↑ Palaa kohteeseen Myydään

Ratsastushousut, mustaa nappanahkaa, koko L, kuin uudet !

Info Foorumit Ilmoitukset Myydään Ratsastushousut, mustaa nappanahkaa, koko L, kuin uudet !

Tämä aihe sisältää 10 vastaukset, 1,909 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  ksion 1 vuosi, 4 kuukautta sitten.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija

Petrie2012
    Osallistuja (Participant)

Myydään otsikon mukaiset nahkaiset ratsastushousut. Mustat ja teetetty nahkaompelijalla Eurostarin ratsastushousuja mallina käyttäen, maksoivat €500,- nyt lähtee hintaan 250,- . Varmasti hienot, toisia ei tule vastaan ! Kuvia löytyy pyydettäessä.

Muul1

Maksaneet 500e 😯 Onko ne krokotiilin nahkaa?

kumicompo
    Jäsen

"Muul1" wrote: Maksaneet 500e 😯 Onko ne krokotiilin nahkaa?

500 € on toki paljon rahaa, mutta se on varsin edullinen hinta mittatilaustyönä laadukkaasta nahasta tehdyistä ratsastushousuista. Itse maksoin jo yli kymmenen vuotta sitten vastaavista Arkadiankadun nahkaompelimoon lähes tonnin.

Anonyymi
    Avainmestari (Keymaster)

Laittaisitko kuvia, niin päästään ihailemaan ja tekemään tarjouksia? 🙂

Muul1

"kumicompo" wrote: [quote="Muul1"]Maksaneet 500e 😯 Onko ne krokotiilin nahkaa?

500 € on toki paljon rahaa, mutta se on varsin edullinen hinta mittatilaustyönä laadukkaasta nahasta tehdyistä ratsastushousuista. Itse maksoin jo yli kymmenen vuotta sitten vastaavista Arkadiankadun nahkaompelimoon lähes tonnin.

Olen kyllä täysin eri mieltä edullisuudesta. Täälläpäin pystyy teettämään vastaavat mittatilaustyönä n.200-250e, riippuen hiukan yksityiskohdista ym. Onhan ateljee tyyppisten ompelimoitten hinnoittelu ihan toista luokkaa, kuin jonkun perus nahkaompelijan. Toivottavasti on ollut vielä markka aikaa, jos olet mennyt tonnin pulittamaan pelkistä nahkahousuista, olkoonkin kuinka erikoiset tahansa.

Teettämisen hintaan voi vaikuttaa paljon hommaamalla esim. nahat itse jostain tukusta, eikä maksamalla monille välikäsille ja ateljeelle hirveitä voittoja niistä.

Heitänkin kysymyksen, mitä sillä 500e tai tonnilla saa enemmän, jos esim. 250 eurolla saa laadukasta työtä ja hyvät housut?

Murunda

https://www.gucci.com/fi/en_gb/ca/women … n-handbags

Kai sitä aina löytyy ihmisiä jotka haluaa maksaa järjettömiä summia. Esimerkiksi käsilaukut on jotain käsittämätöntä mikä tekee jostakin laukusta monen tonnin arvoisen? Ilmeisesti noita vielä hankitaan 😯

Muul1

Merkkihän se tavallisesti maksaa joka artikkelissa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että laatu olisi mitenkään parempaa, kuin siinä muutaman satasen halvemmassa esim. laukussa.
    Rahakkaillehan tällaiset linkin laukut ja tonnin housut on tarkoitettu. Köyhä joutuu katselemaan Ebaystä niitä satasen nahkahousuja, joissa laatu on riittänyt täysin ainakin minulle 🙂

Ja sori "Petrie2012" että keskustellaan sinun ilmoituksessa. Mutta ehkei se kuitenkaan haittaa…näkyy olevan sinulla viestejä n. 1/per vuosi, että ehkä palaat ensi vuonna taas tähän ilmoitukseen :mrgreen:

Petrie2012

Tässä pari kuvaa 😉

ksion

eihän se 500€ ole hinta eikä mikään laadukkaille NAHKA housuille..
    Pika esimerkkinä tästä: https://www.zalando.fi/naisten-housut/? … rial=nahka

Teettää voi varmaan monellakin tekijällä, ja kaikilla eri laatu niin työssä kuin materiaalissakin, mutta kyllä aidot, kunnon nahkahousut maksaa monia satoja..

Muul1

Mistäs Ksion tietää, että nuo Zalandon nahkahousut on laadukkaita? Oletko itse mahdollisesti tilannut ja todennut? Pintaliito merkkiä ainakin näkyy olevan kovasti hintaa nostattamassa.

Ja ihan paska höpinää, että housuista muka tarvii maksaa monia satoja, että saa laatua. Samoista tukuista ne ompelijat ne nahat ottaa, pistävät vaan muutaman euron neliöjalalle lisää päälle…ja näin se nahka muuttuu laadukkaammaksi, kuin vaikka itse tukusta hankittuna halvemmalla.

Mikä ero työn laadussa on niin merkittävä, jos työkseen nahkavaatteita tekevä vaikka housut ompelee?

ksion

"Muul1" wrote: Mistäs Ksion tietää, että nuo Zalandon nahkahousut on laadukkaita? Oletko itse mahdollisesti tilannut ja todennut? Pintaliito merkkiä ainakin näkyy olevan kovasti hintaa nostattamassa.

Ja ihan paska höpinää, että housuista muka tarvii maksaa monia satoja, että saa laatua. Samoista tukuista ne ompelijat ne nahat ottaa, pistävät vaan muutaman euron neliöjalalle lisää päälle…ja näin se nahka muuttuu laadukkaammaksi, kuin vaikka itse tukusta hankittuna halvemmalla.

Mikä ero työn laadussa on niin merkittävä, jos työkseen nahkavaatteita tekevä vaikka housut ompelee?

Tarkoitin juuri päinvastoin, ettei edes ole kovin laadukkaita, oletettavasti, mutta hintaa on helposti ylikin 500€.
    Nahkaa on aika paljon erilaista, sekä hintaista että laatuista.. En lähde tässä nyt enempää keskustelemaan aiheesta, jokainen ostaa mitä haluaa, ja mihin rahat riittää 😉 Annetaan Petrie2012:n myydä housujaan ihan mihin hintaan haluaa, ja ostetaan me ne tai jotkut muut, kalliit tai halvat..
    Pääasia että kaikilla on hauskaa, eikö näin? 😉

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin