↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Ruvetahan alkamahan…

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Ruvetahan alkamahan…

Tämä aihe sisältää 8 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  kati41jari47 1 vuosi sitten.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija

Kumikarhu
    Osallistuja (Participant)

Simon O:n toimitusajat järkyttäviä. "Express valmistus" seitsemän viikkoa, tilaustyö yhdeksän viikkoa.

Niin, ja piti vielä lisätä, että rahat viedään heti kun teet tilauksen.

missmary
    Jäsen

Toi 7-9 viikkoa on viel aika normaali toimitusaika kumeille 🙂 Mitähän mä ootin Fantastic Rubberilta pakettia, 7-8kk. Ja Gumiquen huppuakin 4kk.
    Simon O:sta sen verran ,että itte tilasin niiden alesta mekon, ja seuraavana päivänä se oli jo postitettu. Ripeää toimintaa. Toki tuote oli valmiina niillä varastossa.

Kumikarhu

Viime keskiviikkona tuli sähköpostiin ilmoitus, että "tilaus on lähetystä vaille valmis". Lupasivat vielä toimittaa postin seurantakoodin, mutta mitään ei ole kuulunut. Saas nähdä koska tulee…

EDIT klo 18:30: seurantakoodi tuli tänään maanantaina, kun varta vasten pyysin sitä sähköpostilla.

Kumikarhu

Tarina jatkuu…

Leggingsien tulo kesti tilauksesta toimitukseen kahdeksan viikkoa. Harmi vaan, että housuja ei oltu tehty speksien mukaan, kontrastivärit saumoissa eivät olleet tilauksen mukaiset.

"Ne on ehdottomasti väärin tehty. Lähetä housut takaisin, niin teemme heti uudet. Olen todella pahoillani".

Kumikarhu

Pahus, kun on huonoa tsägää näiden releiden kanssa. Uudet housut tuli noin neljän viikon kuluttua, ja tällä kertaa ihan alkuperäisen tilauksen mukaisena. Mutta ensimmäisellä käyttökerralla haarasta aukesi liimaussauma, enkä edes tehnyt mitään spagaatia tai akrobatiaa, ihan vaan normaalia kävelyä ja istumista. Näyttää, kuin liimaa olisi ollut saumassa kovin vähän.

Onkos niin, että klorinoitua kumia ei voi liimata? Voisin yrittää itse fiksata tuon kohdan kuntoon, mutta muutoin täytyy lähettää housut taas takaisin Manuelalle….

jesp

minun mielestä voi liimata, kunhan liimattavan osan hioo "mataksi". eli pinta vain karkeaksi nii tarttuu liimakin?. varmaksi en mene sanomaan mutta näin luulen.

Kumikarhu

Simon O:lta tuli sähköposti: " meidän tehtävämme on huolehtia asia kuntoon, ole niin kiltti ja lähetä housut tänne, niin hoidamme asian."

Kumikarhu

Kolmas kertako toden sanoo? Housut tulivat korjattuna, ja päällisin puolin näyttivät kelvollisilta. En ole ehtinyt vielä testaamaan, mutta jonain päivänä yritän vaikka lisäillä kuvan tuonne toiselle osastolle.

kati41jari47

me tilasimme anti shopista katille latex housut niin nekin joutu tilaa muualta niin slleen ne tulivat 2vikkossa meille ja lasku oli paketin mukana :):)

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin