela sanoo, että lähetä housut takaisin niin korjataan.

Korjataan? Kuvittelin, että jos heti uutena hajoaa niin tulee uudet housut tilalle. Minkään valmistajan kumikuteet eivät tähän mennessä ole hajonneet kolmannella käyttökerralla.

Nylon&Rubber
    Jäsen

"Kumikarhu" wrote: Sähköpostikirjeenvaihtoa vähän valmistajan kanssa.

Tämä Manuela sanoo, että lähetä housut takaisin niin korjataan.

Korjataan? Kuvittelin, että jos heti uutena hajoaa niin tulee uudet housut tilalle. Minkään valmistajan kumikuteet eivät tähän mennessä ole hajonneet kolmannella käyttökerralla.

Sama juttu. 109€ maksaneet pikkarit ottivat ja hajosivat heti ekalla käyttökerralla kyljestä. Pyysivät lähettämään korjattaviksi. No lähetin ja tulivat korjattuina takaisin pari viikkoa myöhemmin. Pari käyttökertaa lisää ja toisen kyljen puolelta sama juttu. Ei jaksanut enää…

Sen sijaan samalla kertaa tilattu hame on pysynyt kasassa jo parikymmentä käyttökertaa vaikka joutuu vähän venyttelemään, kun ei ole vetoketjua. Tuli äskettäin laitettua hame vielä tilaukseen sieltä, mutta en itse aio enää tilata sieltä mitään sellaista, missä on ilmeinen hajoamisvaara (=kaikki housut nyt ainakin).

missmary
    Jäsen

Mulla on kaikki Simon O:lta tilattu ollut laadultaan erinomaista, eikä ole rikki vielä yksikään vaatekappale mennyt. Itse voin kyllä suositella kyseistä puljua. Ainoa miinus että tilauksissa kestää törkeän kauan.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin