↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

sama sukupuoli nahkavaatteissa

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu sama sukupuoli nahkavaatteissa

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 698 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  latex1 8 vuotta, 8 kuukautta sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

Latex boy
    Osallistuja (Participant)

Foorumin posteja lukiessani on käynyt selväksi, että porukan (myös omasta) mielestä naiset nahkahousuissa ovat aivan älyttömän seksikkäitä. Mitä sen sijaan ajattelette nähdessänne samaa sukupuolta olevan nahka/pvc/latex vaatteissa? Onko asia teille yhdentekevää, vai ajatteletteko, että kas, lienee sama fetissi kuin itsellänikin…?

Itselläni on lähiaikoina tullut kadulla muutamaan kertaan vastaan nahkahousuihin pukeutunut mies. Molemmilla kerroilla jalassa oli tiukat nahkahousut ja hieman omaksikin ihmeeksi olen huomannut kiihottuvani kohtaamastani näystä. 😳 Muuten miehet eivät ole koskaan olleet "juttuni". Miten muilla? Saavatko vain naiset nahka/pvc/latex vaatteissa aikaan kiihottumista vai myös miehet? Tottakai naisetkin saavat vastata!

RedDragon
    Jäsen

Mä voin heittää tähän fetissittömän bi-naisen kannan asiaan.

Kyllä sitä tulee katseltua myös naisten päällä olevia nahka-kumi-pvc-jamitäniitävieläonkaan -vaatteita. Mulla siis ei ole fetissiä, mutta onhan nahka mukavaa päällä, kivan näköistä ja se tuoksuu hyvälle 😉

Jostain syystä naista, joka menee kehumaan täysin vieraan naisen vaatetusta, ei katsota niin pitkään kuin jos kehuja olisi vieras mies TAI jos mies menisi kehumaan toisen miehen vaatteita.

Olipa sekava vastaus.

latex1
    Osallistuja (Participant)

Itse kyllä sytyn niin naisista kuin miehistä jos löytyy hyvää fetissi asua. Tuskin tarvitsee mainita että olen bi mutta mainitaan nyt silti. Tosin naiset on aina sytyttänyt enemmän kuin miehet. Jos näen kadulla nahkaan pukeutuneen miehen niin ensin katson kuinka hän kantaa asuaan. Pelokkaana kulkeva ei niinkään sytytä mutta jos kyseinen mies kulkee normaalisti nahkikset yms. päällään niin varmasti katson peräänkin. Monikin mies on sytyttänyt pienen tai suuremman palon sisälläni kun on kulkenut istuvissa ja näyttävissä asuissa.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin