Saapasfetissistä:

Esillä 6 viestiä, 46 - 51 (kaikkiaan 51)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    Admirer avatarAdmirer
    Osallistuja

"viininpuna77" wrote: Vaimon kanssa ulkoilutamme thigh bootseja säännöllisesti iltahämärissä, huonekalu- ja autokaupoilla, rautatieasemilla, tankatessamme kylmäasemilla, rentouttavat kävelyretket hiljaisissa puistoissa ja levähdysalueilla kuuluvat nostatukseen 😉 Tiukkaa nahkaa muuten vaimolla asuna. Naatimme !

Luulen, että täällä ymmärretään täsmälleen mistä on kysymys. :thumbup:

Jaettu nautinto on tunnetusti moninkertainen nautinto, joten jos vaan kuvia ilkeätte laittaa niin olkaapa hyvät. 😉

0

Nekromanseroin threadin ja ilmoittaudun jonoon 🙂

Minulla on jonkinasteinen fetissi miesten nahkasaappaisiin. Olen siis itse nainen ja pidän itsekin saappaiden käyttämisestä, mutta itse käytän saappaita ainoastaan ulkonäkösyistä. En kiihotu siitä, että käytän itse saappaita. Miesten tietyntyyppiset nahkasaappaat taas ovat eri juttu, ne ovat ehdoton turn on. "Tietyntyyppinen" tarkoittaa tässä kohtaa etupäässä mustia ratsastussaappaiden tyyppisiä nahkasaappaita, mutta muutamia poikkeuksiakin on. Jos saappaissa on nauhoja tai vetoketju niin kiinnostus päättyy, joten tällaisia saappaita näkee varsin vähän. Raudoitetut kiillotetut paraatisaappaat edustavat minulle sellaista ultimatejuttua (katselen paljon marssivideoita). Jo pelkkä ääni häiritsee. Luulin aika kauan että saapaskiinnostus liittyisi univormufetissiin, mutta sitten eräänä päivänä näin kadulla "täydellisesti ei mun tyyppiä"-miehen farkuissa ja huonosti hoidetuissa nahkasaappaissa. Sen jälkeen tajusin, että kyse onkin saappaista eikä univormuista.

0

Pumpelipum kuvaili aika hyvin saapasparin, joka minulla on ollut 80-luvulta asti. Muistaakseni ne myytiin nimellä "upseerisaappaat", ja ne todellakin ovat ohuet, kiiltävät ja melko kapeavartiset, mustat, kotimaiset nahkasaappaat.

Jalkateräni on kasvanut vuosien mittaan leveyttä, joten saappaat ovat tätä nykyä melko ahtaat ja jopa epämukavat. Kun pohjallisen joutuu jättämään pois ja sukan on oltava ohut, ei jalka viihdy saappaassa kovin hyvin. Mutta… jos ja kun syyt saappaiden käyttämiseen liittyvät seksuaaliseen nautintoon, on pikku epämukavuus aivan merkityksetön.

0

Kokonisuus ratkaisee,Lill-Babs oli aikoinaan upea ilmestys lavalla reisisaappaissa ja nahkahousuissa !
    Siitä seurasi Raffaella Carra viininpunaisine saappaineen ja nahkoineen ja siitä se alkoi !
    Vaimolle hommattiin samanlaiset ja niillä liikuttiin kahdenkesken, mitä nyt jotkut mopopojat kylmäasemilla ja yövartijat lossikuskeineen pääsivät nauttimaan ilmestyksestä ! Kivaa oli !
    "Olek sää ton miehen huora?" oli eräskin kommentti, OLEN oli vastaus, siitä seurasi kysymys: Nussiiko se sua? ja vastaus JOO! ja siitä mentiin….. maan !

0

Minulla on ihan puhdas kumisaapasfetissi, ollut jo lapsesta asti. Muistan jo kansakouluajalta kun sain uudet kumisaappaat niin ne ostettiin varmuuden vuoksi vähän isot että on kasvuvaraa. Isot kumisaappaat tuntuivat jalassa jotenkin jänniltä kun ne olivat painavat ja lompsuivat kävellessä, se aiheutti outoa mielihyvää. Vähitellen kumisaappaat alkoivat kiihottaa entistä enemmän, etenkin Kontiot joita oli koulussa melkein kaikilla. Me tuon ajan lapset tottelimme kiltisti kun kotona käskettiin laittaa kouluun kumisaappaat ja sadetakki. Myöhemmin teini-iässä äiti meni ostamaan minulle mustat Hait jotka eivät olleet mielestäni läheskään Kontioiden veroiset. Ei mennyt kauaakaan kun Hait "vahingossa" repeytyivät. Äiti suuttui ja sanoi että saat ostaa omilla kesätyörahoillasi uudet kumisaappaat ja se uusi sadetakkikin josta oli puhetta, senkin saat maksaa itse. Olin onneni kukkuloilla ja ostin uudet reilun kokoiset Kontiot ja keltaisen Rukan sadetakin ja olkainkurahousut. Kotona hieman ihmeteltiin mitä tuon ikäinen poika tekee henkselikurahousuilla mutta selitin että ne kuuluivat takin kanssa yhteen.
    Kohta jo muutinkin omilleni ja sain vapaasti leikkiä Kontioillani ja kuravaatteillani. Pikku hiljaa tuli hankittua lisää kuravaatteita ja mm. sydvesti ja kurarukkaset. Viime aikoina olen kokeillut myös vaippoja kurahousujen alla, ovat kätevät lenkillä ja tuntuvat hyvältä kun kastuvat ja alkavat tuntua painavilta. Tällainen on minun fetissini, päivääkään en vaihtaisi pois. Kontio-kumisaappaat ja kuravaatteet vain ovat niin käsittämättömän kiihottavia!

1+
    jaketheman avatarjaketheman
    Osallistuja

Tälläset saappaat bongasin kauniin neidon päällä

0
Esillä 6 viestiä, 46 - 51 (kaikkiaan 51)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.