Rapidshare sucks!

Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 1,043 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 11 vuotta, 2 kuukautta sitten.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Kumikarhu avatar
    Kumikarhu
    Osallistuja

En ole mikään premium-käyttäjä enkä haluakaan. Ottaa kupoliin, kun niistä syötettävistä kirjainkoodeista ei erkkikään ota selvää ovatko ne numeroita vai kirjaimia. Tänäänkin olisin halunnut ladata sieltä aineistoa, mutta arvasin koodin kaksi kertaa peräkkäin väärin, ja tuo sivustohan alkoi vittuilemaan että olet liian monta kertaa antanut väärän koodin joten odottelepa muutama minuutti.

0
    Nimetön

Ihan hyvä paikka mun mielestä. Ja rajoituksistakaan ei ole väliksi kun käyttää virtoja pois DSL-modeemista niin saa ISP:ltä uuden IP:n ja voikin heti perään ladata lisää. 🙂
    Tietty jos ei tuota mahdollisuutta ole niin onhan se tympeä.

0
    Nimetön

Ne kirjain-numerojutut noissa ilmaisjutuissa on todellakin surkeita. Ei niistä ota selvää onko kyseessä nolla, oo-kirjain vai mikä.

Itse olen ollut 3kk premium-käyttäjä ja hintaan nähden on edullista. Monta gigaa hyvää "kamaa" saanut tuon kautta 😉

Nyt maksoin vuodeksi eteenpäin. Maksaminen helppoa pankin eu-maksun kautta jos ei osaa/halua paypalia käyttää.

0
    Kumikarhu avatar
    Kumikarhu
    Osallistuja

Nyt Rapidshare on mennyt ihan ufoksi. Minulla ei ole tiliä, ja saadakseen jonkun failin ladatuksi, pitäisi sotkuisten kirjaimien joukosta osata poimia neljä oikeaa merkkiä. Perseestä, sanon minä.

0
    Nimetön

Niin on, ja huumorimielellä laitoinkin Rapidshare-kissan avatariksi muutama päivä sitten. Ok, toisaaltahan se on pieni vaiva tunnistaa 4 kirjainta/numeroa jotta saa haluamaansa matskua ilmaiseksi,mutta kyllä kissat ja koirat on hiukka liikaa. En ymmärrä sitä että miksi ihmiset lataa melkein aina matskunsa tuonne RS.comiin kun alkuperäinen "vanha" Rapidshare.de on paljon parempi paikka,kun siellä tiedoston enimmäiskoko on 300Mt ei tarttee leffaakaan silloin splitata tusinaan palaseen ja kirjainyhdistelmätkin ovat simppeleitä. Olen ymmärtänyt niin että noi yhdistelmät on downloadaus-bottiohjelmien kampittamiseen tarkoitettuja, ovatko ne sitten niin kehittyneitä että tarvitaan tuollaista mongerrusta,mene ja tiedä…

0
    Nimetön

Lisäystä edelliseen vielä sen verran, että nollan ja O-kirjaimen aiheuttamiin sekoiluihin auttaa pelkkä O-kirjain, en ole nollaa käyttänyt ollenkaan ja aina on mennyt oikein!

EDIT: Eihän tämmönen kovin selkeä ainakaan ole…

0
    Nimetön

Rapidshare sitten uusi sivustonsa lay-outin tässä joskus männäaikoina, kissaa ei silti nostettu pöydälle, eli kuva-arvoitusten äärellä saadaan vastaisuudessakin tuhahdella! Seuraavilla kuvilla palautetaan vielä mieliin "vanha" Rapidshare!

Viimeisessä kuvassa fetisisti-nimimerkki "Sammakko" ei enää tiedä pitääkö enemmän kissoista vai sammakoista ja nyreänä harkitsee nimimerkin vaihtoa! 🙂

0
    Nimetön

Taitaa olla maapallo niin pullollaan ilmaisia filehosteja, vähemmän kryptisin downloadaus-seremonioin, jotta Rapidsharekin on herännyt kuva-arvoitusten parista ja työstänyt downloadaus-akkunaansa ainoastaan poikamaisiin vaistoihin vetoavat nopeusmittarit, odotteluaikakin ilmoitetaan ajanmukaisesti oikeina sekunteina eikä O,8 minutes-tyylisinä heittoina. Rs.de sentään jatkaa vanhalla linjalla joten nostalgikot uppinevat vastaisuudessa matskunsa sinne!!! 😀

"Vähäks` siistit noi mittarit tossa niiku!"

0
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.