Saapasfetissistä:

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 51)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    latex1 avatarlatex1
    Osallistuja

I’m-so-gonna-fuck-you-bootsit 😀

Mutta ihan tajuttoman hyvän näköiset on.. vaikkakin perunalla otettu kuva.
    Lucy on kyllä yksi niitä harvoja naisia, joita maailma kaipaisi miljardin lisää.

0

😆 Kiitti.

Muttaettä perunalla?!! Ei tullut ihan perille asti vitsi. Perunaa en ole aikoihin suostunut käyttämään elintarvikkeena, saati kuvausvälineen. Ja ennenkuin alan kommentoimaan kuvanlaatua sen enempää, muistuttaisin, että minua saa toki lahjoa huippukameralla varustetulla puhelimella/ kunnon järkkärillä, jos kokee, että edes välitän siitä, minkälaatuisia kuvia ilmoille lykkään. 😈

Tollasen nokkelapokkelan siveysvyön avain pitäis lähettää maailmanympärimatkalle! 😛

0
    Admirer avatarAdmirer
    Osallistuja

"gummikumi" wrote: Tällä foorumilla tuntuu olevan tärkeempää se kuvan laatu, kuin itse kuvat. Liekkö muuttumassa kokonaan kamerafoorumiksi

Samaa mieltä vaikka tunnenkin piston sydämessäni.

Minä tosin en ole arvostellut, tai oikeammin pahoitellut, kuin omien kuvieni laatua mutta heti sen tehtyäni huomasin aiheuttavani kommentillani mielipahaa. Arvostellessani omien kuvieni laatua, arvostelen epäsuorasti samalla muidenkin kuvaajien saman laatuisia kuvia. 😳

En me voiteta mitään sillä, että kun joku uskaltautuu ja vaivautuu ottamaan itsestään/kumppanistaan kuvan ja lataa sen tänne kaikkien iloksi, niin me pahoitamme hänen mielensä haukkumalla kuvan teknistä laatua. Siinä lopahtaa äkkiä kuvausinto.

Vai olenko aivan väärässä?

"Lucyous" wrote: mutta kyllä leikkejä on kiva päästä piristämään kunnon I’m-so-gonna-fuck-you- bootseilla.

Juu, panetuskäyrä nousee heti kun tommoset näkee. :thumbup:

0

"Admirer" wrote: [quote="gummikumi"]Tällä foorumilla tuntuu olevan tärkeempää se kuvan laatu, kuin itse kuvat. Liekkö muuttumassa kokonaan kamerafoorumiksi

Samaa mieltä vaikka tunnenkin piston sydämessäni.

Minä tosin en ole arvostellut, tai oikeammin pahoitellut, kuin omien kuvieni laatua mutta heti sen tehtyäni huomasin aiheuttavani kommentillani mielipahaa. Arvostellessani omien kuvieni laatua, arvostelen epäsuorasti samalla muidenkin kuvaajien saman laatuisia kuvia. 😳

En me voiteta mitään sillä, että kun joku uskaltautuu ja vaivautuu ottamaan itsestään/kumppanistaan kuvan ja lataa sen tänne kaikkien iloksi, niin me pahoitamme hänen mielensä haukkumalla kuvan teknistä laatua. Siinä lopahtaa äkkiä kuvausinto.

Vai olenko aivan väärässä?

Muiden puolesta en tietenkään osaa sanoa, mihin kuvausinto kaatuu. Minun itsetuntoani, edes kuvaushimotuksiani eivät laske puskista huutelut. Lähinnä odotan sitä joulupakettia sitten.
    Mulla on sen verran paksu secondskin, ettei tämä tälläiseen pikkuhuomautteluun lopu. 😈
    Joten nou wörries. Jollakin toisella voi tietysti arvostelu tuntua pahemmalta, jos nyt kiinnostaa rändöm perunaläppiin reagoida ylipäänsä.

Latex1:lle nyt vielä selvennökseksi, että en tietenkään tälläisestä herneitä vedä, eikä ollut tarkoituskaan antaa ymmärtää, että sellaisia tässä välissä, näistä jutuista olisin vetässyt. 8)

"Lucyous" wrote: mutta kyllä leikkejä on kiva päästä piristämään kunnon I’m-so-gonna-fuck-you- bootseilla.

"Admirer" wrote: Juu, panetuskäyrä nousee heti kun tommoset näkee. :thumbup:

Khehe!
    Huomasin saman -instant boner-reaktio – mun mustaa kumista ei onneks paljoo tartte hivelöidä, sen saa survottua sisään ihan kuivakseltaankin… 😈

0
    Admirer avatarAdmirer
    Osallistuja

"Lucyous" wrote: Mulla on sen verran paksu secondskin, ettei tämä tälläiseen pikkuhuomautteluun lopu.

No joo. En hetkeäkään epäillytkään että sun pokka ei tämmöstä kestäisi.
    Sen verran monta vuotta olen tätä foorumia seuraillut.

Lähinnä tarkoitin itseni kaltaisia nirppanokkia. 😀

0
    latex1 avatarlatex1
    Osallistuja

"Lucyous" wrote:
    Latex1:lle nyt vielä selvennökseksi, että en tietenkään tälläisestä herneitä vedä, eikä ollut tarkoituskaan antaa ymmärtää, että sellaisia tässä välissä, näistä jutuista olisin vetässyt. 8)

Arvelinkin ettet "perunakommentista" vetänyt pakasteallasta sievään nenuusi.. ja huumorillahan se oli heitetty. Koska aiemmat kuvat sinulla on olleet tosiaan pixelitäytteisiä.
    Ja sinulla on kyllä ainakin kuvien perusteella aina ollut helkatin upea second skin 😉

0

Ihana kuva Lucy! :clap:

Oma fetismini heräsi jo lapsena. Äidin ja systerin korkkarit kiinnosti jo kuulemma vauvasta asti. Nykyään on sitten satojen parien kokoelma designer korkkareita ja saappaita ympäri maailmaa kerättynä, että hanskastahan se taas lähti tämäkin laji 😉 Ihanat naiset, laadukkaat ja tyylikkäät saappaat, kermavaahdolla, mansikoilla ja shamppanjalla: ahh!

Intohimot kehittyy, nälkä kasvaa ja meno vaan paranee 8)

0
    pumppi avatarpumppi
    Osallistuja

Kiitokset upeasta foorumista näin alkuun

Sama kun SamtheMan: illä , korkkarit on kiinnostanut jo pienestä pitäen.. Äitini punaiset nahkakorot muistan edelleen..sijaispettajan saappaat . . . naapurin rouvan nahkahousut teinivuosilta, pantterikuosisella paidalla lisättynä.. uuh

Tykkään katsella ihania naisia koroissaan ja erityisesti saappaissaan.
    Joskus on tullut myös itsekin työttöiltyä oikein kunnolla, varsinkin opiskeluvuosina. Nyt kolmekymppisenä vähemmän, mutta on minulla edelleen reisisaappaat omaankin käyttöön. Vaimoni on myös kenkien ystävä ja takavuosina hän löysi kahdet korkkarini kylpyammeentakaa.. kerroin totuuden ja sen jälkeen onkin ollut helppo hengittää.

0

"pumppi" wrote: Einillä upeet saappaat… https://www.youtube.com/watch?v=n1bkHs6DfdA

:thumbup: :thumbup: kylläpä alkoi panettaa

0

https://www.zalando.fi/anna-field-saapp … 3-q11.html
    tämmöset tuli tilattua .ale myynnistä koko 42 vaikuttaa vallan hyvälle.varsi ylettäää reilusti yli polven hieman tiukahko,mutta stay upit kun laittaa menee varmaan hyvästi :thumbup:

0
    pumppi avatarpumppi
    Osallistuja

Tyylikkäät ja naiselliset! tykkään… 🙂

0

Hei! Minulla on fetissinä ollut jo vuosikaudet isot ja kiiltävät pari numeroa liian isot Kontio-kumisaappaaat. Käytän niitä varsinkin lenkkeillessäni. Paras ulkoiluilma on kunnon vesisade jolloin voi pukea täydellisen sadeasun ja jalkaan Kontiot! Lenkin jälkeen Kontiot luonnollisesti pestään ja kuivataan huolellisesti.

0
    Muul1 avatarMuul1
    Osallistuja

"KontioPekka" wrote: Hei! Minulla on fetissinä ollut jo vuosikaudet isot ja kiiltävät pari numeroa liian isot Kontio-kumisaappaaat. Käytän niitä varsinkin lenkkeillessäni. Paras ulkoiluilma on kunnon vesisade jolloin voi pukea täydellisen sadeasun ja jalkaan Kontiot! Lenkin jälkeen Kontiot luonnollisesti pestään ja kuivataan huolellisesti.

Anteeksi jo etukäteen tyhmä kysymys, mutta miksi ne Kontiot täytyy olla pari numeroa liian isot 🙄
    Saako siitä jotain lisä kiksejä vai mikä juttu siihen liittyy…kiinnostaa 😀

0

Vaimon kanssa ulkoilutamme thigh bootseja säännöllisesti iltahämärissä, huonekalu- ja autokaupoilla, rautatieasemilla, tankatessamme kylmäasemilla, rentouttavat kävelyretket hiljaisissa puistoissa ja levähdysalueilla kuuluvat nostatukseen 😉 Tiukkaa nahkaa muuten vaimolla asuna. Naatimme !

0
Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 51)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.