Saapasfetissistä:

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 51)
  • Julkaisija

Tämän keskusteluketjun olisi tarkoitus koota saapasfettareita yhteen keskustelemaan tästä yhdistävästä fetissistä. Kertokaa ihmiset omasta fetissistänne; millaiset saappaat saavat sukat pyörimään? Miten toteutatte fetissiänne? Tai millaisia fantasioita teillä on saappaisiin liittyen? Kertokaa myös millaisia saappaita omistatte ja mistä olette niitä ostaneet.
    Pettymyksekseni olen tätä foorumia lukiessani joutunut toteamaan että suurin osa viestiketjuista on lähinnä himokkaiden ukkojen runkkauskuvalinkkien vaihtelua ja kuolaamista naisten perään, usein hyvin halventavallakin tavalla. Ei ihme että naispuoliset käyttäjät tuntuvat olevan harvassa täällä. Kahta tai kolmea lausetta pitempiä viestejä ei paljoa näe.
    Siis pyydän: avatkaamme sanaiset arkkumme ja keskustelkaamme, sillä ymmärryksen myötä sitä yhteenkuuluvuutta voi oikeasti tuntea ja kohtalotovereitahan me kaikki täällä olemme. Toki niitä kuvalinkkejä ja miksei videoitakin saa laittaa minun puolestani, mutta ei unohdeta, että keskustelufoorumi on keskustelua varten.

Oma kokemukseni rohkaisevana esimerkkinä kaikille tässä (:

Fetissini on pääasiassa polven alle ja sitä ylemmäs ulottuvat korolliset saappaat. Materiaaleista nahka on kiihottavin, mutta myös keinonahka ja kiiltävät materiaalit toimivat todella hyvin. Kuten varmaan suurinosa teistä ajatteleekin, minusta moiset saappaat kauniin naisen jaloissa ovat aivan upea ilmestys. Pystyn nauttimaan fetissistäni todellakin kaikilla aisteilla, erityisesti kuitenkin tuoksu, maku ja tuntu ovat lähellä sydäntäni. Haluni nuolla ja nuuhkia saappaita naisen jaloissa tietenkin tekevät suurimpaan osaan fantasioistani valta-asettelun jossa olen naisen jalkojen juuressa, mutta nautin suuresti myös tavallisesta seksistä saapasjalkaisen naisen kanssa. Yleensä jonkinlainen roolileikki, jossa naisen rooliasuun saappaat kuuluvat on eniten minun makuuni.
    Tyttöystävälläni on useat parit saappaita joista itse olen ostanut hänelle neljät, joista kahdet ovat todellisia katseenkerääjiä korkeilla koroilla ja näyttävillä väreillä ja koristeluilla. Haluaisin ostaa hänelle vielä reisipituisia saappaita joita ei kodin ulkopuolella käytettäisikään. Opiskelijan budjetti on kuitenkin rajallinen 😀 eikä niitä tuhlaamalla kuitenkana viitsi ostaa.

Minusta tuntuu, että saapasfetissini todella rikastaa elämääni ja kokemuksiani. Siitä on syytä olla onnellinen, jopa ylpeä. Se on jopa antanut uusia näkökulmia ja innostusta tyttöystävälleni. Ja vaikka välillä hänen on ollut vaikea ymmärtää sitä puolta minussa, uskon että se toimii parisuhteemme lujittajana, sillä siitä puhuminen vaatii luottamusta ja ymmärrystä molemmilta. Kun siitä voi nauttia yhdessä on nautinto moninkertainen. Fetissini on myös tehnyt minusta avoimemman, suvaitsevaisemman ja persoonallisemman. Älkää kukaan hävetkö fetissejänne! 🙂

0
    NahkaSeba avatarNahkaSeba
    Osallistuja

"Droid" wrote: Tämän keskusteluketjun olisi tarkoitus koota saapasfettareita yhteen keskustelemaan tästä yhdistävästä fetissistä. Kertokaa ihmiset omasta fetissistänne; millaiset saappaat saavat sukat pyörimään? Miten toteutatte fetissiänne? Tai millaisia fantasioita teillä on saappaisiin liittyen? Kertokaa myös millaisia saappaita omistatte ja mistä olette niitä ostaneet.

Itse en varsinaisesti ole kaikkein eniten kiinnostunut saappaista, Nahkahousut ovat minulle aina numero ykköset mutta kyllä senverran ne säväyttävät että voin jotain tähän vastaukseksi kirjoittaa. Minä tykkään kaikkein eniten Nahkabootseista, etenkin juuri naisten jaloissa. Niitä tosin heillä harvemmin näkee mutta sitten kun näkee niin niitä pitääkin sitten vilkuilla oikein ahkerasti niinpaljon kuin vain voi, heh. 😀 Sitten tietysti myös sellaiset perusmalliset hieman polven alapuolelle ulottuvat Nahkasaappaat joissa menee vetoketju sivulla. Ne ovat onneksi aina näin syksyn tullen katukuvassa näkyvissä niin on edes jotain ihanaa katseltavaa kun ei Nahkahousuja pääse näkemään. Musta on se kaikkein parhain väri mikä saappaissa on, mutta täytyy kyllä myöntää että myös punaista Nahkaa olevat saappaat ovat todella "rivot" ja kiimaisen näköiset. Niitä tosin olen hyvin harvoin nähnyt, mutta ne kyllä saavat minun pääni aika pyörälle. Kolmas väri josta pidän on ruskea. Juuri selailin pari päivää sitten jotain mainoskuvastoa (olikohan Anttilan tai jonkun..) missä oli taas myynnissä upeita ruskeita Nahkasaappaita. Niitä on ollut ihan kiitettävästä tässä menneinä vuosina näkyvissä ja ovat kyllä erittäin seksikkäät väriltään.

Itse olen muutamaan otteeseen päässyt Dominan luona nuolemaan ihanien Nahkahousujen lomassa myös upeita saappaita ja täytyy myönrtä että niissä on kyllä mukavan pehmeä ja sileä se Nahka. Paljon sileämpää kuin housuissa joten niiden huolellinen nuoleminen on kyllä eräänlainen piste i:n päälle aina kun Dominan luona olen päässyt käymään. 🙂

Mitä sitten tulee muihin materiaaleihin, niin on jotkut kiiltävämmät saapaat ihan hyvännäköisiä mutta vähiten tykkään sellaisista saappaista joissa korko on tosi ohut piikkimallinen ja se on erivärinen kuin saappaan varsiosa, esim. metallinvärinen korko ja muuten musta varsi jne. En tiedä mistä se johtuu, mutta itse tykkään siitä että saapas on kauttaaltaan samanvärinen eikä mikään "kirjava". Sama juttu kaikkien nauhojen ja nyörien kanssa. Ne ei oikein niin säväytä, muttei nyt inhotakaan. Jotkut soljet on ihan ok, mutten ole sellaisiin niin törmännytkään.

Itselläni saappaat rajoittuvat lähinnä maihareihin joita en itse pidä niin seksikkäinä mutta Nahkahousujen kanssa ne ovat erittäin hyvännäköiset, varsinkin jos varren pituutta on ihan polveen asti ja ne ovat Nahkahousujen lahkeiden päällä. Lyhyempivartiset sitten taas "piilossa" Nahkahousujen lahkeiden alla.

"Droid" wrote: Pettymyksekseni olen tätä foorumia lukiessani joutunut toteamaan että suurin osa viestiketjuista on lähinnä himokkaiden ukkojen runkkauskuvalinkkien vaihtelua ja kuolaamista naisten perään, usein hyvin halventavallakin tavalla. Ei ihme että naispuoliset käyttäjät tuntuvat olevan harvassa täällä. Kahta tai kolmea lausetta pitempiä viestejä ei paljoa näe.
    Siis pyydän: avatkaamme sanaiset arkkumme ja keskustelkaamme, sillä ymmärryksen myötä sitä yhteenkuuluvuutta voi oikeasti tuntea ja kohtalotovereitahan me kaikki täällä olemme. Toki niitä kuvalinkkejä ja miksei videoitakin saa laittaa minun puolestani, mutta ei unohdeta, että keskustelufoorumi on keskustelua varten.

Minäkin olen aika samoilla linjoilla tässä asiassa, mutta tietysti jos monet ovat sellaisia etteivät he ole niin hyviä kirjoittamaan taikka että kaikki sanottava on jo ikäänkuin sanottu näistä aiheista, niin eihän sitä voi oikein väkiselläkään alkaa keskustelua vaatimaan. Olen itse kirjoitellut vähän pitempiä vastauksia eri aiheisiin muttei niihin ole sen kummempia kommentteja tullut ja se on ihan ok. Kirjoitellaan me jotka tykätään kirjoittaa pitempiä tekstejä ja katselkoot muut sitten niitä kuvalinkkejä kaikessa rauhassa. 8)

-NahkaSeba

0

Mielestäni kuva kertoo, mistä pidän!
    Tuonne kuviin/nettilöytöjä, sivu 14, laitoin päivällä ottamani ja nettiin laittamani 4 kuvaa vaimon kengistä. Mutta tännehän ainakin yksi kuva kuuluu!

Aika pitkälti samoilla linjoilla saapasfetissini on. Dominamainen nainen on vaan niin sexy saappaissa ja pitkissä hansikkaissa yms asuissa. En sinällään kaipaa kipua tai häpeää pienimuotoisissa Domina- ja roolileikeissä, toki hieman sellaista palvomista asiaan kuuluu. :thumbup:

0

Terve vaan kaikki "saapastelijat"!Jotkut menee sekaisin alkoholista,minä kiiltävistä saappaista naisten jaloissa.ERITYISET KICSIT SAAN NÄHDESSÄNI PITKÄVARTISIIN,KIILTÄVIIN KUMISAAPPAISIIN SONNUSTAUTUNEEN NAISEN LIIKENTEESSÄ.TÄTÄ ON SUORASTAAN PAKKO SEURATA PUNTTI KOVANA..NÄITÄ VAAN NYKYÄÄN HARVOIN NÄKEE,KOSKA TÄLLÄISIÄ KORKOKUMPPAREITA EI SUOMESSA TAIDA OLLA MYYNNISSÄ?MINULLA ON KOKEMUKSIA SAAPASSEKSISTÄ ERI NAISTEN KANSSA JA VOISIN KERTOILLA NIISTÄ.MIKÄLI KETÄ KIINNOSTAA..TÄMÄHÄN TUNTUU OLEVAN ENEMPI NAHKAFOORUMI,MUTTA .EIKÖS "PULMA" OLE SAMA!KUPPARIEN JA MUIDENKIN SAAPPAIDEN YSTÄVÄT ILMOITTAUTUKAA.AURINKOISTA KEVÄTTÄ KAIKILLE SAAPASTELIJOILLE. :thumbup:

0

"nokia city" wrote: Terve vaan kaikki "saapastelijat"!Jotkut menee sekaisin alkoholista,minä kiiltävistä saappaista naisten jaloissa.ERITYISET KICSIT SAAN NÄHDESSÄNI PITKÄVARTISIIN,KIILTÄVIIN KUMISAAPPAISIIN SONNUSTAUTUNEEN NAISEN LIIKENTEESSÄ.TÄTÄ ON SUORASTAAN PAKKO SEURATA PUNTTI KOVANA..NÄITÄ VAAN NYKYÄÄN HARVOIN NÄKEE,KOSKA TÄLLÄISIÄ KORKOKUMPPAREITA EI SUOMESSA TAIDA OLLA MYYNNISSÄ?MINULLA ON KOKEMUKSIA SAAPASSEKSISTÄ ERI NAISTEN KANSSA JA VOISIN KERTOILLA NIISTÄ.MIKÄLI KETÄ KIINNOSTAA..TÄMÄHÄN TUNTUU OLEVAN ENEMPI NAHKAFOORUMI,MUTTA .EIKÖS "PULMA" OLE SAMA!KUPPARIEN JA MUIDENKIN SAAPPAIDEN YSTÄVÄT ILMOITTAUTUKAA.AURINKOISTA KEVÄTTÄ KAIKILLE SAAPASTELIJOILLE. :thumbup:

Kerro vaan, kyllä tarinat minua ainakin kiehtovat 🙂 :thumbup:

0
    Murunda avatarMurunda
    Osallistuja

Kaikki tarinat on tervetulleita :mrgreen: pistä vaan tarinaa :thumbup:

0

Minun pitikin vastata tähän jo aikasemmin mutta unohdin 😕 No joku onneksi kaiveli tämänklin ketjun esiin jostain…

Omaan saapasfetissiin kuuluvat oikeastaan kaikki korkeakorkoiset saappaat. Materiaaleista tietysti kumi miellyttää eniten, mutta myös nahka- ja pvcpinnoitettu saapas käy. Väreistä jos puhutaan, niin tietysti perinteiset musta ja punainen kiihottavat erityisesti, ruskeasta väristä en pidä. Mitä korkeampi korko ja mitä hankalmapi saappailla on kävellä, niin sen parempi 😈 Tykkään myös kaikista solkikoristeista ja nyörityksistä, erityisesti jos löytyy vielä metallinen pohja ja korko niin :P:P:P Saappaita on mukava ihastella omassa jalassa, mutta myös omalla rakkaallani on muutamat naisten saappaat <3 Miesten kengistä sen verran, että perinteiset maiharit toimivat myös hyvin ja muutkin erikoisemmat saappaat, perinteiset kumisaappaat eivät oikein kiinnosta. Liian arkiset tai tylsät saappaat eivät yleensä aiheuta mitään pään kääntymistä, vaikka aika paljon tuleekin tarkkailtua muiden jalkoja. Kenkäkaupoissa törmää välillä mielenkiintoisiin saapaspareihin, mutta aika maltillisella linjalla, itse en voisi kuvitellakaan, että Anttilan mainoksesta löytyisi jotain kuolaamisen arvoista. Tämä varmaan johtuu siitä, että on itse tottunut pitämään kaikenlaisia saappaita arkikäytössä, ne eivät sitten erityisesti säväytä enää mussa tilanteessa.

0

Niin… ihan ensinnäkin tuosta keskustelusta tai sen puutteesta täällä… jokainen hakee täältä varmaan omia juttujaan ja huomaan itsekin että aktiivisuus vaihtelee omaltakin kohdalta. Eli joskus voi mennä kuukausi ettei tällä sivustolla tule edes käytyä, joskus sitä vaan katselee kuvia ja linkkejä… mutta on kyllä mielenkiintoista lukea muidenkin "vinksahtaneiden" 😆 tarinoita ja joskus itsekin osallistua keskusteluun – kun on aikaa ja siltä tuntuu! Välillä kaipaakin ajatustenvaihtoa näistä asioista.

Olen itse enemmän nahkavaate- kuin saapasfettari, mutta itse asiassa tarina taisi alkaa nahkasaappaista joskus pikkupoikana… Satuin eräänä kesäisenä päivänä löytämään varastosta äitini vanhat nahkasaappaat, sellaiset 70-luvun alun, paksuhko korko ja iso rautavetoketju sivulla… totta kai niillä (poika)lapsi(kin) koetti kävellä mutta sain niistä kyllä muitakin kiksejä jo silloin! Ei silloin jotain 4-5 -vuotiaana voinut tietenkään tajuta mistä oli kyse mutta niiden katselu ja hyväily (vähän joka puolelle) tuntui NIIN hyvältä… 😳

Sitten sen jotenkin alkoi tiedostaa että nahassa on muutenkin jotain erityistä. Ei siihen aikaan nahkaa juuri näkynyt naisten vaatetuksessa katukuvassa, ainakaan niin pienellä paikkakunnalla. Mutta tv:stä näin eka kertoja naisen nahkahousut jalassa ja se sai aivan sekaisin! Ja sitten 80-90 -lukujen taitteessa alkoi todellinen nahkavaatteiden ilotulitus katukuvassa ja viimeistään silloin murkkuikäisenä tajusin että nahka on minun juttuni… Jos vähän oikaistaan nykypäivään niin kaikki naisten nahkavaatteet saavat aikaan värinöitä; ennen kaikkea nahkahousut ja -hameet (tai mekot), mutta osittain myös ihan nahkatakit, kookkaat näyttävät nahkavyöt jne. Ja kyllä, myös saapppat! Silmä on kehittynyt niin että katukuvasta bongaa kaiken kiiltävän, ja muotihan on suosinut saappaita jo hyvän aikaa…

Saappaista minua kiihottavat ennen kaikkea nahkasaappaat, sellaiset joissa on reilusti korkoa ja olen ihan hulluna pikku yksityiskohtiin! Eli vetoketjut, soljet, nyörit, metallinen korko tms… Saappaassa saa olla vartta reilusti, mutta pidän myös nilkkureista. Etenkin, kun niissä on terävä, "rohkea", näyttävä korko ja kivoja yksityiskohtia. Kärki voi olla terävä tai katkaistukin, mutta ei pyöreä. Kengän pitää olla seksikäs ja huomiota herättävä! Pidän nimenomaan "naisellisista" saappaista. Bootsit tai nilkkabootsitkin voivat olla sopivan naisen yllä sexyt nahkahousujen tai farkkujen kanssa, mutta ei itsessään. Musta on suosikkivärini, ruskea voi olla ihan kiva, mutta valkoinen on myös aika säväyttävä, riippuen tietysti muustakin pukeutumisesta. Punainen tai sininen ovat tietysti luku sinänsä… Olen vuosien varrella ostanut muutamat saappaat tai nilkkurit kirpputoreilta, nahkavaatteita sitäkin enemmän.

Saappaat korostavat upeasti naisen seksikkyyttä ja esimerkiksi yhdistettynä tyylikkääseen nahkajakkuun voi kokonaisuus olla jopa minunkin mielestäni vähintään yhtä sexy kuin nainen nahkahousuissa. Nilkkurit sopivat tietysti nahkahousujen kanssa mutta polveen ulottuvat saappaat ja nahkainen minihame on ehkä hulluin yhdistelmä mitä voin kuvitella… no ei ehkä ihan arkiseen katukuvaan… 😯

Vaimoni kanssa nahka kuuluu meillä parisuhteeseen, mutta kengät oikeastaan eivät… Kun jossain kohtaa avauduin mieltymyksestäni nahkaan, hän ilmoitti aika pian ettei suostu sitten pitämään mitään saappaita sängyssä! 😕 Mutta toisaalta, nahkavaatteiden kanssa meillä silloin tällöin herkutellaan… 8) Kyllä kai se seksi saappaat jalassa jonkinlainen fantasia on, mutta toisaalta olen enemmän kuin onnellinen siitä, että vaimoni jollain lailla ymmärtää ja hyväksyy muun nahkafetissini ja on siinä myös osaltaan mukana. Vaati aikanaan rohkeutta puhua mieltymyksestään nahkaan, mutta kyllä se kannatti. Se on suuresti vahvistanut parisuhdettamme, hän arvosti rohkeuttani tuoda asia esille ja minuun teki vaikutuksen että hän halusi lähteä edes varovaisesti kokeillen mukaan. Eikä tuollaisen asian pitäminen kokonaan sisällä ei vain voi toimia parisuhteessa. Toki kertominen kannattaa ehkä aloittaa hiukan varovaisesti ja hienovaraisesti ellei ole varma siitä että toisellakin voi olla samankaltaisia mieltymyksiä…

Saappaiden suhteen toteutan mieltymystäni lähinnä katselemalla niitä hymyssä suin katukuvassa ja internetin ihmeellisessä maailmassa… Ja silloin tällöin niitä pitää tietysti päästä hypistelemään, hyväilemään, nuuhkaisemaan ja nuolaisemaankin! 😀

0

Mulla tuo saapas fetissi syntyi jo aika nuorena, vaikka en vielä silloin ymmärtänyt itse sitä. Mua kiinnosti naapurin tytön siniset hai vega kumisaappaat. niitä oli molemilla (silloin niitä oli kaikilla tytöillä) naapurin tytöillä. mutta kävin niiltä aina lainaamassa saappaita ja kuljeskelin niillä pihalla, siis jo ennen kouluikää.
    Sitten kun alkoi toi omaan vehkeeseen tutustuminen niin jotenkin vain huomasin että kun mulla on ne tyttöjen saappaat jalassa niin alkoi värkki kovettua. Sain ehkä elämäni ensimmäisen orkun itse toimitettuna siniset kumpparit jalassa. No siitä sitten alkoi se kumppareilla touhuilu ja sitä on jatkunut ihaan näihin päiviin asti. nyt on yhdet alkuperäiset siniset saappaat jotka sai fetissin alkuun , ja ikää kin on kohta 40v. sitten kouluaikana huomasin että kiihotuin myös tyttöjen nahkasaappaista, niitä kävin välillä klun käytävällä sovittelemassa ja koskettelemassa(kun muut oli tunnilla)

Ensin mua kiihotti kovasti matlakantaiset ylipolven saappat mokkaiset ja nahkaiset joita tytöillä tossa 90 luvulla( onnekis ovat taas muodissa) sitten alkoi kiihotta kapeakorkoiset ja teräväkärkiset reisi- ja polvi pituiset saappaat. Ja saappaiden osalta ollaan siinä vieläkin.

Sitten tuli kuvaan nahkahousut ei suinkaan omassa jalassa vaan naisen jalassa kiiltävät pvc housut ja nykyään noi kiiltävät leggarit on tosi kiihottavat. Nahkassa on kuitenkin se jokin ja se on tuoksu… oikean nahkan tuoksu on huumava, myös sellainen uuden kumin tuoku saappaissa/keinonahan tuoksu saa mut ihan sekaisin…

Muutenkin mua kiihottaa kovasti naisen takapuoli jossa on oikein tiukat kiiltävät/ nahkaiset housut..

Nyt meillä on kotona 5 paria näitä uusia hai saappaita nekin on niin hiton kiihottavia. värit on punaiset, keltaiset,taivaan siniset, tumman siniset ja uusimpanan osti lilat. kaikkia olen käyttänyt itsekkin paitsi keltaisia siis julkisella paikalla. meillä on vaimon kanssa lähes sama kengän numero mulla 41 ja vaimolla 40 niin on aika helppoa :thumbup:

Näiden kanssa sitä on yritettävä elää mutta onneksi on nykyään tälläisiä fooumeja jossa näitä asioitaan voi hoitaa :clap:
    Tässä pari vanhaa kuvaa eli nahkassaapaita on ainakin jo viidet lisää ja kumppareita siis ne lilat

Free Image Hosting by ImageBam.com

0

Viimmeinen toive: Kuolla saappaat jalassa.

0

Kyllä noi kiiltävät wetlook-legginsit yhdessä korkosaappainen kanssa saa sydämen sykkimään ja kuolan valumaan. On upeaa istua kaupungilla ja katsella kun niin monella naisella on todella upeita saappaita. Ne aiheuttavat kyllä jäykistymistä… 🙂

0
    TiinaNa avatarTiinaNa
    Osallistuja

Hei saapasfetissi olen minäkin. MIkä on sen ihanampaa kuin korkeat korot ja kiiltävät polvipituiset saappaat! NAM, ne tuhntuvat ihanalta jalassa ja korkiella koroilla kävely on vaan niin ihanaa! 😳

0

Saapasfetissi on mullakin ollut pienestä pitäen, Kaikista paras mitä voi nähdä on pitkäsäärinen nainen tiukoissa nahkahousuissa tai farkuissa ja korkeakorkoiset saappaat jalassa.wooo, ylipolven saappaat , platformit vielä kiihottavammat. Olin hollannissa ja se oli paratiisi saapasfanille , pitkiä naisia tiukoissa housuissa ja saappaat jalassa….vahinko että nykyinen vaimo ei ole kiinnostunut saappaista, sentään edellinen oli ja tais ne kaikki lapset pantu alkuun emännän pukeutuessa nahakaasuun ja yli polven platform saappaisiin.Lisää saappaita naisille vaan jalkaan, onneksi niitä näkyy jo katkuvassakin suomessa kohtuullisesti

0

Olen lähinnä kumisaapasfetisti. Hai-ja Kontiosaappaat saavat sydämeni läpättämään. Erityisesti pidän värikkäistä Hai-saappaista. Myös vanhemmat kumisaapasmallit, kuten Lunar, Jolle, Jakke ja Admiral kinnostavat ja kiihottavat. Jos joku tietää em. saappaita jossakin olevan, haluaisin tietää ja ostaa. Fetissini syntyi jo varsin nuorena ja Hai-saappaiden myötä meinasi karata mopo käsistä. Aina oli hiplattava ja lainattava jonkun tytön saappaita, joiden kosketus sitten sai aikaan vaikka mitä. Vielä tänäänkin harrastan saappaita, nytkin on jalassa punaiset Hait. Kumiasuja käytän myös ahkerasti ja niitä on paljon. Siitä lisää toisen kerran???

0

Oma saapashistoriani alkoi jo ala- asteikäisenä. Jostakin kumman syystä housuissa alkoi kihelmöimään ekaluokkalaisena, kun pääsi tarkastelemaan lähemmin ja kokeilemaan naapurin pojan kääntövarsikontioita. Itsellä oli vielä tuolloin lasten saappaat. Kun sitten sain omat kontioni, eivät ne uutena iskeneet ensinkään. Pitkän aikaa kontiot eivät aiheuttaneet minkäänlaisia positiivisia reaktioita, kuin ainostaan varret käännettyinä. Vasta aikuisena aloin huomaamaan kontioiden ja muidenkin kumisaappaiden seksikkyyden myös varret suorina, mutta yhä edelleenkin se kääntövartisuus vain iskee kympillä.
    Ehkä yläasteella aloin huomata myös muita seksikkäitä jalkineita tytöillä. Tuohon aikaan 80- luvun lopulla oli myös pillifarkkumuoti. Huomasin, että tavalliset lenkkaritkin näyttivät älyttömän hyviltä tiukkojen pillifarkkujen kanssa. Saati sitten varsilenkkarit. Usein tuli haaveiltua, että pääsisin haistelemaan ja tarkastelemaan lähemmin koulun kauneimpia pillifarkku- lenkkariyhdistelmiä. No, rohkeus ei tietenkään riittänyt ehdotella mitään lähempää tuttavuutta tuolloin.
    Hieman myöhemmin huomasin tietyn tyyppisten kenkien ja saappaiden kiinnittävän aina huomioni. Yhteinen tekijä oli, että kengissä piti yleensä olla aina edes hieman vartta. Täysin varrettomat kengät olivat täysin yhdentekeviä, jopa vastenmielisiä.
    90- luvulla tuli sitten maiharit muotiin naisilla. Näky iski heti täysillä. Mikä yhdistelmä: Kaunis, hempeä nainen ja jaloissa uhkaavat maskuliiniset maiharit. Tällöin huomasin, että lähes kaikenlaiset saappaat naisten jaloissa kiinnostivat ja monesti myös kiihottivat. En pysty sanomaan tarkkaan, millaiset saappaat saavat sukkani pyörimään. Kokonaisuus ratkaisee. Joskus matalakantaiset, likaiset ja hieman rähjäisetkin saappaat näyttävät mielettömän seksikkäiltä. Toisinaan taasen korkeakorkoiset ja kiiltävät. Riippuu tilanteesta ja fiiliksestä. Tänään esimerkiksi näin nuorella naisella tiukkojen trikoiden kanssa karvareunuksiset, mustat, matalakantaiset mokkanahkasaappaat ja sanoisin, että oli kertakaikkisen kaunis näky. Ei aina tarvitse olla korkeaa korkoa seksikkyyteen.
    Eli saapasfetissini suhteen olen lähes kaikkiruokainen.
    Olen siinä mielessä huono saapasfetisisti, että itse en omista juuri lainkaan saappaita, tavallisia kontioita lukuunottamatta. Pidän kyllä saappaiden katselusta ja kaupunkireissut menevätkin kauniita kokonaisuuksia ihaillessa. Samoin netissä parhaimmat kokonaisuudet on mielestäni kaupungilla sattumalta kuvattuja.

0
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 51)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.