↑ Palaa kohteeseen Novelleja

Sidottuna

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1,302 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Anonymous 4 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

Anonymous
    Jäsen

Sidottuna

Meillä oli ollut poikaystäväni Timon kanssa tänään mukava päivä. Olimme hetkeä aiemmin tulleet saunasta ja nyt katselimme televisiota pelkät kylpytakit yllä. Minä istuin lattialla, Timo kuivasi harjalla ja hiustenkuivaajalla pitkiä hiuksiani. Oikeastaan televisio oli vaan auki tavan vuoksi ja enemmänkin nautimme yhdessäolosta.

Pyysin Timoa jo laittamaan kuivaajan pois ettei hiukseni kärsi, harjaaminen tuntui kivalta ja sitä voi jatkaa. Odotinkin jo ehdotusta seksin suhteen ja olin valmistautunut asiaan. Sitten Timo ehdotti kumi-iltaa, minä suostuin, oikeastaan arvasin ehdotuksen.

Siirryimme makuuhuoneeseen, otin kaapista tarvittavat asut sängylle. Pitkät sukat, pyöräilyhousut haarahalkiolla, korsetin ja pitkät käsineet, kaikki mustaa kumia. Timo on innoissaan ja avustaa mielellään pukeutumisessa. Timo talkitsee asut sisäpuolelta ja siirtyy levittämään talkkia minun iholleni, sen hän tekeekin huolella. Lämpimät kädet hyväilevät vartaloani kaikkialta. Alan pukeutua, ensin housut jalkaan. Timo yrittää jo kosketella pimppiäni housujen halkiosta, kiellän koskemasta vielä! Jatkan pukemista, korsetti, sukat ja kiinnitän ne korsetin sukkanauhoihin, lopuksi vielä käsineet jotka ulottuvat melkein kainaloihin.

Timo on avustanut ja katsellut pukeutumistani ja on edelleen pukeutunut vain kylpytakkiin. Hän ottaa itselleen jotain asuja, kiilloitussuihkeen ja nahkaiset ranne ja nilkkakahleet. Timo kysyy varovasti mielipidettäni kahleista, puristan sormilla hänen poskistaan ja sanon "ne tulevat sinulle". Timo yrittää peittää hymyään puristusotteessani. Laitan Timolle kahleet, ohjaan hänet sängylle. Timo huomauttaa ettei ole pukeutunut ollenkaan mutta minä päätin juuri ettei hän nyt tarvitse kumivaatteita. Kiinnitän Timon kahleista paksulla narulla sänkyyn.

Keikuttelen itseäni Timon edessä samalla kun viimeistelen asuani kiilloitussuihkeella. Ylläni on tiukasti vartaloa myötäilevä kumiasu, kiltti tyttö on muuttunut seksipedoksi.

Timon kylpytakki on ollut jo pitkään telttamaisesti kohollaan. Vilkaisen takin helman alle, mikä se siellä pullottaa? Pippeli kasvanut 😉 tiedän sen olevan tästä asustani johtuen turhan herkkä laukeamaan, en aijokkaan koskea siihen. Avaan kylpytakin kokonaan. Istun hellästi Timon vatsan päälle ja silittelen häntä rinnasta, kaulasta, käsistä ja kasvoista kumiin verhotuilla käsilläni. Sitten minun tekee mieli suukotella hieman, siinä samalla siirrän peppuani Timon kalua kohti kunnes tunnen sen. Nautin tilanteesta pitämättä mitään kiirettä yhdynnän suhteen, suukottelumme muuttuu pian kiihkeiksi suudelmiksi. Pimppini on jo aivan märkä, annan Timonkin todeta sen. Nousen ylös ja kyykistyn Timon käden lähelle niin että hän ylettyy kokeilemaan minua, mutta vain nopeasti.

Timo anelee minua istumaan kalunsa päälle mutta totean että minut pitää ensin kostuttaa kunnolla 😉 Kyykistyn Timon kasvojen päälle siten että hän pystyy nuolemaan pimppiäni. Levitän kädellä häpyhuuliani niin että nuoleminen onnistuu oikein kunnolla. Pian saan orgasmin, en tiedä vapisenko ihanasta tunteesta vai vaikeasta asennosta johtuen, ehkä molempien yhteisvaikutuksesta.

Sitten on jo Timonkin vuoro saada haluamaansa, istun niin varovaisesti kuin vain voin kalun päälle. Kivikova kalu menee kuin itsestään sisääni, pelkään sen laukeavan pian. Liikun hyvin rauhallisesti, mutta Timo ei malta, hän aloittaa nopean pamputuksen ja samalla laukeaa sisääni. Suutelemme edelleen puolikova kalu sisälläni, saan maistaa oman pimpin makua.

Aikamme hengähdettyä nousen ylös vapauttamaan Timoa. Sitä ennen kuitenkin kyykistyn Timon kasvojen yläpuolelle, levitän hieman käsillä häpyhuulia ja käsken hänen katsomaan miten hän on sotkenut minut hätäilyllä. Vilkaisen Timon kalua ja huomaan siinä elonmerkkejä, päätän jatkaa elvytystä. Edelleen Timon kasvojen edessä tunnustelen hieman sormin omaa liukasta vakoani, sen jälkeen annan Timon vielä nuuhkaista käsineitäni. Sitten haen kosteuspyyhkeitä ja alan puhdistamaan Timon kalua samalla pyllistäen siten että Timo näkee spermaa valuvan pimppini. Teen tarkkaa työtä, välillä kielellä maistaen onko kalu jo puhdas.

Kun varmistun täydellisestä heräämisestä irrotan Timon kahleet. Timo ottaa tilanteen hallintaansa ja saan toistamiseen kivikovaa kalua välillä tuntien Timon sormet hyväilemässä klitoristani. Huutoa pidätellen nautin käsittelystä. Onnekseni tämä yhdyntä kestää edellistä huomattavasti pitempään.

Kirjoittanut KumiKati

Lähde: http://www.seksimaa.com/tarinat/3440.html#.Ub9IHejyXDc

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin