↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

Seksiä asuissa

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Seksiä asuissa

Tämä aihe sisältää 6 vastaukset, 1,646 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  latex1 5 vuotta, 11 kuukautta sitten.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija

supakit
    Jäsen

Vaika tässä foorumissa on paljon ihmisiä,joita kiihottaa erilaiset materiaalit / asut,niin harvemmin monikaan on kertonut millaista seksiä asuissa harrastaa.Olisiko mahdollista avata tällainen keskustelu,jossa kertoisimme mitä touhutaan,niin parisuhteesa,tai vaikkapa ihan itsekseen ko.asuissa.
    Meillä vaimon kanssa on nahka ja myös latex hyvin olennaisena mausteena seksissä.
    Vaikkapa shoppailu tai baarireissu,kun molemma ollaan pukeuduttu nahkahousuihin päättyy kotona aina seksiin. Kun esimerkiksi katselee koko kauppakierroksen ajan rouvan ihanan tiukkaa nahkapeppu,niin on aivan pakko "käydä käsiksi" heti tilaisuuden tullen. Meillä ei kiirehditä heti riisumaan,vaan nautitaan toistemme koskettelusta nahkan läpi.
    Myös vaimon tuhma nahkapylly saa joskus piiskaa. Tästä nautimme suunnattomasti molemmat.
    Kirjoitelkaa toisetkin,niin meiltäkin kuuluu lisää…

1 user thanked author for this post.

Jote83
    Jäsen

Kyllähän sitä tulee harrastettua paljonkin.

Itse seurustelen itsäni vanhemman puumanaisen kanssa, ja poikkeuksetta seksileikkimme alkavat aina nahkat päällä, tai pvc:t. Käytämme paljon ns. haaravetskarinahkahousuja jolloin ei tarvitse nahkoja riisua lainkaan ja kivasti natisee koko ajan…. 😉

Me myös tykkäämme liikkua kaupungilla yms. nahkaan pukeutuneina ja kiva sitten aina välillä puristella ladyn nahkabebaa yms… Molemmat tykkäämme myös tanssimisesta ja sekin sujuu kivasti nahka nahkaa vasten..varsinkin hitaat kappaleet… Pakko myöntää että keräämme toisinaan katseita, onhan ikäeromme huomattava, itse olen 28 ja lady on 54….=) Mutta olemme molemmat täysin nahkafettareita ja teemme just niinkun itestä tuntuu kivalta, välittämättä muista =)

jep-jep
    Osallistuja (Participant)

^ Voi helevetti, kyllä on käynyt jätkällä tuuri! 😮 😮

Terveisin samanikäinen jäppinen, aidosti iloisena, ei kateellisena! 😀

Divided

Minulta useat naiset, jotka ovat nähneet minut nahkahousuissa ovat ihmetelleet miksi en käytä niitä ravintolareissuilla. Minun ei tarvitse kovinkaan montaa tanssiaskelta ottaa kun hiki virtaa kuin niagarasta. Eikä ne mielestäni muutenkaan ole sopivalt muissa tanssipaikoissa kun discossa.

Tästä mielipiteestä se alkaa kohta taas yksi myrsky vesilasissa…

Bikerboy
    Jäsen

Kypsät nahkanaiset rules! :clap: Itsellä myös kokemusta jonkun vuoden takaa! 😉

jaketheman

Mielestäni asut päällä on seksi kivemman näköistä 😉

latex1

"Divided" wrote: Minulta useat naiset, jotka ovat nähneet minut nahkahousuissa ovat ihmetelleet miksi en käytä niitä ravintolareissuilla. Minun ei tarvitse kovinkaan montaa tanssiaskelta ottaa kun hiki virtaa kuin niagarasta. Eikä ne mielestäni muutenkaan ole sopivalt muissa tanssipaikoissa kun discossa.

Tästä mielipiteestä se alkaa kohta taas yksi myrsky vesilasissa…

Tuo on ikävää, jos alkaa niagara virtaamaan. Ehkä kannattaisi hommailla sellaiset nahkikset, jotka ei hiosta tai niissä on kangas sisällä imemässä isoimmat roiskeet pois. Itselläni ei kyllä nahkisten kanssa ole koskaan ollut ongelmaa hikoilun kanssa. Pvc ja kumi onkin sitten eri juttu.

Mutta mielestäni nahkikset sopii kyllä ravintolaan kuin ravintolaan. Tosin tyylistä riippuen. Ehkä nahkikset ja vihreä kansitakki ei ole sopiva yhdistelmä.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin