Palaa kohteeseen Sekalainen seuranhaku

Seuraa!

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 536 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 3 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija
    Nimetön

Moi. Olen 18-vuotias poika Kanta-Hämeestä ja olen alkanut kiinnostua kumin ja pvcn tuomasta nautinnosta. Eniten kiinnostavat: käsineet, saappaat, maskit, "rubber doll", kumi ja pvc yleensäkkin, sitominen, suupallot, alistuminen, kaasunaamarit, ponileikit, kaikenlainen petplay, babyplay, lääkärileikit(myös lääkärinä), kainenlaiset tutkimusleikit, enema, nainen ja strapon, kaikenlaiset anaalijutut, lelut ylipäätään yms. Tässähän eivät vielä olleet kaikki ja noihin asioihin liittyy paljon erilaisia fantasioita. Minulla ei kuitenkaan ole tiloja fantasioideni toteuttamiseen, toivottavasti sinulla on.

Lähtökohtaisesti en rajaa kumpaakaan sukupuolta pois sillä en innostu yhdynnästä kovinkaan paljoa, fantasiat kiinnostavat enemmän. Jos kuitenkin oikeanlainen henkilö sattuu kohdalle, en sulje sitäkään mahdollisuutta pois. Jos kiinnostuit ja asut Uudellamaalla, Kanta- tai Päijät-Hämeessä tai Pirkanmaalla niin laitappa viestiä osoitteeseen [email protected] niin jutellaan lisää 😉

0
Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.