↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Seksiä vai ei?

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Seksiä vai ei?

Tämä aihe sisältää 16 vastaukset, 2,037 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Shinyboy 6 vuotta, 1 kuukausi sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija

inkkari76
    Jäsen

Mietin seksuaalista käyttäytymistä, eli kiinnostaako seksi rakkaan kanssa ilman latexia tai kahleita jne…?
    Haluttaako ja tuntuuko seksi nautinnolliselta mikäli nuo fetissit puuttuvat?

Mika
    Jäsen

Kyllä kiinnostaa ilmankin ja tuntuukin hyvältä. Toisin oli itselläni aikaisemmin ollessani väljähtyneessä suhteessa ilman tunteita. Silloin ei aina auttanut vaikka yllä olisi ollut mitä.
    Itse saan esim. nahkahousuista mukavan kiihottavan tunteen joka johtaa mielenkiintoisiin hetkiin…

Divided
    Osallistuja (Participant)

Tottakai kiinnostaa. Kaikki nahkat, kahleet tai muut vastaavat ovat vain lisämausteita, jotka eivät ole välttämättömiä, mutta tuovat sen "kirsikan kakkuun".

Mutta jos henkinen yhteys vailla tunteita puuttuu, on ihan sama, olipa minkälaiset helyt ja hepeneet päällä tai ei. Silloin ei ole myöskään haluja eikä himoja.

Latex

"inkkari76" wrote: Mietin seksuaalista käyttäytymistä, eli kiinnostaako seksi rakkaan kanssa ilman latexia tai kahleita jne…?
    Haluttaako ja tuntuuko seksi nautinnolliselta mikäli nuo fetissit puuttuvat?

Sanoisin että jonkin verran kiinnostaa mutta olisinhan se TODELLA paljon kiihottavanpaa jos olisi esim latexia yllä…………..
    Eli vastaukseen vastaan sekä että! 😳 🙄

methicalest
    Jäsen

itsellä tuottaa seksi vaikeuksia tyttöystävän kanssa ilman jotain lateksia/kahleita…tai sanoisinko ettei tunnu läheskään yhtä nautinnolliselta. toivoisin että asia olisi toisin, mutta tuskinpa siinä mitään on tehtävissä se joko sytyttää tai ei.

MaskMan

Kyllä sytyttää ilman mitään fetissi-juttujakin, mutta kyllä nautin enemmän ku mukana on näitä ns. lisämausteita. Sen olen huomannut, että nainen joka ei pukeudu esim. nahkaan ei sytytä mua samalla tavalla, vaikka ois kuinka seksikäs muuten mutta jo se että tiedän naisen pukeutuvan esim. nahkaan joskus, tekee naisesta paljon seksikkäämmän. En itse asiassa enää edes usko, että voisin elää ja olla vakavassa suhteessa naisen kans, joka ei tykkäisi tai käyttäisi nahka vaatteita laisinkaan, missään tilanteessa. Niin paljon kuitenkin naisesta tekee mun silmissä NAISEN saappaat, muutkin korkokengät, nahka-, latex-ja PVC-vaatteet… :thumbup:

johnfinnish

Nyt elän sinkkuna joten muistellaan vanhoja 😀

Sytyttää kyllä ilmankin ja arkipäiväinen kanssakäynti suhteessa on sitä ollutkin pitkälti. Kieltämättä useammin kuitenkin olisi menneissä suhteissa pelehtinyt kahleilla tai kumeissa, mutta tarpeiden kompromissien kanssa itse on saanut elää näiden asioiden puitteissa. Kahlejutuille näistä kahdesta esimerkistä on löytynyt ymmärrystä ja enemmän kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa.

Mutta todellakin maistuu ja makeaa mahan täydeltä sitten kun siihen on parempaa aikaa. Itse en arkivaatteiksi itselleni esim. latexia kaipaa kuten varmasti moni muu täällä ja riittää että just spesiaalihetkinä siitä pääsisi nauttimaan.

LtxDevil
    Jäsen

Tottakai rakkaan kanssa seksi on hyvin nautinnollista ilman kumiakin, mutta tässä ilmeisesti viitattiin tilanteeseen, että toisella ei mitään kiinnostusta kumikahle-osastolle ole edes? Tuskin sellaisesta suhteesta mitään tulee, missä molemmilla on täysin eri kiinnostukset. Jos toinen haluaa pelkkää vaniljaa, ja toinen pelkkää kumeilua, niin aika hissua on. Jos taas molemmat haluaa antaa toiselle hyvää, niin luulisi kompromisseja syntyvän. Ei kai se mikään este ole, että fetissit puuttuvat? Silloinhan voi ihan hyvin pistellä kuteita ihan toisen mielihyvän eteen. Ja taas toisella kerralla saa sitten ihan sitä vaniljaseksiä toinen. Ei kai siihen mitään fetissiä tarvita, että pistää muuten vaan kumia päälle? Vai onko ihmiset niin rajottuneita, ettei mitään vaniljasta poikkeavaa mitenkään käytetä, jos ei itseään huvita?

inkkari76
    Jäsen

Halusin nimenomaan tietää, että onko mahdollista, että fetissi-ihminen ei tee mitään rakastamansakaan henkilön kanssa, mikäli sängyssä ei ole aina kumikahle-osastoa?
    Eli pitääkö joka kerta olla fetissit mukana? Ilman niitä ei halua jne…?

Murunda

Eiköhän kyse ole taas yksilöistä ja ei tähän ole yhtä oikeaa vastausta. Joku saattaa tarvita aina kumia ja kahleita mutta eiköhän useimmat pysty nauttimaan seksistä myös ilman fetissin mukana oloa.

ClassicGent

"inkkari76" wrote: Halusin nimenomaan tietää, että onko mahdollista, että fetissi-ihminen ei tee mitään rakastamansakaan henkilön kanssa, mikäli sängyssä ei ole aina kumikahle-osastoa?
    Eli pitääkö joka kerta olla fetissit mukana? Ilman niitä ei halua jne…?

Kyllä se on mahdollista, että se menee aikaa myöten siihenkin (olen itse jo aika lähellä sitä). Vähän niin kai se menee kuin muidenkin asioiden kanssa, että jos ei paremmasta tiedä, niin ei sitä osaa kaivatakaan. Nuorenahan sitä on kuin "Duracell-kani" ja jo eri hiustyyli tai meikki riittää vaihteluksi, heh. Tässä tapauksessa siihen toki varmaan vaikuttaa paljon myös se, kuinka kiinnostunut tai halukas partneri on jakamaan vastapuolen mieltymyksiä (siis, jos ei jotakin tiettyä fetissiä molemmat osapuolet jaa). Eli, kuten edellä on mainittukin, jos molemmat ovat valmiita antamaan sen, mitä toinen kaipaa, niin silloin homma toimii, vaikka vain toisella olisi se fetissikin – näinhän sen pitäisikin olla. Kuitenkin, tämä fetissi-juttu voi kyllä käydä toiselle, "ei-fetisisti"-osapuolelle, liian työlääksi ja silloin sen myös toinen aistii. Silloin homma enää sitten tahdo toimia kumminkaan päin. Kaksi fetisistiä kuuluisi löytää toisensa, sehän olisi se ihannetila, mutta…kuten kontaktipalstaa selatessa helpostikin havaitsee, tämä toteutuu vain aivan äärimmäisen harvoin. Itse en ole koskaan löytänyt sitä ensimmäistäkään. "Vaniljaa" olisi kyllä helppo… Se on vähän niinkuin, että ei enää vähääkään Ladan muovit kiinnosta, kun on Cadillac´in nahkapenkkeihin viehtynyt. ;o)

ClassicGent

Jani
    Jäsen

Itse kykenen kyllä nauttimaan seksistä vaikka ei mitään "mausteita" mukana olisikaan. Toki myönnän että erittäin mukavan piristeen seksiin tuo se, kun kumppanini joskus päättää pukeutua mustiin pitkiin pvc reisisaappaisiin sekä pitkiin pvc käsineisiin 🙂

Sahapukki
    Jäsen

Tokihan ne tuo lisämausteen olettaen, että kumppanikin käyttää niitä vapaaehtoisesti ei pakosta. Pakko ei oikein toimi.
    Voisinpa sanoa, että jos se kumilateksi tai muu sellanen on ainoa joka sa kumppanin kaa kiihotuksen pystyyn on vikaa jo toisaalla suhteessa. Meinaan mauste ei voi olla pääruoka. Raja voi olla kuin viiva vedessä, että kumpi se oikeen haluttaa kumi vai ihminen.
    Toinen joka voi yhtälailla haitata ja jota voi kumilla kompensoida joku on jos joku syystä tai toisesta käyttää lääkettä. Ne voi viedä himot ja kaiken pois kokonaan. Tai sit se voi olla mielessä, mutta kehossa ei koska seksin toiminnot kehossa on hienosyinen järjestelmä johon lääkeaineet voi vaikuttaa rankasti.

Anonymous
    Jäsen

Jos ei omakulta halua käyttää fetissi juttuja vapaaehtoisesti, sitten pitää itse käyttää vilkasta mielikuvitusta simmut kii, tai pahimmillaan vaihtaa kumppania

N-79
    Jäsen

Tottakai seksi kiinnostaa lähestulkoon aina. Ja melkein aina on mukana kumi(a)kin 😀 😀 Mutta asiaan, itse käytän sillointällöin pvc asuja seksin aikana, ja tuohan se tietenkin lisämaustetta menoon 🙂

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 17)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin