Seppälän mainos

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Shinyboy avatarShinyboy
    Ylläpitäjä

Tästä olikin jo juttua tuolla toisessa keskustelussa, mutta tässä vielä kuva niille jotka ei tuota seppälän mainosta lehdestä ole nähneet:

0

Hesarissa oli taas hyvä mainos. Sama malli, mutta nyt pvc-leggingsit päällä. Ei ole vielä web-sivulla.

0
    Anonyymi avatarAnonyymi
    Ylläpitäjä

"LeatherJ" wrote: Hesarissa oli taas hyvä mainos. Sama malli, mutta nyt pvc-leggingsit päällä. Ei ole vielä web-sivulla.

Laittakaas joku skanneri laulamaan

0

0

Tuosa perjantaina intouduin vallan kaupungille shoppaileen ja täytyy sanoa, että melkeen joka liikkeessä tuli nahkaa vastaan :thumbup: Kyllä sitä nyt on kaupan ! Kiva oli hypistellä ja nuuhkia :mrgreen:

0

Missä liikkeissä kävit ja tuliko hankintoja?

0
    Anonyymi avatarAnonyymi
    Ylläpitäjä

"Obsession" wrote: Tuosa perjantaina intouduin vallan kaupungille shoppaileen ja täytyy sanoa, että melkeen joka liikkeessä tuli nahkaa vastaan :thumbup: Kyllä sitä nyt on kaupan ! Kiva oli hypistellä ja nuuhkia :mrgreen:

Millaisissa muodoissa sitä oli tarjolla? Aitoa vai epäaitoa?

0

Kyllä oli molempia, niin teko nahkaa kuin aitoakin. Oli korsetin tapaista, jakkuja, hameita, leginsejä, takkeja.. ja mitäs kauppoja me kierrettiinkään.. Anttila, Seppälä, Naka Albert, H&M, Halonen, Stockman, Micks, Kappahl, Lindex.. Noin mainitakseni ja tänään kävin Zeppeliinissä suuripiirteen samoissa putiikeissa, mutta erehdyin Dinskon (http://www.dinsko.fi/) kenkä kauppaan ja olin kuolla ja halvaantua yhtäaikaa.. Aivan ihania kenkiä *drool* Ihania saappaita, eikä hintakaan hirveesti päätä huimaa ! ! Sinne seuraavaksi kenkä ostoksille, varsinkin, kun alet alkaa.. Nyt ostin vain mokka nilkkurit ja tavis ulkoilukengät. Vaatekaupoista ei tarttunut nahkaa mukaan, sillä etsin ihan toisenlaisia vaatteita. Ihana niitä silti oli hipistellä 😉

*edit* korjasin tuon linkin suomenkieliselle

0
    jaketheman avatarjaketheman
    Osallistuja

kun katsoo tuota suomen dinskon suosituimmat kengät listaa, niin ei sexyjä siinä pahemmin ole..

0

Valitettavasti tuntuu myös, ettei nahkatrendi näy käytännössä MITENKÄÄN ainakaan pääkaupungin katukuvassa. Onko se sitten lama vai mikä saa naiset olemaan ostamatta ja pitämättä. 😕

0

Kaupassa ainakin oli minun mieleen paljon saappaita, enkä mä tutkaillu mitään best seller listaa 😆 . Tietty jos hakee makuukamarin puolelle saappaita, niin ei sieltä pahemmin Fuck me saappaita ehkä löydy.. Kannattaa myös ehkä muistaa, että noita kenkiä ostavat useimmiten ja eniten tavalliset ihmiset, jotka käyttävät kenkiä päivittäin. Best seller lista olisi varmasti erilainen, jos se ois tehty meidän (vähemmistön) mieltymysten mukaan…. :mrgreen: 😉

(mä voisin surutta nakata tähän tuolta vamasti sen 20 paria mun mielestä seksyjä ja ihania saappaita ja kenkiä)

0
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.