↑ Palaa kohteeseen Pvc-asut

Sadeasut talvella.

Info Foorumit Fetissit Pvc-asut Sadeasut talvella.

Tämä aihe sisältää 11 vastaukset, 1,034 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  sadeasupoika 7 vuotta, 6 kuukautta sitten.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija

sadeasupoika
    Jäsen

Heitetään tänne kyssäri että miten sadeasu fettarit käytätte asujanne talvella?Itse käytän kotona oloasuna ja mökillä jos olen yksin puun kannossa,veden kannossa ja yms.piha töissä,kahisee kiihottavasti jos ei ole kauhea pakkanen!

Shinyboy
    Jäsen

No sillon tällöin tulee käytettyä sadetakkia pihatöissä -> http://www.kuva.us/images/img0233.jpg

Vielä ei ole löytynyt samanlaisia kiiltäviä mustia sadehousuja, joten olen tyytynyt pelkkään takkiin toistaiseksi.

sadeasupoika
    Jäsen

Vau vitsi mikä kiilto Shinyboy!!!!Miten olet saanut?

Shinyboy
    Jäsen

Mä ostin ton takin Uff:ista Turun myymälästä, hintaa oli 26 euroo muistaakseni, en nyt tiedä oliko hinta kohdallaan kierrätetystä sadetakista mutta oli pakko ostaa ku ei tommosiin ihan jokapaikassa törmää….. eli kannattaa kierrellä Uffeissa ja kirpputoreilla, koska niistä voi löytyä aika helmiä 🙂

Tossa vielä kuva takista takaapäin -> http://www.kuva.us/images/img0234.jpg

sadeasupoika
    Jäsen

Hieno on,täytyy myöntää!!Eli et ole käsitellyt silikonilla tai jollakin muulla?Itse käytin yhteen sadepukuun nestemäistä silikonia mutta sen jälkeen on koko maailma liukas!

Shinyboy
    Jäsen

En ole käsitellyt millään aineilla, eli takissa on valmiiksi tollainen kiiltävä pinta

Obsession
    Jäsen

Näppärnä ihmisenä ostaa kangasta ja ompelee itse sadehousut. Sadehousujen kaava ei nyt maan vaikein varmasti ole Tietty jos ei osaa ommella, niin sitten tilanne toinen. On kyllä kiiltävä toi takkisi 🙂

sadeasupoika
    Jäsen

Jess,mukavaa saada keskustelua tälle osiolle.Miten Obsession käytät itse talvella sadeasuja jos "harrastat"?

Obsession
    Jäsen

En käytä sadeasuja, kunhan nakkasin vain kommentin asiaan 🙂

latex1
    Osallistuja (Participant)

Itse käyttelen pvc-kamojani oloasuina sisällä kun ei tuo pakkanen tee niin hyvää tuolle muoville. Upea takki Shinyboylla. Harvoin löytyy tuollaisia kiiltäviä kun kaikki tuppaa olemaan vaan multivärisiä Rukan takkeja.

sadepoju
    Jäsen

kyllähän noita tullee käytettyä toisinaan

sadeasupoika
    Jäsen

Moi sadepoju,olis mielenkiintoinen tietää että miten käytät?

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin