↑ Palaa kohteeseen Muut Fetissit

Rannekellot

Info Foorumit Fetissit Muut Fetissit Rannekellot

Tämä aihe sisältää 6 vastaukset, 1,302 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  mikke1987 4 vuotta, 8 kuukautta sitten.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija

Zolvi
    Jäsen

Minulla on fetissinä naisten rannekellot, jotka on varustettu nahkaremmillä. Hulluus on huipussaan, jos mukana on seksiä esim. handjob. Onko muilla saman laista fetissiä?

Olisiko jotain hyvää sivustoa, jossa löytyisi kuvia tai videoita kello fetissinaisista?

bioni
    Jäsen

Minulla on ollut samantyyppinen fetissi nuoruudesta asti. Sykemittarit ovat myös mielestäni seksikkäitä. Useinhan sykemittaria käyttävät neidot ovat jo sinällään hyväkroppaisia ja siten luonnostaan sexyjä 🙂

Divided
    Osallistuja (Participant)

En koe rannekellojen itselleni antavan mitään seksuaalisia kiksejä, mutta kyllä kello kertoo omistajastaan aina jotain…

oris
    Osallistuja (Participant)

Mulla kanssa naisten kellot ja mustaa nahkaa pitää rannekkeen olla! Voi kun löytäisi naisen, joka ymmärtää..

mikke1987
    Jäsen

mulla on aivan samanlainen fetissi… sen takia olenki ostanu naiselleni monta erillaista rannekelloa;)

Torsion
    Jäsen

Jostain luin, että sitominen liittyisi tähän rannekello-fetissiin, jotenkin kaukaisesti? Onhan rannekello rakenteellisesti hyvin lähellä bondage-rannekahleita. Jostain syystä tällaiset "bondage-käsikahleet" on alkanut viehättämään. Haluaisi pukea päälle, vaikka ei kahlittuna olisikaan.
    Jokune v. sitten kellot muistutti kokoluokaltaan melkein tuollaisia käsikahleita.

Lapsena minulla oli nahkahihnainen kello. En voinut sietää sitä, vaan olisin halunnut sellaisen mustan, muovirannekkeisen digitaalikellon. Ne olivat -80 luvulla yleisiä.

Kaverini sai Swatch -kellon. Ihmeellistä, millaisia tuntemuksia se kello aiheutti. Minun oli saatava prikuulleen samanlainen. Se oli ensimmäinen kelloni, sitten sen vihaamani "vanhanaikaisen" nahkahihnaisen. Olin koko tämän väliajan katsellut muiden kelloja (katselen vieläkin). Muistan, kuinka vaikeaa oli kulkea julkisesti kello ranteessa. Mietin, että mitä jos ihmiset tajuaa, että kiihotun siitä?

Nykyään en juurikaan pidä Swatchin kelloista. Metallihihnaiset ovat poissa laskuista (paitsi naisen ohuessa ranteessa menee miesten kellon kokoluokkaa oleva metallihihnainen.

Hyvin usein "näissä piireissä" mainitaan naisten nahkahihnaiset kellot. Ja usein vieläpä vanhat sellaiset..

mikke1987
    Jäsen

Aikalailla tuo pitää paikkansa…

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin