Rajua ja vaativaa alistajaa

Tämä aihe sisältää 10 vastaukset, 8,885 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 8 vuotta, 6 kuukautta sitten.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Nimetön

Haen vanhempaa rajua ja vaativaa alistajaa. Nautin nuolemisesta, isoista sauvoista, venytyksestä ja fistauksesta. Haluan tuntea itseni täysin käytetyksi ja rajusti "raiskatuksi". Voimme tavata vaikka salaa autossa. Käytät mielesi mukaan posliiniani. Myös ns. kimppaalistus kiinnostaa. Vaikka porukalla laitatte nartun ulisemaan ja valittamaan. Isoaseiset miehet kiinnostavat myös. Saisi kerrankin aitoa isoa. Myös sidonta kiihoittaa. Ota yht ja toteuta samalla oma raiskausfantasiasi…

0
    Nimetön

Hei narttu.

Jos kaipaat todella rivoa alistamista..fistausta kumikädellä, 15/60 cm jättidildoja, piiskaa ja spermaa ota yhteyttä!

Käy kuvallisella sivullani:
    http://www.quntele.fi/amatoorit/punisher/

Siellä on mm. kuvia jotta näet että kyseessä on todellinen Master eikä niitä pikkupoikia jotka luulevat olevan sitä

0
    Nimetön

Ottakaa rohkeasti yhteyttä,kukaan ei ole otteistani karannut eikä vikkumatta selvinnyt
    toteutan sellaisetkin sessiot josta olet vain haaveillut 😈

0
    Nimetön

täälä ois tällanen 23w mies mikä pitää isoista dildoista ja latexista 😀

0
    Nimetön

moi olen kinky mies täältä etelä suomesta tuletko koulutukseeni mun kanssa käy kaikki leikit salatuimatkin voit toteutaa mun kans, mä tykkään puhella suoraan joten täs mun numero ja sähköposti 0466150409, [email protected] 😛

0
    Nimetön

Missä on Facepalm-hymiö, kun sitä taas kerran tarvitaan?

0
    Nimetön

Mitä sinä haluat,sitä saa mitä tilaa lupaan.

0
    Nimetön

narttu.ota yhteyttä.txt 0417279322

0
    Nimetön

"LtxDevil" wrote: Missä on Facepalm-hymiö, kun sitä taas kerran tarvitaan?

:D:D:D:D:D:D :thumbup:

0
    Nimetön

Moi,tulen kiimaisena kimppuusi,muista pukeutua orjallisesti nahka- tai pvcasuihin…kirjoita mulle,niin nähdään salaa sovitussa paikassa helsingissä,uuhh…olen 43v,ok-näköinen ja luotettava mies

[email protected]

0
    Nimetön

Nahkahousukundi39v. haluaisi ottaa sut rajusti autossa, tai hotellissa…..mulla on mustat tiukat nahkahousut, eikä mitään alla, toivottavasti sullakin.Mulla on myös kiva ruoska, ois kiva ottaa sut rajusti takaa vuorotellen
    ykköseen ja kakkoseen ja lopuksi laueta rajusti kakkoseen…jonka jälkeen saat imeä mun kullin puhtaax Horo!!
    Ota yhteys.

[email protected]

1+
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.